Opinie użytkownika (10)

To miał być...
To miał być mile spędzony wieczór przy drinku w miłym towarzystwie, jednak przez zachowanie kelnerek tam pracujących wieczór stracił cały urok... po wybraniu drinka odlożyliśmy menu na bok stołu, po kilku minutach podeszła do nas kelnerka i z nerwami kazała oddać karte, gdy chciałam podać kartę kelnerce, ta wyrwała mi ją z ręki i zaczęła coś burczeć pod nosem.. panie tam pracujące stwarzają wrażenie jakby pracowały tam za karę... obsługa w tym lokalu powinna być wymieniona na kogoś kto chce pracować.. ogólnie NIE POLECAM

Karolina_2061

17.11.2015

Bryza

Placówka

Ełk, Kazimierza Pułaskiego 21

Nie zgadzam się (0)
Zglosilam sie o...
Zglosilam sie o pomoc w odblokowaniu konta internetowego, pomagala mi mila pani, ktora z checia i usmiechem na twarzy pomogla mi z moim problemem. Konto odblokowane szybciutko i bez zadnych problemow. polecam

Karolina_2061

10.08.2015

Credit Agricole

Placówka

Giżycko, warszawska 1

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłam Giżycki kaufland,...
Odwiedziłam Giżycki kaufland, kolejka ogromna az za stanowisko z napojami. W klejce spedzone 15-20 min a przy kazdej kasie informacja ze jezeli oczekujesz w kolejce powyzej 5 min nalezy ci sie kuponik o wartosci 5 zl , a na wszystkie kasy otwarte byly tylko 3, wiec dlaczego by nie skorzystac. podchodze do informacji w celu odebrania kuponu a tam przeokropnie nie mila pani (blondynka) z nerwami od razu do klienta, ze zglosil sie po cos co sie mu nalezy, z wielka łaska wydała kupon. Wiec w jakim celu wywiesza sie takie informacje przy kazdej kasie a pozniej z nerwami obsluguje sie klienta? nie polecam

Karolina_2061

10.08.2015

Kaufland

Placówka

Hajnówka, Stefana Batorego 18

Nie zgadzam się (0)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Bardzo nam przykro, że w naszym markecie w Giżycku spotkala Panią nieprzyjemna sytuacja związana z niewłaściwym zachowaniem obsługi podczas wypłaty gwarancji sprawnej obsługi przy kasie. Serdecznie Panią przepraszamy i zapewniamy, że sprawa została przekaza do dyrekcji regionalnej celem wyjaśnienia zaistnialej sytuacji oraz wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć podobnych niedociągnięć. Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze.
Sklep bardzo czysty...
Sklep bardzo czysty i zadbany. Pani ekspedientka bardzo miła, potrafiła doradzić wybór obuwia. Atmosfera na 5. polecam kazdemu zakupy w tym sklepie

Karolina_2061

10.08.2015

DEICHMANN

Placówka

Giżycko, Jagieły 1

Nie zgadzam się (0)
Pani siedzaca na...
Pani siedzaca na kasie dosc nie mila, nie odpowiedziala na moje "dzien dobry' ani "do widzenia'... kwote za zakupy wypowiedziala pod nosem, z nerwami kasowala zakupy. bylam w tym sklepie przejazdem ale nastepny razem na pewno tam nie wstapie

Karolina_2061

07.07.2015

Biedronka

Placówka

Kołobrzeg, Koszalińska 15

Nie zgadzam się (0)
Bardzo mila obsługa...
Bardzo mila obsługa w galerii warminskiej. Mlode usiechniete dziewczyny chetnie pomogy w wyborze obuwia, doradzily, znalazly odpowiedni rozmiar. Przez caly czas mojego pobytu w sklepie usmiechaly sie i z przyjemnoscia obslugiwaly klientow i nie chodzily za nim krok w krok. z zakupow jestem zadowolona, na pewno wroce tam jeszcze nie raz :)

Karolina_2061

07.07.2015

Nike

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pomocny personel sklepu...
Pomocny personel sklepu Tesco pomógł mi znaleźć poszukiwany prze ze mnie preparat do samochodu :)

Karolina_2061

25.06.2015

Tesco

Placówka

Ełk, Suwalska 1

Nie zgadzam się (0)
Pani Wioletta która...
Pani Wioletta która pracowała na poranna zmianę była chyba niewyspana, bo obsługując mnie i inne osoby z kolejki burczała coś pod nosem, z nerwami podawala zakupy i wydawala reszte. Najlepsze bylo to gdy przyjechala jakas kierowniczka to pani Wioletta zmienila sie w milutka i uprzejma pania ekspedientke.. nie polecam, na pewno nie wroce do tego sklepu.

Karolina_2061

25.06.2015

Łmeat-Łuków

Placówka

Ełk, Armii Krajowej 34

Nie zgadzam się (1)
Po sobotnim spacerze...
Po sobotnim spacerze postanowiłam wypróbować solarium w którym jeszcze nie byłam. Tak więc zagościłam w Acapulco. Po wejściu do środka pani powitała mnie uśmiechem i po tysiącu moich pytań doradziła odpowiednią kabinę. Atmosfera panująca w solarium bardzo miła. Z chęcią wrócę tam następnym razem

Karolina_2061

15.06.2015

Acapulco

Placówka

Ełk, Wawelska 1

Nie zgadzam się (3)
W niedzielę robiłam...
W niedzielę robiłam zakupy w kauflandzie, obsługiwała mnie pani Monika. Zostałam potraktowałam w sposób niewłaściwy, ekspedientka z nerwami policzyła moje zakupy i szarpneła pieniądze które jej podałam. Chwilę wcześniej rozmieniała pieniądze u innej koleżanki z pracy, która powiedziała jej, że nie będzie prosiła o drobne od klientów dla siebie i pani Moniki. Najwyraźniej te słowa zdenerwowały panią która liczyła moje zakupy ,ale to nie znaczy,że musi nerwami podchodzic do klienta.

Karolina_2061

15.06.2015

Kaufland

Placówka

Jasło, Lwowska 24

Nie zgadzam się (0)
17.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za ważne dla nas informacje na temat obsługi na kasie w markecie w Ełku. Informujemy, że Pani zgłoszenie dotyczące funkcjonowania tego marketu przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć. Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi. Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi