Opinie użytkownika (12)

Bardzo często brak...
Bardzo często brak towaru z gazetki już w pierwszy dzień promocji.

Kinga_502

16.01.2020

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kosmetyki Ziaja kupię...
Kosmetyki Ziaja kupię taniej w każdym markecie lub perfumerii. Szkoda że sklep firmowy nie ma lepszej oferty cenowej.

Kinga_502

16.01.2020

ZIAJA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_502

05.05.2017

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_502

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Kinga_502

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_502

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Kinga_502

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Kinga_502

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Zdecydowanie nie...
Źle. Zdecydowanie nie potrafią z kulturą rozstać się z klientem. W dodatku firma działa na niekorzyść klienta. Sama określa termin przeniesienia numeru, a po tym terminie przesyła rachunek obciążający z powodu niedotrzymania warunków umowy, tj. terminu przejścia. Paranoja! Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Kinga_502

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Nie ma...
Super. Nie ma uwag. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Kinga_502

27.03.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, kiedy przy kasie okazało się że lampka którą chciałam kupić jest zasilana bateriami Pani bez problemu wycofała transakcję i kiedy stwierdziłam że odniosę produkt na miejsce powiedziała że sama to zrobi i nie potrzeby żebym wracała na sklep. Nie jest to pierwszy raz kiedy pracownicy tego sklepu byli pomocni i starali się pomóc a nie odstraszyć klienta.

Kinga_502

21.11.2014

JYSK

Placówka

Gniezno, Pałucka 2

Nie zgadzam się (0)
Niestety jedna kolejka...
Niestety jedna kolejka do kas to nieporozumienie, czeka się dłużej, klienci przeciskają się poza kolejnością widząc kasy z jednym kupującym, jeden wielki bałagan i strata czasu. Rozumiem przesłanki takich zmian ale w takich marketach to zupełne nieporozumienie. a co będzie w święta?!!!!

Kinga_502

24.09.2014

Carrefour

Placówka

Gniezno, Sobieskiego 17

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi