Opinie użytkownika (20)

Świetnie.
Świetnie.

Maria_39

27.12.2017

Kolporter

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Maria_39

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

22.12.2017

Vectra

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

22.12.2017

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

22.12.2017

Philips

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Maria_39

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Maria_39

21.12.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

21.12.2017

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Maria_39

21.12.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

21.12.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

21.12.2017

Electro.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Maria_39

21.12.2017

Amica

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Maria_39

13.06.2017

MEDICOVER

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maria_39

13.06.2017

Apteka Gemini

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Maria_39

13.06.2017

GO Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maria_39

13.06.2017

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wracałam z urlopu...
Wracałam z urlopu na Słowacji, chciałam wymienić żarówkę w swoim samochodzie. Miałam ogromne trudności w znalezieniu salonu Renault. Brak oznaczenia - pokazania kierunku w części miasta, który uznaje się za centrum motoryzacji w Nowym Targu. Jechałam z mężem, który ma duże doświadczenie w kierowaniu pojazdami. Już na stacji pracownik poinformował nas, że firma posiada dwa rodzaje żarówek: w cenie 35 i 80 zł. Zdecydowaliśmy się na tę za 80 zł - miała być lepsza. Koszt ogólny żarówki z wymianą wyniósł 105 zł. Niestety, po wymianie pogorszyła się jakość widzenia (źle ustawione światło). Nie mam również gwarancji, że została zamontowana właśnie ta "lepsza" żarówka. Według mojej oceny powinnam otrzymać chociaż opakowanie po żarówce. Podczas oczekiwania byliśmy zainteresowani z mężem samochodami w salonie. Niestety, nikt do nas nie podszedł.

Maria_39

06.10.2008

Renault

Placówka

Nowy Targ, Szaflarska 170

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi