Opinie użytkownika (5)

witam, dziś chciałam...
witam, dziś chciałam zrobić pierwszy raz zakupy w sklepie internetowym Zalando.pl Zadzwoniłam, telefon odebrała bardzo miła kobieta. Nie przedstawiła się ale to nie było mi potrzebne. Zapytała się w czym może mi pomóc. Poprosiłam o wytłumaczenie mi zalogowania na ich stronę. Moja rozmówczyni wytłumaczyła mi wszystko bardzo dokładnie. Podziękowałam i chciałam się rozłączyć ale Pani z infolinii zaproponowała pomoc w razie problemów z logowaniem i zaprosiła na kolejne zakupy. Na pewno zrobieęzakupy w sklepie internetowym "zalando" a w razie problemów zadzwonię na infolinie do przemiłej, kompetentnej Pani.

Klient_kgFc

27.03.2021

zalando.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
witam, dnia 26.03.2021r...
witam, dnia 26.03.2021r zadzwoniłam na infolinie sklepu" eobówie ".Chciałam w tej firmie zamówić buty i dowiedzieć się jak wygląda zwrot towaru w razie złego rozmiaru. Telefon odebrał jeden z panów. Nazwiska niestety nie usłyszałam ,ponieważ Pan z infolinii mówił bardzo cicho. Mój rozmówca zapytał się w czym może mi pomóc, wiec odpowiedziałam ze pierwszy raz robię zakupy w ich sklepie i proszę o informacje o zwrocie towaru. Pan powiedział że zwrot jest możliwy i że pieniądze z zwrotu przesyłają na konto. Nie wytłumaczył jak odesłać towar i jaki jest na to czas. Bardzo byłam rozczarowana. Zapytałam się jeszcze jak się zalogować na ich stronie ,mój rozmówca odesłał mnie do "poczytania "na ich stronie, co było dla mnie szokiem. Pan nie był miłym a raczej przeciętnym rozmówcą i wydawać by się mogło jak by pracował za karę. Nie zachęcił mnie do kolejnych zakupów. Na pewno już nigdy nie zrobię zakupów na ich stronie. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Klient_kgFc

27.03.2021

eobuwie.pl

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Witam, dzisiaj odbyłam...
Witam, dzisiaj odbyłam spotkanie w w/w Banku. Zainteresowana byłam otwarciem konta osobistego. Pracownik (kobieta) doskonale się mną zaopiekował. Doskonale zbadała moje potrzeby, dowiedziała się czego oczekuję od nowego konta i Banku. Po analizie moich potrzeb przeszła do prezentacji wybranego konta Dla Ciebie. Zrobiła to w bardzo przejrzysty i zrozumiały sposób. Czułam się w centrum uwagi, widziałam, że Doradca poświęcił mi swój czas. Wszystkie informacje zostały przekazane w zrozumiały i jasny sposób. Na końcu doradca chciał sfinalizować spotkanie lecz postanowiłam się zastanowić i odezwać po kilku dniach. Otrzymałam wizytówkę oraz zostałam poinformowana o godzinach otwarcia placówki. Z czystym sumieniem poleciłabym wizytę w tym oddziale i u tego doradcy rodzinie i znajomym. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Klient_kgFc

27.03.2021

Credit Agricole

Placówka

Bydgoszcz, Gdańska 34

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałam się do Pizzeri "Verona"na ulicy Nakielskiej w Szubinie.Wchodzac do lokalu ujrzałam dużo stolików przepięknie nakrytych. Pelno klimatycznego światła i świec.Podeszla do mnie kelnerka przyniosła menu i zaproponowała pizzę dnia. Zamowiłam pizzę i dużą herbatę.Po 15 minutach Pani przyniosła mi do stolika pyszna pizze.Pizza była podana na pięknym talerzu,sos w osobnej miseczce a Herbata w kolorowym kubku razem z cukrem i cytrynka na talerzyku.Jedzenie wyglądało na świeże więc zabrałam się do konsumpcji. Pizze była bardzo dobra. Bylo czuć świeże składniki i chrupiące cienkie ciasto. Produkt był dobrze wypieczony.Po zjedzeniu pizzy udałam się do kasy. Obslugiwala mnie Kobieta o miłym usposobieniu.Skasowala i podziękowała życząc "Miłego dnia".Na pewno wrócę do tej pizzeri i polece znajomym.

Klient_kgFc

23.03.2021

pizzeria verona

Placówka

Szubin, ul. Nakielska

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym w Sklepie Polskim, na pierwszy rzut oka zobaczyłam 3kasy z czego jedna była otwarta.Juz na samym wejściu zauważyłam że sklep jest zaniedbany. Dróżki były nieprzejezne.Blokowaly je stendy które wadzily przejazd.Polki zostały przepełnione,źle poukładane,ceny pod towarem się nie zgadzały lub wg ich nie było Niestety Półki też potrzebowały przetarcia. Idąc dalej zauważyłam stoisko z warzywami i owocami. Towar ładnie poukładany w pięknych drewnianych skrzyneczkach. Niestety świeżość produktu dawała wiele do życzenia.Stoisko mięsne uporządkowane.Widac że wędliny i mięso były świeże.Udajac się dalej zahaczylam o wystającą płytkę w podłodze.Uwazam,że to karygodne,ponieważ narażamy klienta na niebezpieczeństwo.Pani przy kasie okazała się sympatyczna i uśmiechnięta. Zaproponowala towar,skasowała i zaprosiła na kolejne zakupy. W kolejce stałam 4minuty. Podsumowując nie polecała bym tego sklepu swoim znajomym i rodzinie.

Klient_kgFc

23.03.2021

SKLEP POLSKI

Placówka

Szubin, Nakielska 13

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi