Opinie użytkownika (20)

Tak sobie. Za...
Tak sobie. Za każdym razem jak jestem w sklepie Deichmann to towar wystawiony jest jakby przed chwilą przyjechały 3 tiry z dostawą. Pudełka z butami często stoją pomiędzy regałami i nie jedna osoba przewróciła te pudełka. Poza tym jestem zadowolony z obsługi w tych sklepach. Więcej nie mam nic do zarzucenia.

Perez

10.09.2018

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Powinno zmienić...
OK. Powinno zmienić się większa cześć pracowników. Albo po prostu płacić im więcej, może będą wtedy milsi.

Perez

10.09.2018

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Jestem...
Bardzo źle. Jestem klientem tego banku od wielu lat. Bank ten przestał się rozwijać. Inne banki dodją usługi Android Pay oraz Apple Pay. Natomiast ing stworzył kolejną wirtualną kartę do android Pay i nie partycypuje w Apple Pay. Dodatkowo za każdym razem jestem namawiany na fundusze inwestycyjne, które tak naprawdę zarabiają pieniądze dla banków, nie dla klientów. Mocny minus.

Perez

10.09.2018

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Denerwujące...
Bardzo dobrze. Denerwujące są reklamy w rozgłośniach radiowych typu: iPhone SE 400 zł taniej. Chciałbym nawet kupić. Ale nie jest podana cena. Zmuszanie mnie do wejścia na stronę i sprawdzenia nie jest ciekawą propozycją. I na plus jest zlikwidowanie reklamy „włączamy niskie ceny” w wykonaniu pewnej piosenkarki.

Perez

07.09.2018

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kurczę. Jeden...
Rewelacyjnie. Kurczę. Jeden z lepszych portali do zakupów. Owszem wyrażając zgody marketingowe liczę się z otrzymywaniem spamu, jednak nie jest on uciążliwy w tym wypadku. Dzięki ocenom innych kupujących łatwiej jest wybrać produkt.

Perez

07.09.2018

ceneo.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Łatwo wszystko...
Dobrze. Łatwo wszystko wyszukać. Ogólnie obserwuje rozwój Allegro od kilku ładnych lat. Jedyne co mogę zarzucić to zacinająca się aplikacja na telefon.

Perez

07.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. Wszystko przebiegło...
Super. Wszystko przebiegło bez zastrzeżeń ale tez bez wielkiego wow Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Perez

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko było...
Rewelacyjnie. Wszystko było w porządku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Perez

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Odwiedziłem...
Bardzo dobrze. Odwiedziłem 2 biesiadowa. Z jednego jestem zadowolony aż miło 10/10 a drugie to 0/10. Nie polecam biesiadowa na Warszawskim Ursusie. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Perez

18.07.2017

Biesiadowo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miła...
Bardzo dobrze. Miła obsługa. Nie wciskają nic na sile. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:

Perez

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na tych stacjach także sprzedanie 1 hot- doga jest ważniejsze niż sprzedanie paliwa. Zazwyczaj czynne jedno okienko kolejka długa a któs kto zamówi przekąskę ( ma do tego pełne prawo) jest obsługiwany właśnie przez jednego kasjera. A reszta osób czeka w gigantycznej kolejce. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Perez

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ogólne...
Bardzo dobrze. Ogólne wrażenie dobre. Problem w tym ze ta stacja proponuje milion rzeczy poza paliwem. I sprzedanie hot-doga jest ważniejsze niż paliwa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Perez

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Perez

04.07.2017

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Perez

04.07.2017

wakacje.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kontaktowałem się...
Rewelacyjnie. Kontaktowałem się z pracownikami drogą elektroniczną. Kontakt uważam za bardzo dobry. Obsługa naziemna jak i w samolocie na bardzo wysokim poziomie. Jestem Polakiem więc muszę ponarzekać - drogo w skymall - jak wszędzie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Perez

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa....
Bardzo miła obsługa. Sprzedawcy są życzliwi i posiadają dużą wiedzę na temat produktów które oferują. Mają szeroki asortyment, a jeśli jakiegoś modelu okularów brakuje, są w stanie go zamówić. Jedynym zastrzeżeniem może być odbieranie telefonów klientów. Próbowałem dodzwonić się kilka razy,niestety bezskutecznie. Ale biorąc pod uwagę jak oddają się klientowi w salonie, jest to zrozumiałe.

Perez

17.05.2017

Optique

Placówka

Warszawa, Plac Trzech Krzyży 18

Nie zgadzam się (0)
Przyszedłem do sklepu...
Przyszedłem do sklepu iSpot a dokładniej do autoryzowanego serwisu. Bardzo miły Pan, który szybko przyjął zgłoszenie reklamacyjne i poinformował w jakim czasie zostanie urządzenie naprawione. Przy okazji obejrzałem sprzęt znajdujący się na sklepie i ten sam Pan wyjaśnił wszystkie moje wątpliwości. Uważam ze jakość obsługi jest tam na wysokim poziomie. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Sugestia dla sklepu- bądźcie tacy dla każdego klienta.

Perez

17.05.2017

iSpot

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 104/122

Nie zgadzam się (0)
Gburowata obsługa, nie...
Gburowata obsługa, nie wie co ma w karcie, dzwoni z pretensjami i słowami "idź do innej pizzeri" tak też zrobiłem. Zwolniłbym wszystkich pracowników, jakbym był właścicielem. Mam szczęście że nie jestem. Patrząc na opinie innych użytkowników, nie jest to pierwszy raz jak coś jest nie tak. Stanowczo odradzam nawet pomyślenie o tym lokalu. Żenada.

Perez

02.05.2017

Biesiadowo

Placówka

Warszawa, Al. Bzów 75

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem Aioli w...
Odwiedziłem Aioli w godzinach popołudniowych. Zero kolejki ( aż byłem zdziwiony, zawsze widywałem kolejki - w godzinach porannych) kelner od razu zaproponował stolik i przyniósł karty. Po chwili przyszedł zapytać o zamówienie. Nie czekałem długo. zamówienie podane było w ciekawej oprawie, słoik jako szklanka oraz kolejny słoiczek jako miseczka na sałatkę. Wystrój jest super, rysunek techniczny samochodu, serwetki z nawiązaniem do marki. Kelner po kilku minutach przyszedł zapytać czy wszystko w porządku z zamówieniem. Jedyne zastrzeżenie jakie mogę mieć to zbyt intensywny zapach w toalecie. Ale nie przykry zapach tylko przyjemny acz zbyt intensywny.

Perez

05.04.2017

Aioli

Placówka

Warszawa, plac Konstytucji 5

Nie zgadzam się (0)
Sklep jak to...
Sklep jak to sklep. Nie musi pachnieć na wejściu, ale to co często spotyka mnie odwiedzając ten sklep to okropny smród. przy ostatniej wizycie powitał mnie także. Dodatkowo na półkach dużo otwartych ( zniszczonych w transporcie ? nie mam pojęcia) produktów typu: serki, jogurty. Pieczywo nie należy do najświeższych, a to za sprawą złego przechowywania. NIestety spotkałem ostatnio także przeterminowane mleko. Obsługa sklepu całkiem miła, lecz przy dużej kolejce były otwarte tylko dwie z czterech lub pięciu kas.

Perez

04.04.2017

Carrefour Market

Placówka

Warszawa, Stanisława Wojciechowskiego 18

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi