Opinie użytkownika (19)

Fatalnie. Ultimo to...
Fatalnie. Ultimo to delikatnie się wyrażając złodzieje. Próbują ściągać wierzytelności które dawno stają się przedawnione, bądź tracą na wymagalności. Bazują na naiwności ludzi, nieobytych z prawem. Jeżeli istnieją najmniejsze wątpliwości co do wymagalności wierzytelności, to proponuję zawsze się odwoływać. Obsługa niemiła i bardzo agresywna w sytuacjach, gdy klient zna swoje prawa i nie daje się zmanipulować. Radzę omijać szerokim łukiem. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

01.08.2017

ULTIMO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa klienta...
Super. Obsługa klienta jest bardzo kompetentna, ale czasami trzeba ich "pociągnąć za język", żeby wyjaśnili wszystko do końca. Odziały zazwyczaj znajdują się przy sklepach typu RTV i AGD co sprawia, że czeka się dość długo, jeżeli jest kilku klientów, a miejsce rozmowy jest mało "intymne". Oferta jest przystępna i korzystnie dopasowana pod klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. ING to...
Super. ING to bank który warto polecać. Obsługa jest bardzo kompetentna i na wysokim poziomie. Każdy klient traktowany jest indywidualnie i poświęcane jest mu maksimum uwagi. Niestety to powoduje, że często trzeba długo czekać w oddziałach. Ofertę mają bardzo korzystną, jeżeli chodzi o prowadzenie konta i o pożyczki. Personel wytłumaczy każdą wątpliwość i nie jest nachalny pod względem oferowania produktów. Odziały są zazwyczaj niezbyt duże, co przy dużej kolejce sprawia mało komfortową sytuację. Miejs Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Sklep Smyk...
OK. Sklep Smyk posiada duży wybór asortymentu dla dzieci. Ceny są bardzo zawyżone, nawet w porównaniu do internetowej wersji sklepu. Jakościowo wszystko jest dobre. Wchodząc do placówki ma się wrażenie wszechobecnego chaosu. Ciuchy są porozwalane, zabawki leżą gdzie popadnie. Tylko sekcja dla niemowląt i z wózkami jest schludna. Za mało pracowników do obsługi klienta. Dwie panie obsługują a kolejka przez pół sklepu. Obsługujący raczej nie wiele wiedzą o asortymencie, który mają na sklepie. Samemu tr Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Firmę...
Bardzo dobrze. Firmę Wojas polecam zawsze, ponieważ mają bardzo dobrą jakość produktów. Ceny nie należą do niskich, ale warto tyle zapłacić. Obuwie przetrwa długo. Miejsce jest schludne i czyste. Wszystko jest posegregowane i nie ma najmniejszego problemu ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru. Obsługa jest bardzo kompetentna i chętna do pomocy. Bardzo przydałaby się dodatkowa obsługa, bo przy większej ilości klientów w sklepie, Panie tam pracujące nie są w stanie zająć się każdym odpowiednio. Jest ich tylko d Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Jakość do...
Dobrze. Jakość do ceny adekwatna. Im tańsze obuwie tym krócej przetrwa. Z wyłączeniem promocji i obniżek. Miejsce jest czyste, buty nie są wymieszane i wszystko można łatwo odnaleźć. Obsługa pomocna i kompetentna. Denerwujący jest natomiast fakt, że zazwyczaj otwarta jest jedna kasa i kolejka jest dość spora. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Sklepy CCC...
OK. Sklepy CCC oferują bardzo różnorodne obuwie, jednakże jakościowo najlepsze jest u nich obuwie Lasocki. Posiada też adekwatną cenę do jakości. Reszta asortymentu pozostawia wiele do życzenia. Ceny nie są wygórowane ale też obuwie nie przetrwa dłużej jak pół sezonu. Miejsce jest schludne, chociaż można zauważyć porozkładane pudła z dostaw. Obsługa zazwyczaj jest pomocna. Trzeba jednak czasami się prosić o sprawdzenie dostępności butów i po mimo zapewnień pracownika o ich braku, przy innym obsługu Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Katarzyna_5024

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Jedzenie w...
OK. Jedzenie w subway'u jest dobre. Dobrze sie sprawdza jak musimy zjeść szybki lunch, ewentualnie potrzebujemy zabrać na wynos. Obsługa zazwyczaj jest sympatyczna i kompetenta. Niestety nie zawsze. Miejsce jest nie duże i nie nadaje się na dluże siedzenia. Jest czysto i higienicznie. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Katarzyna_5024

18.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jedzenie...
Bardzo dobrze. Jedzenie jest smaczne i warte polecenia. Obsługa miła i kompetenta. Zawsze chętnie doradzą, bądź przypomną o jakimś gratisie. Miejsce jest czyste i schludne. Minusem jest brak Menu przy stoliku i fakt, że trzeba się po nie udać osobiście. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

18.07.2017

Telepizza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pizza Hut...
Super. Pizza Hut to godne polecenia miejsce. Jedzenie jest pyszne i różnorodne. Obsługa miła, profesjonalna i warta polecenia. Miejsce jest czyste i zadbane. Miejsca są dostosowane do ilości ludzi wspólnie jedzących. Można pójść na kolacje we dwoje, jak i na rodzinny obiad. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Po wejściu...
Dobrze. Po wejściu do Mc'Donalda ma się poczucie, że panuje chaos. Jednak w rzeczywistości jest wszystko rozplanowane i obsługa jest sprawna. Dodatkowym plusem są maszyny, dzięki którym można zamawiać samemu i od razu dokonać płatności. Czas oczekiwania przy dużym ruchu jest za dlugi jak na lokal fast food. Pracownicy sa mili i pomocni. Stoliki sprzątane są na bieżąco. Jedzenie jest rożnorodne i dobre, a kawy i ciastka pyszne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Katarzyna_5024

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Pracownicy nie...
OK. Pracownicy nie zawsze są skupieni na tym co się do nich mówi, czy o co prosi. Efektem jest czasem wielokrotne powtarzanie zamowienia. Ilość stanowisk do obsługi klienta powinna być większa, bo kolejki są ogromne. Czas oczekiwania na jedzenie jest zazwyczaj krótki. Miesce obsługi jest czyste, niestety nie mozna tego powiedzieć o miescach przeznaczonych do jedzenia. Niedotarte stoliki i kawałki jedzenia na sofach i krzesłach. Jedzenie jest smaczne. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_5024

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na stacji Shell atmosfera jest zawsze sympatyczne. Widać, że ludzie pracujący tam to zgrana grupa i świetnie rozdzielają obowiązki. Obsługa jest szybka i sprawna. Zawsze ktoś z obsługi zapyta czy pomóc z zatankowaniem. Miejsce jest czyste, wszystkie artykuły sklepowe są poukładane w logiczną calość. Łazienki mogłyby być bardziej zadbane. Paliwo i gaz są dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na stacji paliw BP obsługa jest szybka i w miarę sprawna. Niestety ma się wrażenie, że ludzie którzy tam pracują są w tym miejscu za kare. Zazwyczaj nie nawiązują innego niż niezbędne do transakcji kontaktu. Miejsce jest schludne i czyste, jednak łazienki powinny byc bardziej zadbane. Paliwo na stacji BP jest droższe niż na innych stacjach, mimo to jakościowo nie jest lepsze. Gaz na stacji BP to jest nieporozumienie. Po nie całym roku tankowania gazu tylko na BP filtr był w tak opłakanym stanie, Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_5024

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

13.06.2017

Super-Pharm APTEKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Katarzyna_5024

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

13.06.2017

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Personel...
Tak sobie. Personel w sklepie jest mało sympatyczny. Sami nie oferują pomocy, po zgłoszeniu swoich potrzeb czy wątpliwości odpowiadają i ewentualnie pomagają. Słychać w rozmowie że posiadają odpowiednie kompetencje do prezentowania oferty ale nie chętnie się tym dzielą z klientem.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Katarzyna_5024

13.06.2017

50 style

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi