Opinie użytkownika (19)

Super. Bardzo neutralna...
Super. Bardzo neutralna obsługa. Nie narzucają się. Kompetentna, słuchająca. Produkty ok.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bez zarzutu.Na...
Super. Bez zarzutu.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Bez zastrzeżeń.Na...
Super. Bez zastrzeżeń.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Niestety...
Bardzo źle. Niestety obsługa miła ale nie kompetentna. Aby zamknąć konto osobiste musiałam 2 razy składać wypowiedzenie. Złożone online zginęło. Drugie tylko w placowce w Gdańsku. Nic nie można załatwić od ręki.Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Lena_47

07.05.2018

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Szeroki wachlarz...
Rewelacyjnie. Szeroki wachlarz produktów w tym Kont osobistych, każdy może wybrać coś dla siebie.Dobrze dopasowane bonusy dla klientów. Bardzo starając się obsługą, choć to zależy od punktu obsługi. Lepsza obsługa jest w oddziałach, trochę mniej sprawniej działa to w galeriach.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Mało konkurencyjna...
OK. Mało konkurencyjna oferta.Drogi bank.Obsługa nie dba o klienta. Produkty drogie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Bardzo miła,...
Super. Bardzo miła, kompetentna obsługa. Pracownicy od wejścia i klienta do banku reagują natychmiast.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bez zarzutów....
Rewelacyjnie. Bez zarzutów. Sprawna, kompetentna obsługa.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018
Nie zgadzam się (0)
Super. Korzystałam z...
Super. Korzystałam z obsługi infolinii.Sprawna, rzeczowa.Profesjonalna.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kompetentna ale...
Rewelacyjnie. Kompetentna ale na luzie. Sprawnie, bez ponownego przychodzenia do banku, potwierdzania.Produkty nie najtańsze.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bank raczej...
OK. Bank raczej dla zamożnych klientów. Niestety nie mam dobrych doświadczeń jeśli o chodzi o procedury tego banku.Dodanie współwłaściciela do konta trwało dwa dni. Pracownik wypełnia formularz i wysyła go do centrali.Czekamy na zatwierdzenie. Prosta rzecz. Kiedy do banku przychodzi właściciel powinno to działać od ręki. Obsługa miła.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

07.05.2018

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Neutralnie. Miła...
Super. Neutralnie. Miła obsługa, porządek, dobra muyzka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

25.07.2017

Stradivarius

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa młoda,...
Rewelacyjnie. Obsługa młoda, przyjazna. Pomimo dużego asorttymentu wszystko na swoim miejscu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Panie bardzo...
Super. Panie bardzo pomocne. Wiedzą co robią, znają sie na tym.Wszystko w jak najlepszym porządku. Ceny...cóż...adekwatne do materiału ... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

25.07.2017

monnari

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Personel...
Bardzo dobrze. Personel średnio zainteresowany pomocą w doborze stroju. Młode osoby, pracują trochę ociężale. Irytująca obecność ochrony! czułam się jak bym chciała coś wunieść mimo, że nie chciałam! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pracownicy próbują...
Super. Pracownicy próbują być mili, czas obsługi sprawny. Miejsce obsługi czyste i pachnące. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

25.07.2017

ECCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Personel...
Bardzo dobrze. Personel traktujący klienta z "góry", wiedza ok. Jednak Panie nie kwapią sie do szczególnej obsługi.Punkt czysty, zadbany. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Lena_47

25.07.2017

Gino Rossi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa uprzejma jednak...
Obsługa uprzejma jednak dość długo czeka się na dania. Zapewne ze wg. na bardzo duże obłożenie klientów w restauracji. Daniąa pomimo tych samych nazw, nie przypominają dań sprzed 3 lat. Zawyżone ceny w stosunku do oferowanych produktów. Klimatyczne miejsce, jednak ze wg. na dużą liczbę gości stoliki niekoniecznie "wygodnie" usytuowane.

Lena_47

12.06.2017

Pueblo

Placówka

Gdynia, Abrahama 56

Nie zgadzam się (0)
Kompetencja dyspozytorek. Krótka...
Kompetencja dyspozytorek. Krótka rozmowa w celu zamówienia taxi, bez zbędnego dopytywania. Czas oczekiwania na pojazd zgodny z informacją wskazaną telefonicznie.SMS informujący klienta o fakcie iż zamówiona taxówka czeka pod wskazanym adresem.Opis pojazdu który na nas czeka, np. Srebrny VW Passat.Kierowca zorientowany, uprzejmy, co ważne nie zagadujacy klientów. Mężowi podczas jazdy zrobiło się słabo, kierowca zwolnił, włączył klimatyzację. Profesjonalizm bez zbędnych pytań. Miłe pożegnanie.

Lena_47

12.06.2017

Medyk Taxi Gdynia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi