Kontaktowałam się z infolinią Orange w celu przedłużenia obecnej umowy na telefon. Doradca nie był zainteresowany tym co mówię, odpowiadał wyuczonymi zdaniami. Chciałam telefon z serii Apple, a sprzedawca cały czas namawiał mnie na Samsunga. Po 30 minutach stwierdziłam, że ta rozmowa nie ma sensu, udałam się do punktu stacjonarnego gdzie wszystko załatwiłam od ręki.
Posiadam konto w Credit Agricole, udałam się do placówki po informację o opłatach z konta, Doradca po krótkiej rozmowie zaproponował mi ubezpieczenie na dom oraz życie, wczesniej nikt nie wspomniał mi o takich produktach. Po wizycie w placówce czuje się zaopiekowana przez profesjonalną obsługę. Chętnie wrócę do tego samego miejsca. Placówka była czysta i zadbana,
Jestem zadowolona z wizyty w sklepie, po wejściu odrazu zostałam zauważona przez sprzedawcę. Po krótkiej rozmowie otrzymałam pomoc w dobraniu produktów. Jestem pod wrażeniem kompetencji i nastawienia sprzedawcy. Zdecydowanie polecam tą lokalizację.
Jestem pod wrażeniem obsługi w tym sklepie. Przyszłam jeszcze niezdecydowana na konkretny produkt, a wyszłam z całym sprzętem AGD do domu. Sprzedawca miał dużą wiedzę na temat oferowanych produktów.
Placówka był czysta i zadbana. Czas oczekiwania w kolejce był zbyt długi, ale obsługa przebiegła sprawnie. Zostałam poinformowana o produktach którymi sama byłam zainteresowana od początku, doradca nie zaproponował nic więcej.
Jakość obsługi na najwyższym poziomie.Po wejściu do placówki zostałam od razu zaproszona do stanowiska. Doradca odpowiedział na wszystkie moje pytania i dobrał ofertę odpowiednią do moich potrzeb. Zdecydowanie polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.