Opinie użytkownika (63)

Mieliśmy problem z...
Mieliśmy problem z źle naliczonym rachunkiem. Sklep bardzo się postarał, obejrzał nagranie wideo, żeby nam pomóc i zwrócił źle naliczoną kwotę.

Kornelia_1

31.12.2021

Aldi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie przeprowadzony proces...
Świetnie przeprowadzony proces reklamacji, włącznie ze zwrotem pieniędzy.

Kornelia_1

31.12.2021

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre warunki konta...
Dobre warunki konta oszczędnościowego, skuteczna obsługa również przez kanały typu chat.

Kornelia_1

31.12.2021

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalny czas i...
Fatalny czas i sposób rozwiązania sprawy. Wydawałoby się, że bank nie posługuje się sprawnie technologią cyfrową. Problem ciągnął się wręcz latami, podczas których bank nie potrafił skutecznie się skomunikować z ZUS-em, nie potrafił skutecznie skomunikować się z klientem, a co więcej, pracownicy między sobą też jakby tej komunikacji nie mieli. Przez lata ciągnęła się prosta, wydawałoby się, sprawa, w tym czasie wciąż naliczane były bezpodstawne opłaty. Nie polecam.

Kornelia_1

31.12.2021

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobra komunikacja, przejrzyste...
Dobra komunikacja, przejrzyste zasady.

Kornelia_1

31.12.2021

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kompleksowe ubezpieczenia, dobra...
Kompleksowe ubezpieczenia, dobra obsługa przez telefon, proste procedury.

Kornelia_1

24.02.2020

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
17 lipca 2019...
17 lipca 2019 r. złożyłam zamówienie na odbiór paczki. Kurier miał się zgłosić 22 lipca (poniedziałek). Nie skontaktował się sam, z własnej inicjatywy przez ponad tydzień oraz nie odebrał paczki. Codziennie dostawałam maile z informacją, że w danym dniu kurier odbierze przesyłkę. Nic takiego nie nastąpiło. Gdy w trzecim dniu odebrał telefon, twierdził, że nie może odebrać przesyłki, ponieważ ma zepsuty samochód. Pod koniec tygodnia zgłosiłam dwa razy interwencje za pomocą czatu DPD. Bezskutecznie. Nie otrzymałam również informacji o skutkach interwencji. Na początku kolejnego tygodnia zgłosiłam problem na infolinii. Konsultant mnie rozłączył w połowie załatwiania sprawy. Dopiero kolejny wysłuchał i przekazał, że sprawa zostanie poruszona z kurierem. Kurier zadzwonił i oznajmił, że nie ma szans, by on odebrał paczkę po 15, mimo, że DPD pracuje do 17. Zaproponował, by paczkę zostawić u jakiegoś sąsiada. Sprawa przekazana do firmy, do której miała być wysłana paczka. Firma skontaktowała się z opiekunem w DPD. Sprawa jest w toku, paczkę ma podjąc inny kurier,

Kornelia_1

01.08.2019

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kornelia_1

27.12.2017

taniaksiazka.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kornelia_1

27.12.2017

RUCH S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Kornelia_1

27.12.2017

Piotr i Paweł

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Kornelia_1

27.12.2017

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Kornelia_1

27.12.2017

empik.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kornelia_1

27.12.2017

Inmedio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kornelia_1

22.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Kornelia_1

22.12.2017

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Kornelia_1

22.12.2017

VOX Meble

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kornelia_1

22.12.2017

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kornelia_1

22.12.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Kornelia_1

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Kornelia_1

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi