Opinie użytkownika (2)

1.Pracownicy witają klientów...
1.Pracownicy witają klientów przy wejściu, brak kontaktu wzrokowego. Z 5 pracowników na sali obecne są dwie osoby,pozostałe co chwila idą na zaplecze. Pracownicy zajęci są rozkładaniem towaru, na tym skupiają całą swoją uwagę. Klienci wchodzą i wychodzą, nikt ich nie zatrzymuje i nie pyta, czy w czymś im pomóc., nie ma szans aby kogoś dopytać o interesująca klienta rzecz.Klienci czekają przy kasie, zanim kasjer do nich podejdzie. 2.Czyste podłogi, szyby, przymierzalnie. Ciągi komunikacyjne zastawione w niektórych miejscach pudłami z towarem. Zastawiona informacja o promocji. 5.Kasjer zaproponował dodatkowy produkt.Powitał i pożegnał klienta,zaprosił ponownie.Pracownicy posiadają identyfikatory,schludne,czyste stroje firmowe.Ogólne wrażenie takie,że przeszkadza się pracownikom w rozkładaniu towaru.

Klient_WPn2

29.10.2019

Martes Sport

Placówka

Wieluń, ul. Warszawska 10

Nie zgadzam się (0)
1.Market budowlany z...
1.Market budowlany z dużą ilością produktów.Produkty dobrze oznakowane, nie ma problemu ze znalezieniem ceny. Zgodność cen na produkcie z ceną przy kasie.Towar dobrze wyeksponowany, nie ma wrażenie braków asortymentu na pólkach. 2.Doradcy dostępni dla klienta, każdy dział sprzedaży ma swojego doradcę.Posiadają identyfikatory z imieniem, czysty, schludny strój. Doradcy dopytują klienta o jego realne potrzeby,, wykazują się znajomością produktów. Potrafią podkreślić zalety produktów. dobrze opisują aktualne promocje, podkreślają korzyści dla klienta. Witają i żegnają klientów.Nie proponują dodatkowych produktów.Proponują katalogi,jeśli towaru nie ma na stanie sprawdzają w komputerze i udzielają informacji, kiedy będzie dostępny. 3. Czyste szyby, ściany, podłogi.Towar wyłożony wysoko na półkach dobrze zabezpieczony, nie stwarza niebezpieczeństwa dla klienta.Ciągi komunikacyjne zachowane, w jednym miejscu stał wózek z nie rozładowanym towarem, brak pracownika który robiłby to na bieżąco.Plakaty informujące o programie Pay Back. 4.Kasjer informuje o programie PayBack, proponuje założenie karty.Wita i żegna klienta, zaprasza ponownie.Proponuje dodatkowe towary.

Klient_WPn2

29.10.2019

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi