Opinie użytkownika (4)

Jedna z trzech...
Jedna z trzech filii firmy Smooke oferującej e-papierosy. Do sklepu przyszliśmy jako totalni laicy chcąc dowiedzieć się czegoś więcej o e-papierosach i ewentualnie takowe zakupić. Pan, który nas obsługiwał dysponuje niesamowitą wiedzą w dziedzinie elektronicznych papierosów, sklep posiada bardzo duży asortyment, który nie kończy się tylko na papierosach i fajkach, ale również zakupić można wszelkie niezbędne akcesoria, takie jak bazy, liquidy, części zamienne (atomizery, ustniki, kartridże), ładowarki USB, sieciowe i wiele innych. Sklep nie jest duży, ale bardzo ładnie i schludnie urządzony. Co bardzo ważne Smooke ma naprawdę konkurencyjne ceny. Dla porównania za swój zestaw zapłaciłam 199zł, taki sam na stoisku w którejś z galerii handlowych musiałabym zapłacić 299zł. Ponadto firma na swojej stronie internetowej umożliwia zakup tych wszystkich rzeczy bez wychodzenia z domu, znaleźć tam można mnóstwo przydatnych informacji, które również zostały nam udzielone podczas zakupu w sklepie, np. porady dotyczące czyszczenia e-papierosa i dbania o niego, aby żywotność byłą jak najdłuższa itp. Reasumując poleciłam Smooke już wielu moim znajomym polecam również tutaj z czystym sumieniem.

Katarzyna_1136

12.10.2011

Smooke

Placówka

Kraków, Cieszyńska 14

Nie zgadzam się (0)
Żabka przy ul.Spółdzielców...
Żabka przy ul.Spółdzielców 3 jest jedynym punktem, na który notorycznie składam skargi (na infolinii ogólnopolskiej) dotyczące zachowania personelu w stosunku do klienta. Zatrudnione są tam 4 osoby plus kierowniczka (jak mniemam), pracownicy wielokrotnie stwarzali (i stwarzają pomimo licznych interwencji) problemy mnie i innym klientom (co mogę zaobserwować często dokonując tam drobnych zakupów) np. w kwestii zwrotu butelek, za które została zapłacona kaucja podczas zakupu. Jak dowiedziałam się na infolinii tego sklepu pracownicy mają obowiązek przyjąć butelki po napojach zakupionych w tymże sklepie ( na podstawie paragonu oczywiście) jednakże zawsze jest z tym problem, niezależnie od tego czy piwo Harnas jest w tym momencie w asortymencie, mogę oddać po nim butelkę, ponieważ podczas zwrotu okazuję paragon jednak zawsze kończy się to kłótnią z pracownikami i próba przywołania ich do porządku prosząc,aby kulturalnie się do klientów zwracano. Poza tym obsługa (niestety muszę użyć takich określeń) zachowuje się w sposób chamski i prostacki w odniesieniu do klientów. Powiedzenie "klient nasz pan" jest zupełnie obce dla tych ludzi. Wiem, że w innych sklepach tej sieci, w których miałam okazje robić zakupy, personel jest uprzejmy i kulturalny, dlatego podkreślam, moje opinia dotyczy sklepu w Krakowie przy ul. Spółdzielców 3. Jeżeli chodzi o ceny, niestety są one wysokie, a asortyment ubogi. Lokal jest czysty, teoretycznie przejrzysty, jednak bardzo często metki na półkach nie odpowiadają faktycznym cenom produktów (czytnik cen zazwyczaj nie działa). Po zakupach w tym miejscu pozostaje pustka w portfelu i niesmak powstały na skutek nieprzygotowanej i chamskiej obsługi.

Katarzyna_1136

16.12.2009

Żabka

Placówka

Kraków, Spółdzielców 3

Nie zgadzam się (22)
Jestem klientką mBanku...
Jestem klientką mBanku od prawie dwóch lat, często korzystam z pomocy konsultantów telefonicznych przede wszystkim dlatego,że zawsze kiedy kontaktowałam się z przeróżnymi problemami, została udzielona mi pomoc i wyjaśnienia. Często czas obsługi pozostawia wiele do życzenia, ale tę niewielka wadę przesłania masa zalet samych konsultantów: doskonałe przygotowanie do pracy, szeroka wiedza z dziedziny bankowości i doskonała znajomość oferty i procedur wewnętrznych oraz duża łatwość w wyjaśnianiu tych kwestii "laikowi". Również sam system komunikatów automatycznych jest skonstruowany w logiczny i zrozumiały sposób. Wspomniałam o długim czasie obsługi, podam zatem konkretny przykład: wczoraj telefonowałam na mLinię aby uzyskać informację co oznacza komunikat "Anulowano błędny wniosek" (pojawił się on w statusie złożonego przeze mnie wniosku o kredyt). Konsultantka bardzo długo starała się znaleźć przyczynę pojawienia się takiego komunikatu (gdyż wniosek został prawidłowo wypełniony), nie udało jej się to, natomiast zobowiązała się, że przekaże te sprawę osobie bardziej zorientowanej w tej kwestii, która skontaktuje się ze mną celem wyjaśnienia. Tak też się stało, dzisiaj w formie telefonicznej otrzymałam odpowiedź. Poza tym oferta mBanku jest bardzo szeroka i każdy może znaleźć coś dla siebie, na pewno plusem jest też rozbudowana sieć bankomatów bez prowizyjnych oraz liczne wpłatomaty, które bardzo ułatwiają życie. Reasumując bank godny polecenia.

Katarzyna_1136

16.12.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (22)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam , jest mi niezmiernie miło, że wyrażona przez Panią opinia w tak pozytywny sposób opisuje pracę konsultantów mLinii, jak i funkcjonowanie całego banku. Zawsze staramy się aby nasi klienci czerpali maksimum korzyści i wygody z naszych produktów i obsługi. Odnosząc się do wskazanej kwestii dłuższego czasu oczekiwania na wyjaśnienie problematycznych sytuacji pragnę poinformować, że niektóre z nich wymagają dodatkowych konsultacji naszych operatorów z pracownikami innych działów, co może powodować wydłużenie czasu rozmowy. Dokładamy wszelkich starań , aby pracownicy mLinii jak najefektywniej wykorzystywali czas połączenia telefonicznego z klientem, więc mam nadzieję, że w przyszłości będzie Pani również zadowolona czasu obsługi. Na koniec w imieniu mBanku życzę Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowym Roku. Pozdrawiam, Krzysztof Resiak mBank
Apteka Vena Vita...
Apteka Vena Vita jako, że jest apteką całodobową ( filia przy ulicy Wolskiej) cieszy się dużym zainteresowaniem, jak również ze względu na bogaty asortyment i bardzo niskie ceny leków. Niestety źródłem gigantycznych kolejek w aptece są nie tylko konkurencyjne ceny, ale przede wszystkim bardzo powolna, wręcz opieszała obsługa. Robiąc zakupy w Vena Vivie odniosłam wrażenie, że farmaceuci nie bardzo wiedzą gdzie szukać danego leku (pomimo świetnego, moim zdaniem, oznakowania szuflad, regałów i półek), jak obsługiwać terminal do kart płatniczych, a także najwidoczniej nie odkryli faktu, że można uruchomić kilka innych stanowisk kasowych, aby usprawnić obsługę klientów. To jeden spory minus dla tejże apteki. Zauważyłam tez wiele pozytywnych aspektów , takich jak wspomniane niskie ceny produktów, wielkość lokalu, częste promocje, czy tez organizowane bezpłatne konsultacje np. z dermatologiem. Lokal jest urządzony przejrzyście, jest czysty i schludny. Obsługa pozostawia wiele do życzenia (jej szybkość i jakość), ale liczę na to, iż te kwestie zostaną dopracowane.

Katarzyna_1136

14.08.2009

Vena Vita

Placówka

Kraków, Wolska 1

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi