Opinie użytkownika (17)

Bardzo podoba mi...
Bardzo podoba mi się nowa akcja w telewizji: "Kredyt ma się rozumieć" - faktycznie na stronie www zostało wszystko sensownie wytłumaczone. Na plus są umowy w mBanku - w tabelce są wypisane najważniejsze informacje, w przejrzysty sposób. To znacznie ułatwia zrozumienie zawartych tam informacji.

Kropka88

01.07.2016

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na temat naszych działań marketingowych w mBanku. Zachęcamy do ponownego odwiedzania naszych placówek, a także zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank
Poszukuję teraz kredytu...
Poszukuję teraz kredytu i dzwonię po różnych bankach. Padło również na BGŻ. Byłam bardzo rozczarowana:1. czasem oczekiwania2. skomplikowanym automatem3. brakiem wiedzy konsultantki, stale sprawdzała informacje.Na pewno nie skorzystam z oferty tego banku.

Kropka88

01.07.2016

BNP Paribas

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Różnie bywa ale...
Różnie bywa ale na ogół obsługa jest uprzejma. Sklep dobrze zaopatrzony.

Kropka88

03.08.2015

Tesco

Placówka

Łódź, Franciszkańska 31A

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa.
Miła obsługa.

Kropka88

03.08.2015

Bałtyk

Placówka

Łódź, Narutowicza 20

Nie zgadzam się (0)
Całkiem dobrze było...
Całkiem dobrze było w tej placówce. Pani była cierpliwa i kompetentna. Na minus nikt nie dba o czekających klientów.
Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie
Rewelacyjnie

Kropka88

29.06.2015

mBank

Placówka

Warszawa, Puławska 182

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam serdecznie, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pana obserwacji na temat obsługi w placówce mBanku w Warszawie. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Pozdrawiam Michał Sadowski, mBank
Mało placówek, obsługa...
Mało placówek, obsługa przy drzwiach albo na stojąco. Pani mało co wiedziała. Licho.

Kropka88

29.06.2015

BNP Paribas

Placówka

Warszawa, Kasprzaka 10

Nie zgadzam się (0)
Brudno w placówce...
Brudno w placówce i przed. Nikt mnie nie powitał, gdy weszła do oddziału.

Kropka88

29.06.2015

Bank Millennium

Placówka

Warszawa, Dickensa 19a

Nie zgadzam się (0)
fatalnie
fatalnie

Kropka88

15.05.2015
Nie zgadzam się (1)
Strasznie długo odpisywał...
Strasznie długo odpisywał konsultant, robił literówki i był po prostu leniwy, jakby robił łaskę, że w ogóle tam pracuje.

Kropka88

15.05.2015

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
fatalnie
fatalnie

Kropka88

30.04.2015
Nie zgadzam się (1)
Jestem pod wielkim...
Jestem pod wielkim wrażeniem, ponieważ ostatnio dużo łatwiej dodzwonić się na mLinię niż niegdyś. Poza tym bardzo odpowiada mi to, że mogę napisać i zapytać o coś konsultanta na czacie, to spore ułatwienbie szczególnie, gdy nie mogę zadzwonić - tam też konsultanci są kompetentni.

Kropka88

24.04.2015

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Bardzo dziękuję Pani za przesłaną opinię. Jest dla nas niezwykle budujące, gdy klienci wyrażają tak pozytywne opinie na temat jakości i sprawności obsługi na infolinii. Cieszę się, że spełniliśmy Pani oczekiwania dotyczące czasu oczekiwania i kompetencji konsultanta. Pragnę podkreślić, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom sprawną i profesjonalną obsługę. Tym bardziej jest nam miło czytać pozytywne opinie, ponieważ to one najlepiej motywują nas do ciągłego dbania o satysfakcję naszych Klientów. Jestem przekonana, że Pani kolejne kontakty z mBankiem będą na równie wysokim poziomie. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek, mBank
Trudno się nadal...
Trudno się nadal dodzwonić na infolinię. Denerwują mnie reklamay, które dotykają ludzkich uczuć. Na plus: Ciekawa aplikacja mobilna.

Kropka88

24.04.2015
Nie zgadzam się (1)
Bardzo źle, ciężko...
Bardzo źle, ciężko się dodzwonić...

Kropka88

27.11.2014
Nie zgadzam się (0)
Źle
Źle

Kropka88

27.11.2014
Nie zgadzam się (0)
W ogóle nie...
W ogóle nie można się dodzwonić na HALO ŚLĄSKI!

Kropka88

05.09.2014
Nie zgadzam się (0)
Doskonała obsługa; została...
Doskonała obsługa; została obsłużona szybko i sprawnie. Serdecznie dziękuję konsultantce za miłą i profesjonalną pomoc. Ponadto zaskoczyło mnie, że nie czekałam zbyt długo na połączenie.Odpowiada mi również to, że ekonto jest bezpłatne.

Kropka88

12.08.2014

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani, dziękuję, że podzieliła się Pani z nami swoimi wrażeniami. Cieszę się, że czas oczekiwania na połączenie był krótki, Pani sprawa została załatwiona szybko i sprawnie, a rachunek eKonto odpowiada Pani potrzebom. Wierzę, że dalsze korzystanie z usług mBanku będzie dla Pani satysfakcjonujące i z chęcią skorzysta Pani w przyszłości z kolejnych produktów oferowanych przez naszą firmę. Pozdrawiam Justyna Wawrzonek mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi