Opinie użytkownika (13)

W ostatnich dniach...
W ostatnich dniach dokonałam drobnych zakupów w sklepie BEADS i chciałabym podzielić się moimi spostrzeżeniami. Po pierwsze wszystkie formalności związane z zakupami przebiegły szybko i sprawnie, informację o zamówionych koralikach dostałam bardzo szybko, podana też była lista zakupów. Jedyna rzecz, która w sklepie nie działała poprawnie to brak informacji o tym, że wysyłka bezpłatna dotyczy zamówień o wartości powyżej 100zł, dlatego też musiałam wykonać dodatkowy przelew. Był to jednak tylko szczegół, najważniejsze, że w sklepie jest bardzo duży wybór elementów do robienia biżuterii, zamieszczone są także wzory, które każdy może bezpłatnie wykorzystać. Najbardziej zaskoczona byłam jednak w dniu, w którym listonosz dostarczył mi przesyłkę. Była ona zapakowana nie tylko fachowo, ale także bardzo estetycznie. Zamówienie zostało zrealizowane szybko, w kopercie znajdowała się również faktura. Polecam ten sklep wszystkim, którzy tworzą własną biżuterię, ponieważ zarówno wybór artykułów jak i ceny oraz sposób realizacji zamówień nie pozostawiają miejsca na najmniejsze zastrzeżenia.

Iwona_577

19.10.2011

Beads be creative

Placówka

Warszawa, Derwida 22

Nie zgadzam się (7)
Postanowiłam położyć w...
Postanowiłam położyć w domu tynk strukturalny. Dekoracja tego typu bardzo mi się podobało, niestety zupełnie nie wiedziałam, jak należy ją wykonać. Wybrałam się do sklepu, znalazłam odpowiedni dział i właściwie już po chwili miło rozmawiałam z panią z obsługi działu, która krok po kroku mówiła mi jak nalezy wykonać dekorację, o którą mi chodziło, pomadto pokazała mi odpowiedznie materiały i zaprosiła na sobotnie pokazy. Byłam bardzo zadowolona z pomocy i zachowania pani z obsługi. Dziś jestem szczęśliwą posiadaczką tynku strukturalnego w pokoju.

Iwona_577

11.02.2011

Leroy Merlin

Placówka

Katowice, Trzy Stawy

Nie zgadzam się (0)
Obecnie jestem na...
Obecnie jestem na etapie poszukiwania nowego laptopa, niestety nie jestem informatykiem i w wyborze komputera potrzebuję pomocy, dlatego liczyłam na pomoc obsługi w sklepie Media Markt. Nieco sie zawiodłam, ponieważ dziś na bardzo "oblężonym" dziale pracowały tylko dwie osoby, które miały inne zajęcia niż pomaganie niezdecydowanym. Ponieważ jestem osobą cierpliwą czekałam na pracownika jakieś 15minut po czym postanowiłam obejśc pozostałe części sklepu w nadziei na poprawę sytuacji. Faktycznie po powrocie podszedł do mnie miły młody człowiek, zapytał czego szukam, jakie mam wymagania i zaproponował rozwiązanie problemu czyli doradził mi komputer. Niestety nie był to pracownik sklepu tylko osoba zewnętrzna z jednej z firm komputerowych współpracujący z siecią Media Markt. Warto chyba byłoby zwrócić uwagę na fakt, że na tak popularnym dziale powinno być chyba wiecej osób z obsługi, a nie tyle samo co w działach gdzie klient sam sobie doskonale radzi. Z drugiej strony należy pogratulować pomysłu na sprzedaż bezpośrednią odbywającą się w takiej formie jakiej dziś doświadczyłam.

Iwona_577

11.02.2011

Media Markt

Placówka

Katowice, CH 3 Stawy

Nie zgadzam się (1)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu jestem kientką Multibanku i do tej pory wszystko było w porządku, ponieważ właściwie wszystko, co było mi potrzebne mogłam wykonać sama z poziomu konta internetowego. Moje przeboje zaczęły się w momencie, gdy chciałam założyć sobie kartę kredytową, najpierw karta nie dotarła, sama musiałam się dowiedzieć dlaczego, otóż ktoś zgubił literkę w moim adresie, musiałam więc wyrobić sobie duplikat, następnie w momencie, gdy postanowiłam zmienić bank pojawił się problem ze spłatami karty, bo znów ktoś zapomniał zmienić numer konta, z którego miała być wykonywana spłata. Doszłam, więc do wniosku, że pracownicy w tym banku chyba za bardzo przyzwyczaili się do samodzielności kientów, bo jak sami muszą coś zrobić, to przynajmniej w moim przypadku, zawsze popełniają drobne, ale bardzo uciążliwe pomyłki. Niestety jutro znów będę musiała odwiedzić placówkę banku, bo czas ucieka, kwotę kredytu z karty muszę spłacic, żeby nie zapłacić odsetek, a niekompetencja personelu banku utrudnia mi życie.

Iwona_577

11.02.2011

mBank

Placówka

Katowice, Powstańców 43

Nie zgadzam się (3)
W prezencie świątecznym...
W prezencie świątecznym dostałam torebkę firmy Słoń Torbalski. Niestety podczas pierwszego spaceru w deszczu na skórze klapy pojawiły się plamy, których nie dało się usunąć. Zdecydowałam się złożyć reklamację. Zaniosłam więc torebkę do salonu, w którym została zakupiona. Reklamacja została przez pana przyjęta bez najmniejszego problemu, ponadto pan z obsługi wytłumaczył mi w jaki sposób przebiega procedura reklamacyjna i jakie są terminy. Poprosił również o numer telefonu, żeby mógł mnie poinformować o wynikach. Po tygodniu dostałam telefon z informacją, że reklamacja została uwzględniona i naprawiona torebka czeka na odbiór. Naprawa polegała na wymianie całej klapy na nową. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w salonie, zarówno ze sposobu "załatwienia" reklamacji jak i z kompetencji personelu w sklepie. Polecam.

Iwona_577

07.02.2011

Słoń Torbalski

Placówka

Czeladź, Salon VIP Collection, M1

Nie zgadzam się (4)
Postanowiliśmy kupić materac...
Postanowiliśmy kupić materac i łóżko i w tym celu odwiedziliśmy salon BRW w Chorzowie. To była długa wyprawa, okazało się bowiem, że wybór odpowiedniego materaca to na prawdę trudna sprawa. W salonie oglądaliśmy sobie różne materace, mogliśmy poleżeć na materacach, ale dopiero po mojej prośbie podeszła do nas Pani z obsługi i bardzo wyczerpująco wytłumaczyła nam czym różnią się miedzy sobą poszczególne rodzaje i na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru. Musze przyznać, że w pewnym momencie zaczęłam podziwiać obsługującą nas Panią ponieważ zadawaliśmy coraz dziwniejsze pytania i nadal byliśmy równie niezdecydowani. Na koniec pani przyniosła nam jeszcze opis najbardziej interesujących nas modeli w katalogu i zapytała czy może nas zostawić. Dostaliśmy czas dla siebie i pełną swobodę. Ostatecznie podjęliśmy decyzję i złożyliśmy zamówienie.Niestety miejsca, w których składa się zamówienia nie wyglądają tak porządnie jak mogłyby wyglądać. Mała niespodzianka spotkała nas przy kasie gdzie okazało się, że od razu musimy zapłacić całą kwotę. Było to dość niespotykane, bo spodziewaliśmy się, że będziemy płacić tylko zaliczkę. Trzeba zaznaczyć, że salon jest bardzo przyjemnym miejscem do robienia zakupów meblowych i nie tylko, bo dostępne akcesoria również są warte uwagi. Obsługa w sklepie jest miła i cierpliwa. Można też wszystkie meble otworzyć i obejrzeć w środku. Polecam ten salon. Jedyna sprawa, o której trzeba pamiętać robiąc zakupy w BRW to fakt, że większość mebli trzeba samemu złożyć w domu z elementów. Co do warunków transportu, to dla osób robiących zakupy o wartość powyżej 1000zł. jest bezpłatny w promieniu około 15km.

Iwona_577

07.02.2011

Black Red White

Placówka

Chorzów, Drogowa Trasa Średnicowa 50

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam przenieść moje...
Postanowiłam przenieść moje konto oszczędnościowo-rozliczeniowe do Alior Banku. Skusiły mnie korzystne warunki i mozliwość skorzystania z "Przenośnika konta". Wybrałam się więc do oddziału banku, w którym od razu po wejściu mnie zauważono (to miłe) i sympatycznie zaproszono. Pani z obsługi była miła i konkretna, spokojnie odpowiadała na pytania i wszystko mi się podobało, ale... no właśnie w moim przypadku nigdy nie obywa się bez jakiegoś ale. Okazało się bowiem, że jako osoba posiadająca kartę kredytową w innym banku nie mogę skorzystać z "Przenośnika" na czym na prawdę mi zależało. Niestety była to przykra niespodzianka, bo jednak sama musiałam "pobiegać" za czymś co w reklamach bank miał załatwić za mnie. Poza tym szczegółem jak na ten moment jestem ze zmiany zadowolona. Nakoniec warto jeszcze dodać, że wygląd placówki jest na prawde przyjemny i nietuzinkowy.

Iwona_577

07.02.2011

Alior Bank

Placówka

Katowice, Warszawska

Nie zgadzam się (5)
Odwiedziałam ten sklep...
Odwiedziałam ten sklep w poszukiwaniu męskich butów trekingowych w dużym rozmiarze. Nauczona doświadczeniem obawiałam się, że największy rozmiar produkowany przez firmę będzie niedostepny. A tu niespodzianka, bo rozmiar nie tylko był, ale również dostepna była oferta kilku fasonów. Dla osoby przeżywającej różne katusze związane z zakupem butów dla drugiej połówki było to miłe zaskoczenie. Muszę także przyznać, że cierpliwość i wyrozumiałość pań z obsługi jest na medal. Ponadto bezpośrednio podczas zakupu zostałam poinformowana o sposobie konserwacji i warunkach użytkowania butów. W sklepie było bardzo czysto mimo fatalnej pogody dookoła, a obuwie poukładane i dobrze wyeksponowane. Na koniec warto może jeszcze dodać, że podczas procedury reklamacyjnej, która niestety dotknęła ową parę butów nie miałam najmniejszych problemów. O tym, że nowe buty są już do odbioru panie ze sklepu poinformowały mnie telefoniczne. Jestem bardzo zadowolona z zakupów w salonie Badury w Bielsku - Białej i mogę z czystym sumieniem polecić to miejsce wszystkim tym, dla których kupowanie butów dla drugiej połówki to wizja gorsza od koszmaru nocnego.:)

Iwona_577

02.01.2011

BADURA

Placówka

Bielsko-Biała, CH Sfera

Nie zgadzam się (10)
Castorama to mój...
Castorama to mój ulubiony market budowlany. Dlaczego? Otóż nie ma takiej rzeczy, której na podstawie paragonu nie można by było tu zwrócić lub wymienić na inną. Dla mnie czyli początkującego majsterkowicza jest to bardzo ważne, ponieważ nie musze się obawiać stosów złych, żle dobranych elementów zalegających w piwnicy. Ponadto obsługa w sklepie jest pomocna i dobrze zorientowana. Sam zaś sklep jest porządnie zaopatrzony i ma przyzwoite ceny. I na koniec jeszcze jedna rzecz przy kasach nie tworzą się kolejki. A czasem jeśli jest się w sklepie o odpowiedniej porze mozna trafić na pomoc dekoratora wnetrz lub na śniadanie dla fachowców. Nie znam wielu innych miejsc, w których tak dobrze podchodzi się do klienta.

Iwona_577

02.01.2011

Castorama

Placówka

Katowice, Roździeńkiego 198

Nie zgadzam się (8)
Odwiedziłam salon tej...
Odwiedziłam salon tej firmy, ponieważ sieć ta prowadzi sprzedaż torebek damskich krakowskiej firmy Slon Torbalski, a tę torebkę postanowiłam zafundować sobie z okazji Gwiazdki. Moje rozczarowanie było bardzo duże, ponieważ towar nie tylko znajdował się na samym końcu sklepu na jednym, jedynym wieszaczku to jeszcze wszystkie torebki były powieszone razem, tak, że trudno było je dokładnie obejrzeć. Ponadto z ogromnej kolekcji firmy w sklepie znajdowało się zaledwie kilka pojedynczych modeli. Zakupów oczywiści nie zrobiłam, bo też kupować sobie prezent nie mając z tego przyjemności nie jest w moim guście. Myśle, że salony tej firmy powinno sie odwiedzać tylko wdedy gdy jest się zdecydowanym wydać stosunkowo duże pieniądze bez przywiązywania wagi do oryginalności i wyjątkowośi zakupu.

Iwona_577

02.01.2011

Vip collection

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (8)
Odwiedziałam salon firmy...
Odwiedziałam salon firmy w czasie goracych zakupów przedświątecznych i byłam mile zaskoczona, ponieważ był to jedyny salon sieci, w którym mogłam jeszcze dostać męski polar w dużym rozmiarze, nie było co prawda wyboru kolorów, ale najważniejszy dla mnie był rozmiar. Było to dla mnie bardzo ważne, ponieważ małe rozmiary są praktycznie wszędzie, a duże to już rarytas, zwłaszcza w połowie sezonu. Obsługa w sklepie była miła i co ważne nie nahalna, na moje nieco dziwne pytania również potrafiła udzielić odpowiedzi. Niestety podczas zakupu zabrakło mi pewnego szczegółu, otóż o warunki konserwacji i gwarancji musiałam dopytać się sama, a przecież podczas autoryzacji transakcji pani mogła mi powiedzieć parę słów w tym temacie. Ogólnie po wizycie w kilku sklepach tej firmy pod względem zasobu magazynu ten salon wypada najlepiej.

Iwona_577

02.01.2011

Hi Mountain

Placówka

Mikołów, CH Auchan

Nie zgadzam się (7)
Dziś w salonie...
Dziś w salonie Kruka spotkała mnie niemiła niespodzianka, w przeciągu 10 minut nie zostałam obsłużona, mimo iż zwróciłam się do ekspedientki z prośbą o pokazanie kolczyków. Wydaje mi się, że w podejściu do klienta nie powinno być ważne, czy ta osoba ma na sobie sportową kurtkę i śmieszną czapkę czy wytworny płaszcz, bo przecież wygląd klienta nie świadczy o zasobności jego portfela. Moje wcześniejsze doświadczenia z tymi salonami były bardzo dobre, dlatego zdecydowałam sie dziś zrobić tam zakupy. Niestety rozczarowałam się i stopnia mojego razczarowania nie umniejsza nawet śliczna świąteczna dekoracja salonu. W przedświątecznej gonitwie wiele można obsłudze sklepów wybaczyć, ale w miejscu takim jak salon jubilerski oczekuje się określonego poziomu obsługi. Powinno się więc może wziąć poprawkę na zwiekszone zainteresowanie w tym okresie i zwiększyć ilość osób obsługujących, a rozdział towaru robić po zamknięciu salonu.

Iwona_577

21.12.2010

W.Kruk

Placówka

Katowice, C.H. 3 Stawy ul. Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (6)
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie jest miła i pomocna. Pomimo iż w sklepie jest tylko jeden ekspres do kawy i jedna kasa to czas oczekiwania w kolejce jest krótki. Obecna promocja serwowanej kawy jest bardzo zachęcająca. Towar jest dobrze dostępny i wyeksponowany, nie ma przedmiotów ustawionych poza zasięgiem ręki. Wadą są niestety stosunkowo wysokie ceny. Cechą charakterystyczną sieci jest czasowość oferty i jej stała zmienność, co sprawia, że na dany zakup trzeba się zdecydować dość szybko, ponieważ w przeciwnym razie może zabraknąć rządanego towaru.

Iwona_577

20.12.2010

Tchibo

Placówka

Katowice, al. Roździeńskiego 200

Nie zgadzam się (1)
15.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam i dziękuję za przesłany komentarz. Celem sklepów Tchibo jest zadowolenie naszych klientów, dlatego tym bardziej cieszymy się, że jakość obsługi w sklepie w Dąbrówce jest na najwyższym pozimie. Chociaż ceny w Tchibo nie należą do najwyższych rynku, uzasadnia je najwyższa jakość oferty, użycie specjalistycznych materiałów oraz przyjazność środowisku, co potwierdza Certyfikat TCM - Tchibo Certified Merchandise. Model biznesowy zakłada co tydzień zmieniające się kolekcje produktów użytkowych w limitowanych edycjach. Dzięki ograniczonej liczbie produktów można co tydzień cieszyć się nowymi wzorami, kolorami i pomysłami Tchibo. Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia oferty Tchibo na www.tchibo.pl oraz w katalogach dostepnych w sklepach. Ilona Wróblewska/ Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi