Opinie użytkownika (15)

Tak sobie. mało...
Tak sobie. mało intuicyjna Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JanKowalski

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat strony internetowej w mBanku. Zostajemy do Pana dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Słabo. Na...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

JanKowalski

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

JanKowalski

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JanKowalski

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JanKowalski

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

JanKowalski

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

JanKowalski

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do lokalu przy...
Do lokalu przy ul. Lubartowskiej udałem się aby przedłużyć polisę na ubezpieczenie gospodarstwa domowego. Tradycyjnie /gdyż to nie była moja pierwsza wizyta w tym przedstawicielstwie/ obsługiwała jedna osoba i trzeba było czekać kilkanaście minut na swoją kolejkę. Z uwagi na to że nie występowały żadne zmiany w polisie kontakt z ajetem był krótki i rzeczowy, wiedział o czym mówi i mówił rzeczowo. Właśnie za czekanie na obsługę moja ogólna ocena to +2.

JanKowalski

19.08.2009

HDI

Placówka

Lublin, Lubartowska

Nie zgadzam się (28)
O 16.20 wracając...
O 16.20 wracając z pracy zjechałem na stację BP aby zatankować gaz. Nie było kolejki także bezpośrednio podjechałem pod dystrybutor, po chwili /ok min/ podszedł pracownik stacji powiedział Dźień Dobry zapytał ile tankujemy, podał nr dystrybutora i zaprosił do środka aby w czasie tankowania móc popatrzeć na ofertę sklepu. W sklepie czysto, towar poukładany na pólkach estetycznie. Po zapłaceniu za gaz standardowa formułka "zapraszamy ponownie". Jedyny mały minus za niezbyt estetyczny wygląd personelu, koszulki robiły wrażenie nie pierwszej świeżości.

JanKowalski

08.07.2009

BP

Placówka

Lubartów, Lubelska 138

Nie zgadzam się (29)
Na stację zajechałem...
Na stację zajechałem aby zatankować LPG. Po krótkiej chwili przszedł pracownik stacji aby zatankować gaz po powitaniu przystąpil do wykonywania swoich obowiązków. W sklepie przebywali jak się domyślam znajomi personelu, prowadzili swobodną rozmowę i pili kawę mimo tego, że sklep nie prowazi barku. Ocena =2 jest właśni zachowanie personelu traktującego miejsce pracy jako miejsce spotkań towarzyskich.

JanKowalski

19.12.2008

BP

Placówka

Lubartów, Lubelska 138

Nie zgadzam się (25)
W poszukiwaniu praktycznych...
W poszukiwaniu praktycznych prezentów udałem się do w/w sklepu i zostałem bardzo uprzejmie i fachow obsłużony. Obsługa bardzo chętnie i profesjonalnie doradzała jednocześnie bardzo taktownie. Szeroki asortyment towarów w przystępnych cenach. Jedyny mały minus to estetyka budynku od strony ulicy.

JanKowalski

12.12.2008

Top Secret

Placówka

Lubartów, Lubelska

Nie zgadzam się (24)
Do sklepu udałem...
Do sklepu udałem się z zamiarem zakupu pralki, po dłuższym czasie oglądania ekspożycji wzbudziłem zainteresowaie obsługi. NA zadawane pytanie udzielał odpowiedzi mało konkretnych, mówił dużo ale bez szczegółów bo ich nie znał. Oferta niezbyt szeroka i pojednym egzemplarzu. Odniosłem wrażenie, że dla oslugi klient to zło konieczne.

JanKowalski

20.11.2008

DOMAR

Placówka

Lublin, Zamojska 29

Nie zgadzam się (22)
Z synem i...
Z synem i żoną weszliśmy do salonu. Obsługa nie nachalnie ale od razu zainteresowała się nami. Syn wybierał dwie pary spodni, a że jest wysoki i szczupły, to trudno było znaleźć odpowiednie. Mimo tego, że przemierzył kilkanaście par, obsługa cały czas była uprzejma i chętna do pomocy. Jedyny mały minusik za brak identyfikatorów u ekspedientek.

JanKowalski

14.10.2008

Lee

Placówka

Lublin, Lipowa 13

Nie zgadzam się (28)
Udałem się po...
Udałem się po listwy przypodłogowe do układania terakoty, asortyment ubogi, listwy wymieszane na stojaku, na poszczególnych listwach brak ceny, cena znajduje się tylko na stojaku, co mniej wprawnemu klientowi uniemożliwia zapoznanie się z nią. Na dziale z akcesoriami meblowymi, na podstawkach pod meble brak kodów paskowych, przy kasie zostałem poproszony o powrót na stoisko i wyszukanie przedmiotu z kodem. Dodam, że 90% tych podstawek nie miało kodu kreskowego.

JanKowalski

02.09.2008

OBI

Placówka

Lublin, Zwycięska Obi 1

Nie zgadzam się (15)
W sklepie byłem...
W sklepie byłem jedynym kupujący (jedna osoba oglądała towar). Sprzedawczyni zza lady rzuciła okiem na mnie i nie przejawiła zainteresowania tym, co robię. Wyraźny brak chęci służenia pomocą i radą. Poproszona o podanie konkretnego towaru informuje, że w chwili obecnej jest niedostępny, na ekspozycji brak informacji o braku towaru.

JanKowalski

02.09.2008

Handel. Zakład Przemysłu Drzewnego

Placówka

Lublin, Diamenowa

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi