Opinie użytkownika (14)

Świetnie. Dopiero zaczynam...
Świetnie. Dopiero zaczynam przygodę z walutomatem, ale póki co wszystko jest w porządku. Na razie nie mogę więcej powiedzieć.

Karolina_218

28.12.2017

Walutomat

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Kupiłam książkę,...
Świetnie. Kupiłam książkę, przesyłka dość długo była wysyłana, ale cena atrakcyjna.

Karolina_218

27.12.2017

taniaksiazka.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Źle. Oceniam słabo....
Źle. Oceniam słabo. Sklep jak sprzed wieku. Stara mentalność. Obsługa chowa się po kątach. Reklamacja trwała bardzo długo. Chodziło o ekspres do kawy, który w rezultacie nie został odpowiednio naprawiony. Nie polecam tej firmy. Wszystko trwa bardzo długo i jest dla obsługi wielkim problemem.

Karolina_218

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo dobrze...
Rewelacyjnie. Bardzo dobrze oceniam tę firmę. Mam tu wykupione ubezpieczenie domu. Dostałam bardzo dobre warunki w porównaniu z konkurencją. Ogólnie ufam tej firmie.

Karolina_218

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kupuję tylko...
Rewelacyjnie. Kupuję tylko na tej stacji ponieważ korzystam z karty flota. Obsluga bardzo dobra. Nie miałam nigdy problemów.

Karolina_218

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. JEstem zadowolona....
Świetnie. JEstem zadowolona. MAm pakiet funpack, w tym TV telefon stacjonarny i telefon komórkowy i internet. Cena wydaje się być atrakcyjna. Obsługa w salonie bardzo dobra.

Karolina_218

21.12.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Oceniam bardzo...
Rewelacyjnie. Oceniam bardzo dobrze. Wszystko na czas. Kurier elastyczny.

Karolina_218

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Kiedyś się...
Źle. Kiedyś się u nich zatrułam. Nie polecam.

Karolina_218

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Miałam ubezpieczenie...
Świetnie. Miałam ubezpieczenie auta. Ogólnie polecam. Składka dość atrakcyjna, szybko uzyskałam zwrot środków za niewykorzystaną polisę. Zwrócić uwagę trzeba na fakt, że zwracali to nie na konto ale przez pocztę, mimo, że podałam numer konta. To akurat jest dla mnie niezrozumiałe.

Karolina_218

21.12.2017

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Oceniam bardzo...
Rewelacyjnie. Oceniam bardzo dobrze. Wszystko na czas. Kurier elastyczny.

Karolina_218

21.12.2017

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Oceniam bardzo...
Rewelacyjnie. Oceniam bardzo dobrze. Wszystko na czas. Kurier elastyczny.

Karolina_218

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Moja...
Tak sobie. Moja córka miała tam ubezpieczenie. Złamała rękę. Wycena trwała dość krótko, ale poirytowała mnie konieczność dosyłania dokumentów pocztą co oznaczało dodatkowe koszty.

Karolina_218

21.12.2017

COMPENSA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyszłam z reklamacją...
Przyszłam z reklamacją - zakupiony komplet rattanowy posiadał wady - jedna z poduszek była dziurawa. Bez problemu wymienili na nową. Zero sugestii, że może ja popsułam tę poduszkę. Naprawdę super! Kupowałam również kilka rzeczy do domu. Obsługa fachowa, świetnie przeszkolona. Byłam w tym sklepie również 02.05. Też spotkałam się z bardzo miłymi i kompetentnymi pracownikami. Sklep jest świetnie zaopatrzony.

Karolina_218

09.05.2009

Leroy Merlin

Placówka

Janki, Mszczonowska 3

Nie zgadzam się (17)
Ostatnio kupowałam w...
Ostatnio kupowałam w tym sklepie oświetlenie do domu. Jak tylko pojawiłam się w sklepie kobieta odpowiadająca za obsługę krzyczała do mnie czy może w czymś pomóc, jednocześnie myjąc podłogę. Kiedy chciałam przejść do sektora z lampami, które wcześniej sobie upatrzyłam kategorycznie mi zabroniła, gdyż była tam mokra podłoga a ja jak to określiła "mogłabym się pośliznąć". W sklepie niby wszystkiego jest pełno, jednak co spytałam o któryś produkt z wystawy - egzemplarz wystawowy okazywał się ostatni a na zamówienie można czekać nawet 2 tygodnie! Sklep posiada magazyn na zapleczu z dodatkowymi lampami, jednak w większości przypadków towar jest dopiero sprowadzany lub jeśli chce się jedną szt. - mogą ściągnąć z wystawy. Moim zdaniem punkt jest źle zorganizowany, nie mają komputera na piętrze (sklep składa się z dwóch poziomów), gdzie mogliby sprawdzić dostępność danego produktu (kobieta musiała chodzić na dół za każdym zapytanym przeze mnie produktem). Nie zaproponowali mi zniżki, mimo, że towar był z ekspozycji. Kobieta wciąż ciągnęła mnie za język i próbowała wyciągać prywatne informacje. Sama również "klepała" o sobie bez ustanku. Oceniam bardzo negatywnie wizytę w tym sklepie, gdyż przez braki organizacyjne i rozgadanie Pani obsługującej o nieistotnych dla mnie sprawach - straciłam mnóstwo czasu. W końcu kupiłam kilka lamp, gdyż towar trzeba przyznać mają bardzo zróżnicowany i jest w czym wybrać.

Karolina_218

09.05.2009

Light & House

Placówka

Raszyn, Al. Krakowska 12A

Nie zgadzam się (11)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi