Opinie użytkownika (82)

Źle. Średnia jakość...
Źle. Średnia jakość Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

Telepizza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Wszystko...
Tak sobie. Wszystko ok Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

North Fish

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Zależy od...
Słabo. Zależy od lokalizacji ale czasem jest obsługa za wolna czasem są pomylone zamówienia czasem zapomną włożyć mięsa do hamburgera. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Wiadomo jak...
Słabo. Wiadomo jak jest Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Składniki...
Tak sobie. Składniki na pize średniej jakości.Obsługa miła schludnie ubrana. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

Gusto Dominium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługa miła....
Słabo. Obsługa miła. Ogólnie czysto w restauracji. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. PI...
Tak sobie. PI zza bardzo dobra. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

Biesiadowo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Trochę za...
OK. Trochę za drogo.Obsługa jakby robiła łaskę że pracuje. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa uprzejma...
Super. Obsługa uprzejma czasami zbyt wolna. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ijo

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

04.07.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

04.07.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

27.03.2017

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

27.03.2017

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

30.08.2016
Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ijo

30.08.2016

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi