Opinie użytkownika (9)

Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo pozytywne wrażenieNa plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_828

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
18.02.2022
Odpowiedź firmy
Piotr, dziękujemy za Twoją ocenę - bardzo nas ucieszyła. Robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo pozytywne wrażenie.Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_828

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wybrałem się do...
Wybrałem się do jednego ze sklepów sieci Carrefour w Chełmie. Postanowiłem zrobić szybkie popołudniowe zakupy. Oczywiście znalazłem to czego potrzebowałem. Jedną z rzeczy które kupiłem były czerwone grejpfruty. Wybrałem dwa podszedłem do specjalnej wagi na której mogłem je zważyć i nakleić specjalną nalepkę z kodem kreskowym. Po przeszukaniu całej tablicy z produktami na wadze stwierdziłem że skoro nie ma na niej przycisku z czerwonym grejpfrutem to postanowiłem że zważę je jako różowe. Po podejściu do kasy pani kasjerka stwierdziła że jest to grejpfrut czerwony a nie różowy. Na co ja odpowiedziałem, że wiem i że na kasie nie ma opcji zważenia czerwonych. Na co ona odparła że na pewno jest proszę pójść i sobie zważyć. Moja odpowiedź była taką iż nie widziałem tam takiej opcji i że jej zadaniem jako kasjerki jest mi pomóc i prosiłem aby poszła i zważyła go dla mnie. Pani kasjerka bardzo się oburzyła była wręcz zbulwersowana. Odparła do mnie że ona nie jest od usługiwania i że jest to sklep samoobsługowy czyli powinienem radzić sobie sam. Stwierdziłem że nie ma sensu prowadzić dalszej konwersacji z tą panią. Miałem ogromną ochotę pójść do jej przełożonego i zawiadomić go o tym, lecz niestety nie miałem świadka tego zdarzenia i także jedyne co mogłem zrobić to wyjść ze sklepu z myślą że nigdy ale to nigdy w życiu do niego nie powrócę. Ponieważ co drugi dzień robiłem w nim zakupy zawsze po pracy to myślę że przez niekompetentne osoby firma ta traci wielu klientów. Oczywiście o całej sytuacji opowiedziałem moim znajomym.

Piotr_828

21.06.2010

Carrefour

Placówka

Chełm, Lwowska 81

Nie zgadzam się (20)
Obserwacja dotyczy infolinii...
Obserwacja dotyczy infolinii mBank. Ponad tydzień temu chciałem wykupić ubezpieczenie komunikacyjne. Ponieważ jestem jedynie współwłaścicielem auta, dlatego też miałem pytanie do konsultanta. Zaznaczyłem opcję w internecie aby ktoś do mnie oddzwonił. Oczywiście firma oddzwoniła w godzinach w jakich prosiłem o kontakt i to mi się bardzo podobało. Pan z którym prowadziłem konwersację pomógł mi przejść wszystkie pola dotyczące zakupu polisy i wybrał dla mnie bardzo dobrą opcję. Nie obeszło się również bez dodatkowych opcji na które namówił mnie sprzedawca. Miły kontakt i osoba znająca się na rzeczy to naprawdę ogromna zaleta infolinii mBanku.

Piotr_828

09.12.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (25)
01.05.2021
Odpowiedź firmy
Witam, chciałbym podziękować za wyrażoną opinię na temat funkcjonowania mLinii w zakresie obsługi produktu ubezpieczeniowego. Dokładamy starań aby osoby zajmujące się zakupionym przez Pana produktem posiadały odpowiednia wiedzę i kompetencje do tego aby doradzić wybór najlepszego produktu wraz z opcjami dodatkowymi. Liczymy, że dalsze kontakty z mLinią będą dla Pana równie udane i korzystne. Pozdrawiam Maciej Sobieraj mBank
Jak co wieczór...
Jak co wieczór wybieram się po zakupy. Dzisiaj wybrałem jeden ze sklepów Carrefour w którym do tej pory jeszcze nie byłem. Moje pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. Tuż przy wejściu zauważam iż jest to jeden z większych sklepów, co oznacza szerszy wybór towaru. Niestety ponieważ mam ograniczoną ilość czasu dlatego od razu podchodzę do pracownika sklepu, ustawiającego produkty na półkach i pytam, gdzie znajdę herbaty. Oczywiście jestem mile zaskoczony wiedzą pracownika. Od razu wskazuje mi alejkę gdzie ją znajdę. Po drodze mijam kolejnego pracownika zajętego rozstawianiem towaru na półkach. Mam to po co przyszedłem tak więc udaję się do kasy. Na około dziesięć kas dwie są otwarte. Staję przy pierwszej lepszej w której jest jak najmniejsza liczba klientów. Jestem czwarty w kolejce. Powoli wykładam towar na taśmę. Kiedy przychodzi moja kolej, Pani kasjerka mówi mi że alkohol można kupić tylko w kasie obok. Spytałem " A po czym mam poznać że akurat w tej kasie nie mogę kupić alkoholu?" niestety nie otrzymałem odpowiedzi. Lekko zdenerwowany zabieram wszystkie produkty do odpowiedniej kasy. Po raz kolejny muszę czekać w kolejce, co nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Do zakupu alkoholu przeznaczona jest specjalna kasa, ale niestety była ona zamknięta.

Piotr_828

29.11.2009

Carrefour

Placówka

Rzeszów, Obrońców Poczty Gdańskiej 30

Nie zgadzam się (11)
Sobota, godziny popołudniowe,...
Sobota, godziny popołudniowe, razem z żoną udajemy się na zakupy do hali Makro. Wchodzimy i tuż przy wejściu widzę jak pracownicy sprawnie robią to co do nich należy. Nikt nie stoi i nie udaje że się czymś zajmuje. Idziemy dalej i zaczynamy poszukiwanie produktów. Po drodze mijamy przeróżne promocje i Panie które mają nas do nich zachęcić. Pierwsza z nich to piwo WARKA. Przechodzimy obok Pani z promocji ale chyba była bardzo zmęczona ponieważ jedyny gest jaki wydobyła z siebie to ziewnięcie. I tak mijamy kolejną ofertę z degustacją. Stoją dwie ładnie ubrane Panie ale żadna z nich nie zachęca nas do spróbowania dżemów. Wchodzimy do alejki z wodą mineralną. Szukam mojej ulubionej wody Muszynianka ale niestety, jedyne co zastaję to pusta paleta. Ponieważ jest to jeden z powodów dla którego robię zakupy, dlatego też fakt ten zgłaszam natychmiast pracownikowi na hali. Oczywiście znalazła się cała paleta. Koniec zakupów, podchodzimy do kasy i jak nigdy, nie ma kolejki. Zostajemy bardzo miło powitani przez Panią kasjerkę oraz zachęceni do ponownej wizyty w hali Makro. Oczywiście że tu powrócę tak miłą atmosferę i kontakt z klientem mogę życzyć wszystkim i w każdym sklepie

Piotr_828

29.11.2009

Makro Cash and Carry

Placówka

Rzeszów, Al. Armii Krajowej 92

Nie zgadzam się (17)
Biedronka to jeden...
Biedronka to jeden ze sklepów w którym lubię robić zakupy. W poniższej obserwacji chciałbym zwrócić uwagę na jakość obsługi przy kasie. Po podejściu do taśmy wykładam na nią cały towar. Około trzy osoby w kolejce przede mną. Nadchodzi moja kolej i co słyszę? Nic, zupełnie nic. Jedyne dźwięki jakie do mnie dochodzą to "piknięcia"skanowanych produktów. Nareszcie kasje(wiek około 22 lat) odzywa się mówiąc ile jest do zapłaty. Pakuję rzeczy i biorę paragon potwierdzający zakup i nadstawiam uszu aby usłyszeć "Dziękujemy za zakupy i zapraszamy ponownie..", niestety nic z tych rzeczy. Biorę reklamówkę i odchodzę z uczuciem że nie jestem tu mile widziany.

Piotr_828

28.11.2009

Biedronka

Placówka

Żary, Artylerzystów 4

Nie zgadzam się (16)
Statoil to moja...
Statoil to moja ulubiona stacja paliwowa. Ze względu na bardzo dobre jakościowo paliwo jest miejscem w którym bardzo często tankuję samochód. Jest niedziela godzina 18:10 podjeżdżam do dystrybutora i wysiadam z samochodu aby zatankować auto. Oczywiście brak jest osoby która pomogłaby mi przy napełnianiu paliwa. Po wlaniu odpowiedniej ilości paliwa, nadchodzi czas na zapłatę. Mała kolejka, ja jestem 4. Po paru minutach jestem pierwszy do obsługi. Podchodzę do Pani kasjerki, niestety nie słyszę słowa powitania. Rozmowa zaczyna się od "Słucham Pana...." oczywiście szybkość obsługi jest bardzo zadowalająca.

Piotr_828

28.11.2009

Circle K

Placówka

Rzeszów, Rejtana 18

Nie zgadzam się (25)
Media Markt jest...
Media Markt jest jednym z niewielu sklepów w którym naprawdę lubię robić zakupy. Moja obserwacja dotyczy jakości obsługi na dziale komputerowym. Godzina popołudniowa wchodzę do sklepu z chęcią zakupu "pada" do komputera. Ponieważ asortyment powyższego sklepu jest bardzo zróżnicowany, dlatego też wybór tego odpowiedniego dla mnie urządzenia dobrej jakości i nie wygórowanej ceny jest naprawdę ciężki. Po 30 minutach spędzonych przy półce z tymi urządzeniami wyszedłem ze sklepu nie kupując żadnego. Rozglądając się po sklepie zauważyłem panów z obsługi całkowicie nie zainteresowanych aby mi pomóc. Oczywiście byli bardziej zainteresowani szukaniem czegoś w komputerze który mają dostępny na sklepie.

Piotr_828

28.11.2009

Media Markt

Placówka

Rzeszów, Aleja Tadeusza Rejtana 36

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi