Opinie użytkownika (5)

Ostatnio bardzo lubię...
Ostatnio bardzo lubię robić zakupy w tym sklepie. Składa się na to wiele czynników począwszy od możliwości zatankowania auta w przymarketowej stacji paliw, bliskości innych sklepów jak Decathlon, czystości i porządku na działach, znajomości sprzedawanego asortymentu przez pracowników i szybką jego identyfikację na sklepowych regałach, aż po- i co dla mnie najważniejsze- praktycznie zerowe kolejki przy kasach. Co prawda nie korzystam z programów lojalnościowych tego sklepu, ale chyba warto, gdyż i w tym zakresie znajdziemy ciekawe oferty, jak dzień emeryta czy studenta, gdzie zakupy robimy z uwzględnieniem zniżek. Ponadto do wydanych określonych kwot na zakupy do konta lojalnościowego dopisywane są atrakcyjne sumy pieniężne, które możemy wykorzystać przy kolejnych zakupach.

Krzysztof_1242

01.08.2012

E.Leclerc

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (0)
Z firmą miałem...
Z firmą miałem do czynienia dwukrotnie. Wcześniej zakupiłem reflektory i byłem miło zaskoczony niską ceną, obsługą, estetyką miejsca obsługi i podejściem do klienta. W sobotę serwisowałem tam klimatyzację i niestety rozczarowałem się. Brak jakiegokolwiek zaplecza, aby oczekiwać na realizację usługi. W ciągu 30 minut jakie tam spędziłem moje auto podłączono do maszyny a sama obsługa oglądała filmiki w internecie nie interesując się klientem. Sam warsztat wygląda jakby wczoraj został otwarty (faktycznie istnieje od niedawna) Za naprawą i serwisowaniem tam auta przemawiają ceny, gdyż wypytałem o kilka podstawowych usług i ciekawie to wygląda. Jak będzie w rzeczywistości czas pokaże.

Krzysztof_1242

30.07.2012

V-maxzone

Placówka

Gdańsk, Świętokrzyska 69

Nie zgadzam się (1)
Weekendowe zakupy z...
Weekendowe zakupy z rodziną. Pełna lista zakupów i bez większego problemu wszystkie artykuły zostały odnalezione na półkach, i wszystkie także były dostępne. Sklep czysty. Na warzywach i owocach znalazłem kilka nadpleśniałych owoców. Przy kasach czekało mnie stanie w kolejce jak przy odprawie celnej. Nie wszystkie kasy były otwarte. Obsługa sklepu udzieliła mi pomocy, gdy zapytałem o drożdże.

Krzysztof_1242

30.07.2012

Tesco

Placówka

Gdańsk, Cienista 30

Nie zgadzam się (0)
Szybkie zakupy w...
Szybkie zakupy w sklepie, aby przygotować obiad. Wybieram kasę, gdzie była najkrótsza kolejka. Obok na stanowiskach kasowych siedziały osoby, które wiem ( z obserwacji), że sprawnie wykonują swoją pracę. Jednak przy tych kasach były długie kolejki. Stałem jako 4 osoba. Przy każdej transakcji Pani chodziła rozmieniać pieniądze. Sprawiała również wrażenie osoby, która nie znała dobrze asortymentu. Pomyliła się w wydawaniu pieniędzy. Wybroniła się sympatycznym uśmiechem i słowem przepraszam.

Krzysztof_1242

07.12.2011

Biedronka

Placówka

Lublin, Nałęczowska 24

Nie zgadzam się (1)
Wyciągając awizo z...
Wyciągając awizo z skrzynki wiedziałem już, że czeka mnie wyprawa do pobliskiego Urzędu Pocztowego. Po przekroczeniu progu drzwi stanąłem na końcu długiej już kolejki. Przy jedynym tylko czynnym okienku widzę osobę, którą na pierwszy rzut oka wygląda jakby wczoraj została przyjęta do pracy i ma problem z obsługą interesantów. Co chwilę podpytuje innych pracowników, którzy półsłówkiem udzielają podpowiedzi gdzie, co i jak. Widzę jak osoby stojące w kolejce są zniesmaczone faktem, że na tyle pracujących osób czynne jest tylk jedno okienko a kolejka ciągle się powiększa. Cierpliwie czekam na swoją kolej, aby odebrać list. Czas się dłuży. Po pewnym czasie pojawia się nadzieja, że będę obsłużony. Przede mną zostały 4 osoby. Jedna z osób zaczyna płacić rachunki bilonem. Pani przy okienki przyjmująca pieniądze jest bardzo niemiła mówiąc,że nie przyjmie takich pieniędzy. Między pracownikiem a wpłacającym dochodzi do złośliwych uwag. Ostatecznie Urzędnik przyjmuje pieniądze. Zostały 3 osoby zacisnąłem zęby i uśmiechnałęm się myśląc, że za chwilę opuszczę budynek. Przy kolejnym petencie urzędnik ze słośliwością w głosie stwierdza, że przesyłka jest nieprawidłowo zapakowana. Znów dochodzi do słownej przepychanki, i znów racja jest po stronie klienta. Po długim czasie doczekałem się swojej kolejki i odebrałem list. Podczas całej wizyty nie zauważyłem aby podjęto próbę usprawnienia obsługi klienta. Sama obsługa również poniżej jakichkolwiek oczekiwań. W przypadku zaistnienia poważniejszego problemu (brak możliwości odszukania przesyłki etc) sprawą zajmuje się ta sama osoba, która obsługuje ludzi przy okienku. Brak kultury w relacjach z klientem.

Krzysztof_1242

06.12.2011

Poczta Polska

Placówka

Gdańsk, Świętokrzyska 62

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi