Opinie użytkownika (4)

Do Biedronki wpadłam...
Do Biedronki wpadłam w drodze powrotnej z uczelni. Potrzebowałam kilku produktów na dzisiejszy obiad. W sklepie panował porządek, był dość spory ruch, nie miałam problemu z odnalezieniem cen produktów. Utrudnieniem była obsługa sklepu, która wykładając towar na półki zatarasowała całe przejście. Niestety była czynna tylko jedna kasa. Dlatego kolejka była dość duża. Obsługę przy kasie oceniam jako profesjonalną - ekspedientka zaproponowała reklamówkę, zapraszała ponownie.

Szczygieł

24.04.2010

Biedronka

Placówka

Głogów, Legnicka 2

Nie zgadzam się (25)
Do Rossmanna wybrałam...
Do Rossmanna wybrałam się w celu uzupełnienia brakujący kosmetyków. Kupiłam m.in. szampon, lakier do włosów, krem do twarzy. tonik do twarzy, antyperspirant. W sklepie panował porządek, było czysto. Produkty na regałach były dobrze poustawiane i pooznaczane, również te promocyjne. Nie miałam problemów ze znalezieniem interesujących mnie produktów. Obsługa sklepu była mną zainteresowana. Asystentka zaoferowała mi pomoc przy wyborze odpowiedniego produktu. Była aktywna, oferowała pomoc również innym klientom sklepu. Obsługę przy kasie również dobrze oceniam. Nie było kolejki. Ilość pracujących kas była odpowiednia w stosunku do liczby klientów. Obsługa była miła i rzeczowa. Zakupy robiło się z przyjemnością i w dobrej atmosferze.

Szczygieł

23.04.2010

Rossmann

Placówka

Bydgoszcz, Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (26)
Na stacji tankowałam...
Na stacji tankowałam w drodze ze Świecia do Bydgoszczy. Na stacji nie było problemu ze znalezieniem wolnego miejsca przy dystrybutorze. Tankowanie samego samochodu też przebiegło bez problemów. Chociaż jak się okazało później paliwo bezołowiowe 95 jest tam droższe niż na stacji znajdującej się bliżej Świecia. Dużym minusem był wjazd na teren stacji, gdyż na łączeniu asfaltu z kostką polbrukową jest duża dziura, która moim zdaniem zagraża bezpieczeństwu i może uszkodzić samochód. Jeśłi chodzi o obsługę to oceniam ją dobrze. Troszeczkę długo musiałam czekać na obsłużenie mnie z uwagi na kolejkę. Bo jeśli chodzi o dystrybutory to jest ich wystarczająca ilość na tej stacji, ale jeśli już chodzi o ilość kas i obsługę to jest z tym gorzej. Czasami obsługa nie wyrabia się mając do dyspozycji tylko jedną kasę, a musi obsłużyć całkiem sporą liczbę klientów.

Szczygieł

22.04.2010

ORLEN

Placówka

Gruczno, Trasa nr 5

Nie zgadzam się (20)
Do hipermarketu wybrałam...
Do hipermarketu wybrałam się w celu uzupełnienia brakujących produktów m.in. chleb, woda mineralna, żel do mycia twarzy, pasta do zębów, szczoteczka do zębów, płyn do naczyń, jogurty. Produkty były ułożone na właściwych sobie miejscach i podpisane odpowiednią ceną. Na półkach panował porządek. Nie zauważyłam braków produktów na regałach. Hala sklepowa była czysta. Przeszkadzała mi jedynie obsługa sklepu, która wykładała produkty na półkach pozostawiała wózki z paletami na środku przejścia co utrudniało sprawne poruszanie się po sklepie, gdyż w tych godzinach jest dość dużo ludzi na hali. Uciążliwe było to zwłaszcza w dziale z nabiałem. Przy kasach kolejka była dość spora. Oczekiwanie na obsługę było długie. Nie widziałam by w tym czasie były otwierane nowe kasy. Trudnością było oczekiwanie na osobę, która miała odblokować kasę przy stanowisku przy którym stałam. Kasjerka klientowi przede mną nabiła kabanosy dwa razy, z konieczności wycofania pozycji kasa została zablokowana. Poza tym kasjerka była miła i uprzejma. Przeprosiła za niedogodności. Zakupy były przyjemne.

Szczygieł

22.04.2010

Real

Placówka

Bydgoszcz, Kruszwicka 1

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi