Opinie użytkownika (5)

Na ocenę najbardziej...
Na ocenę najbardziej rzutuje uszkodzony telewizor, który zakupiłem. Nowy (!). A także natarczywe, wręcz nachalne wciskanie ubezpieczenia od uszkodzenia telewizora oferowane przez firmę Hestia (co okazuje się po podpisaniu umowy) przedstawiane jako "przedłużenie gwarancji" producenta. Gdy okazało się, że telewizor jest uszkodzony znikoma pomoc infolinii (w sensie - radź sobie sam, twój tv = twój problem). Źle podbita gwarancja (za 1. razem nie podbito, za 2. nie ta co trzeba, dopiero 3. raz) - stąd problemy by producent przyjął telewizor (już nie wspominając o tym, że miło by było gdyby wymieniono tv na sprawny). Ważna uwaga - towar przedstawiony w gazetce nie odzwierciedla oferty sklepowej (w gazetce podano, że do tv są okulary 3D, w rzeczywistości nie było). Pomijając powyższą wypowiedź reszta ok, tzn. wygląd sklepu, sympatia personelu.

Maciej_738

25.05.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep czysty, przejrzysty....
Sklep czysty, przejrzysty. Z założenia z produktami warzywnymi i owocami, jednak wzbogacony o produkty mięsne, mleczne, co pozwala na szybkie zakupy najpotrzebniejszych produktów. Ceny przystępne. Niestety gdzieniegdzie brak informacji z ceną produktu, jednakże obsługa miła i pomocna w informowaniu o cenach danego produktu. Obsługa przy kasię przebiegła bardzo sprawnie.

Maciej_738

16.02.2012

Vitamina

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Asortyment OK jak...
Asortyment OK jak na wielkość miejscowości. Ceny bardzo wysokie w porównaniu do innych sieci marketów. Czas oczekiwania długi mimo otwartych dwóch kas, spowodowane to bliskością kościoła i końca mszy, należałoby zadbać o zwiększenie ilości pracowników w czasie niedzielnych godzin południowych. Stan stoiska z warzywami/owocami w porządku, czystość sklepu wewnątrz i na zewnątrz też. Brak dostępnych miejsc parkingowych - wszystkie zajęte.

Maciej_738

16.02.2012

Market Eska

Placówka

Złotniki Kujawskie, Kościelna 10

Nie zgadzam się (0)
Oczekiwanie w kolejce...
Oczekiwanie w kolejce około 20 minut mimo czynnych około 3/4 kas. Niestety długi czas obsługi w kasach. Brak organizacji oczekiwania w kolejce - każdy podchodził jak chciał - "kto pierwszy ten lepszy" i żadne służby nie reagowały. Punkty za wiedzę i kompetencje, gdyż pani zasugerowała specjalne połączenie dzięki, któremu podróż wychodzi taniej - usługa "połączenie w dobrej cenie". Podróż dalej paradoksalnie tańsza dzięki specjalnej taryfie, także wypadało wziąć bilet dalej i wysiąść "po drodze" - za to duży plus. Dworzec ogólnie czysty, zauważalne służby porządkujące dworzec na peronach dosyć dokładnie i w każdym miejscu (pod ławkami, w zakamarkach, śmietniki, etc.).

Maciej_738

05.08.2011

PKP w Bydgoszczy

Placówka

Bydgoszcz, Zygmunta Augusta 7

Nie zgadzam się (0)
Szybka obsługa, lokal...
Szybka obsługa, lokal czysty, produkty wyfejsowane, asortyment na półkach uzupełniony. Ruch w sklepie nieduży, także 1 kasa w zupełności wystarczała. Miłe zachowanie pani obsługującej kasę, mimo klienta długo wyszukującego monet brak zdenerwowania, tylko uśmiech oraz uspokajanie, iż bez pośpiechu proszę wyszukiwać. Wrażenie zdecydowanie pozytywne!

Maciej_738

05.08.2011

POLOmarket

Placówka

Toruń, Lecha 7

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi