Opinie użytkownika (8)

Na popołudniowe zakupy...
Na popołudniowe zakupy wybrałem się wraz z rodziną. Duży ruch na parkingu jak i wewnątrz marketu. Musiałem czekać kilka minut na przywiezienie partii wózków które rozeszły się w ciągu kilku sekund.Otoczenie sklepu zadbane i czyste, personel uprzejmy. Najmilszym zaskoczeniem było to że podczas czekania przy kasie dla osób uprzywilejowanych (mam dwójkę małych dzieci, w tym jedno niespełna 1 miesięczne) kasjerka z zamkniętej kasy obok poprosiła nas do siebie i obsłużyła. Zapytałem czym sobie zasłużyliśmy takim dobrym traktowaniem, odpowiedziała że Widzi że czekamy do kasy z pierwszeństwem w której niestety przed nami była spora kolejka. Faktycznie przed nami było kilku mężczyzn i osób które nie wyglądały jakby miały dzieci, były w ciąży albo poruszały się na wózku. Na pożegnanie pani życzyła szczęśliwego nowego roku! Uprzejmość i otwartość pani komentowaliśmy z żoną jeszcze przez kilka minut. Jestem na prawdę miło zaskoczony tym co mnie spotkało.

Paweł_520

31.12.2009

Real

Placówka

Warszawa, Jubilerska 1

Nie zgadzam się (15)
Kontakt z infolinią,...
Kontakt z infolinią, w sumie niezamierzony bo przypuszczałem że połączę się z automatyczną sekretarką która będzie mnie przez kilka minut zwodzić za nos "wciśnij 1 wciśnij 2 itd" NIC PODOBNEGO. Po sekundzie oczekiwania połączyłem się z miłą panią z infolini która w przeciągu kilkunastu sekund odpowiedziała wyczerpująco na moje pytania i podała kody za pomocą których z poziomu telefonu wyłączyłem pocztę głosową i muzykę na czekanie. Po chwili zadzwoniłem ponownie na infolinię z innym pytaniem i.... znów po kilku sekundach odebrał konsultant który po raz kolejny wykazał się dużą znajomością tematu, poprosił mnie o podanie swoich danych by mógł nanieść zmiany na moim koncie, polecił mi skorzystanie ze strony www.playmobile.pl i zalogowanie się do systemu PLAY24. Polecił mi bym problemy techniczne z logowaniem które miałem wcześniej, zgłaszać na podany adres e-mail. Jestem miło zaskoczony szybkością reakcji i profesjonalizmem, PLAY - tak trzymać!

Paweł_520

31.12.2009

Play

Placówka

Nie zgadzam się (36)
Miła obsługa, duże...
Miła obsługa, duże kolejki związane ze świątecznym szałem zakupów. Towar dobrze eksponowany. Pracownicy uprzejmi. Szczególnie Ci z działu odbioru zamówionych pozycji z internetu. Dwie panie obsługujące, możliwość zapłaty w punkcie odbioru co jest miłym zaskoczeniem. In minus traktuję to że karty zniżkowe np Euro26 nie są honorowane podczas odbioru towaru uprzednio zamówionego poprzez Internet. Zostałem za to bardzo szybko obsłużony. Zostałem spytany czy potrzebuję siatkę na zakupione książki. Problemem było dla mnie zlokalizowanie lokalu w centrum handlowym, nie oznaczona lokalizacja Empiku na "drogowskazach"

Paweł_520

30.12.2009

empik

Placówka

Warszawa, Ostrobramska 75c

Nie zgadzam się (25)
Kontakt ze sklepem...
Kontakt ze sklepem w bardzo gorącym okresie przedświątecznych zakupów, mnóstwo ludzi kupujących i równie dużo osób starających się o kredyt na zakup sprzętu. Towar zamówiłem poprzez stronę internetową, bardzo przejrzystą i czytelną, sprzęt odebrałem po kilku dniach w wybranym przez siebie sklepie o czym zostałem powiadomiony w osobnym e-mailu. Według mnie, w tym okresie sprzedawców było zbyt mało w stosunku do ilości kupujących i wyrażających chęć zakupu. Mnie obsługiwał młody, bardzo sympatyczny pan, który w odróżnieniu od innych pracowników był uśmiechnięty i swoją postawą rozluźniał nieco napiętą atmosferę świątecznych zakupów. Sprzęt wydany w przeciągu kilku minut. Towar na półkach był bardzo dobrze rozlokowany, wręcz intuicyjnie można poruszać się między półkami. Dwaj pracownicy kiedy wchodziłem z dzieckiem do sklepu, rozmawiali o czymś i jeden z nich głośno użył słowa powszechnie uznawanego jako nieprzyzwoite, zauważył że słyszałem tę wypowiedź po czym grzecznie przeprosił. Ogólnie miłe wrażenie sklepu, mają bardzo duży asortyment. Do tego w okresie w którym byłem panował straszny mróz, sklep ogrzewany był przez dodatkowe grzejniki elektryczne, dobra rzecz ale przy moim ruchliwym dziecku bałem się że może przez przypadek dotknąć gorącego miejsca.. Powinno być jakoś zabezpieczone.

Paweł_520

30.12.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Jubilerska 1/3

Nie zgadzam się (17)
Lokal przy jednej...
Lokal przy jednej z głównych arterii stolicy, czysty i zadbany. Do obsługi klienta przeznaczonych jest około 15 stanowisk, czynnych jednocześnie jest około 6-7 w tym dzielą się one na trzy kategorie. Jeżeli przychodzisz z konkretną sprawą do dyspozycji masz 2 - 3 stanowiska. Placówkę odwiedziałem w ostatnim półroczu około 5 razy, za każdym razem czekałem na swoją kolej nie mniej niż 40 minut! Po tak długim oczekiwaniu nie dziwię się że niektórym klientom puszczają nerwy (byłem świadkiem kilku awantur) myślę że udało by się ich uniknąć gdyby klienci obsługiwani byli na bieżąco a nie w kilkudziesięcominutowych kolejkach. Do tego nieudolni pracownicy w dwóch stanowiska które były na uboczu niewidoczne dla większości rozwścieczonego tłumu prowadziły pogawędkę na naprawdę luźny temat, po czym jedna z osób wyszła zrobić kawę sobie i koleżance, w tym czasie oczywiście nie obsługiwały nikogo. Podsumowując, załatwienie sprawy - 3 minuty, czas oczekiwania - 40 - 50 minut. Pracownica która mnie obsługiwała wprowadziła mnie w błąd przez co musiałem miesiąc płacić abonament gdzie faktycznie nie mieszkałem pod wskazanym adresem, twierdziła że przeniesienie pod inny adres trwa około miesiąca. Uwaga na haczyk w umowie o miesięcznym terminie wypowiedzenia!! Miesiąc biegnie dopiero po zakończeniu bierzącego miesiąca. Firma pracuje tylko dwa dni w tygodniu popołudniami, dyrekcja UPC sądzi że Warszawiacy nie pracują. Miły pan z ochrony który zawsze służy pomocą, ładny wystrój, duuużo aktywnych telewizorów.

Paweł_520

29.12.2009

UPC

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 27

Nie zgadzam się (25)
Restauracja odwiedzana przeze...
Restauracja odwiedzana przeze mnie około 2 - 3 razy w miesiącu. Na parkingu przywitali nas "dresiarze" myjący szyby... Poprosiłem grzecznie żeby odeszli od auta, ich groźne miny mówiły same za siebie, nie dałem się naciągnąć ale innym klientom nie poszło tak dobrze jak mi i na odczepkę płacili im jakieś pieniądze. Ogólnie takich rzeczy w najbliższym otoczeniu restauracji nie powinno być. Widziałem kiedyś w innym mcDonaldsie że była zatrudniona ochrona do przeganiania tego typu jegomości, myślę że i tu by się przydała. Kolejek o tej porze brak (wiadomo, śniadania do 10:30 nie cieszą się zbyt dużą popularnością) obsługa szybka i jak należy, poprosiłem tylko inną osobę z obsługi by podano mi pojemnik do auta na kawę i herbatę bo nie zapytano mnie czy zamawiam na miejscu czy na wynos. Pani z tzw Drivea obsługująca mnie nieco później bo zamawiałem dwukrotnie, milsza i bardziej fachowa od jej poprzedniczki która miała na imię H. Restauracja zadbana, czysta w dobrej lokalizacji.

Paweł_520

29.12.2009

McDonald's

Placówka

Łomża, Aleja Legionów 58

Nie zgadzam się (20)
Wizyta w centrali...
Wizyta w centrali firmy w celu złożenia dokumentów uprawniających do otrzymania świadczenia. Niestety, lokalizacja tragiczna - może i centrum Warszawy ale najlepiej tam wybrać się piechotą... Samochodem z dwuletnim dzieckiem jeździłem około 15 - 20 minut zanim znalazłem jakieś miejsce do parkowania (oczywiście na zakazie bo wszystkie miejsca nawet na przystankach były zajęte przez auta). Powodem jest też to że przy Hrubieszowskiej również znajdują się inne duże korporacje. Budynek utrzymany w doskonałym stanie, estetyka na 5.Wewnątrz miłe wrażenie sprawia fontanna, najbardziej podobała się synowi... Panie na recepcji miłe i elokwentne wskazały miejsce do którego mam się udać. W punkcie obsługi przyjmowały dwie osoby. Pan który mnie obsługiwał był miły, spostrzegawczy i moją sprawę załatwił w przeciągu 5 minut. Ogólnie jestem bardzo zadowolony (zwłaszcza że pieniążki z odszkodowania na koncie znalazły się dosłownie około tygodnia później.)

Paweł_520

29.12.2009

Aviva

Placówka

Warszawa, Prosta 70

Nie zgadzam się (14)
Stacja benzynowa na...
Stacja benzynowa na którą zaglądam przeciętnie 1 raz na pół roku. Zawsze milo mnie zaskakują małe upominki w formie wypieków przy kasach (nigdzie nie spotkałem się z czymś podobnym) Tym razem było tak samo, ciepłe racuszki czekały tuż obok kasy, można poczęstować się i nawet zabrać na drogę. In minus - wszystkie płyny ze szczotkami którymi można sobie umyć szyby były zamarznięte. Rozumiem że temperatura poniżej zera (w tym dniu około -5) ale te akurat pojemniki powinny być utrzymywane w nienagannej kondycji bo wielu kierowców w tym ja (podróżuję z dwójką dzieci) chce umyć sobie szyby podczas tankowania. Zapytałem panią w kasie czy płyn który jest wlany w pojemniki to ich firmowy płyn do spryskiwaczy zimowy, o dziwo potwierdziła że tak.. Żartem powiedziałem że za taki płyn to ja bym podziękował... Obsługa miła, stacja ogólnie zadbana, nieco zaśnieżona, bardzo dobrze widoczna i oświetlona.

Paweł_520

24.12.2009

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi