Opinie użytkownika (46)

Super. Pracownicy infolinii...
Super. Pracownicy infolinii mBanku są bardzo kompetentni, potrafią rozwiązać każdy problem, rzeczowo wytłumaczyć i rozwiać wątpliwości klienta. Znają produkty, które sprzedają, są opanowani, cierpliwi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_407

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.04.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję Pani za docenienie naszych konsultantów. Każdy zadowolony klient motywuje nas do świadczenia jak najlepszej obsługi. Zachęcam do połączeń z nami. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Bardzo źle. T-Mobile...
Bardzo źle. T-Mobile Usługi Bankowe ma zbyt mało placówek stacjonarnych, co sprawia, że zawsze obsługa trwa tam długo. Konsultanci w placówkach oraz telefoniczni mają małą wiedzę na temat oferowanych produktów, nie są przygotowani do rozmowy o ofercie, szybko irytują się, gdy klient ma dodatkowe pytania, wątpliwości. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Kinga_407

01.08.2017

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Personel...
Bardzo dobrze. Personel w Stradivariusie często bywa mało uprzejmy, sprzedawcy nie witają i nie żegnają klientów, nie wychodzą z inicjatywą pomocy. Obsługa przy kasie przebiega zwykle w milszej atmosferze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Kinga_407

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Pracownicy Smyka...
Słabo. Pracownicy Smyka mają niewielką wiedzę na temat oferowanych produktów, nie potrafią doradzić, pomóc w wyborze. Sprawiają wrażenie zagubionych, nie wchodzą w interakcję z klientem z własnej inicjatywy - nawet w sytuacji powitania. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Kinga_407

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy sklepów Kazar są bardzo uprzejmi, kulturalni, mają wysokie standardy obsługi, czasem jednak brakuje im większej naturalności i swobody, kontakt z klientem często przebiega mechanicznie, wedle utartych schematów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Kinga_407

25.07.2017

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprzedawcy w...
Rewelacyjnie. Sprzedawcy w Deichmannie zawsze są pogodni, mili, uśmiechnięci, kulturalnie. Obsługa stoi na najwyższym poziomie - również w momencie składania reklamacji lub zwracania towaru. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_407

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jakość...
Tak sobie. Jakość obsługi i jedzenia w Sphinxie systematycznie obniża się - kelnerzy są coraz bardziej aroganccy, na obsługę trzeba długo czekać, serwis nie działa sprawnie, na przestrzeni lat istotnie pogorszyła się również jakość posiłków. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Kinga_407

18.07.2017

Sphinx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa w...
Super. Obsługa w McD jest jedną ze sprawniejszych - pracownicy doskonale znają zakres swoich obowiązków, pracują szybko i sprawnie, są kulturalni, opanowani, uśmiechnięci pomimo męczącej pracy. Plusem jest także wygląd restauracji - personel dba o czystość i porządek. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_407

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa w...
Dobrze. Obsługa w KFC zwykle przebiega szybko i sprawnie, w miłej atmosferze. Jedynym minusem jest wygląd restauracji - mogłyby być czystsze, bardziej zadbane. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_407

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Moje...
Bardzo źle. Moje ostatnie doświadczenie z siecią Burger King było mało pozytywne - obsługa trwała bardzo długo, pracownicy gubili się, mylili zamówienia, nie potrafili sprawnie podzielić czasu między obsługę klienta a przygotowywanie jedzenia. Na plus: zachowanie personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_407

18.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy Orlenu...
Super. Pracownicy Orlenu zwykle są pogodni, uśmiechnięci, kulturalni, mają łatwość prowadzenia dialogu z klientem. Obsługa przebiega szybko, sprawnie, w miłej, kulturalnej atmosferze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_407

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Tankowanie na...
OK. Tankowanie na stacjach BP wiąże się zwykle z dość długim oczekiwaniem na obsługę przy kasie. Sprzedawcy pracują wolno, są ponurzy, często nie witają i nie żegnają klientów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Kinga_407

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Agenci ubezpieczeniowi...
Rewelacyjnie. Agenci ubezpieczeniowi Allianz są dobrze zapoznani z ofertą firmy, potrafią dobrać ubezpieczenie idealne do potrzeb, kontakt z nimi jest bardzo szybki i skuteczny.

Kinga_407

12.12.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Mały sklep...
OK. Mały sklep osiedlowy zwykle z przeciętną obsługą.

Kinga_407

12.12.2016

TOP Market

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Mały sklep...
OK. Mały sklep osiedlowy zwykle z przeciętną obsługą.

Kinga_407

12.12.2016

Minuta 8

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zawsze bardzo...
Rewelacyjnie. Zawsze bardzo profesjonalna obsługa, świetne doradztwo, duże zaangażowanie w obsługę.

Kinga_407

12.12.2016

Yves Rocher

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Kinga_407

12.12.2016

Sephora

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Kinga_407

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Kinga_407

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sympatyczna obsługa...
Rewelacyjnie. Sympatyczna obsługa i duża wiedza na temat produktów, profesjonalne doradztwo.

Kinga_407

12.12.2016

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi