Opinie użytkownika (7)

Wycieczka do OBI,...
Wycieczka do OBI, zakup folii malarskich oraz wkrętów (po latach nieużywania łożka, nastał czas przeprosin i trzeba je było złożyć, okazało się, że brak wkrętów, producent określił ich wymiary (wydały mi się dziwne), nie ukrywam, że z ciekawością udałem się do sklepu. Z zaparkowaniem nie było problemu, wszystko odśnieżone, chodniki i wejście również, przyszła odwilż więc z ciekawością zerknąłem w górę czy z zadaszenia wejściowego nie wisi mokry, ciężki śnieg, ku mojemu pozytywnemu zdziwieniu tam również było odśnieżone. Wejście standardowe, po prawej punkt obsługi klienta, po lewej kasy. Od razu odszukałem wzrokiem tablicę informującą o umieszczeniu działu metalowego, udałem się w celu poszukiwaniu wkrętów, każdy rodzaj w swoim opakowaniu, cena i specyfikacja bez problemu do odczytania, po ujrzeniu "milionów" wkrętów stwierdziłem, że chętnie skorzystam z pomocy doradcy, niestety w danej chwili obsługiwał Klienta, nie chcąc czekać poszedłem po folię malarską, produkt bardzo łatwo znalazłem tam gdzie się go spodziewałem. Wróciłem na dział metalowy, od razu podszedł do mnie doradca i zapytał w czym może pomóc. Ubrany firmowo, czysto i zadbanie, podczas rozmowy nawiązywał kontakt wzrokowy. Podałem wymiary jakie podaje producent w instrukcji i okazuje się, że takich wkrętów nie ma (w takich parametrach jakie podał producent nie określa się wkrętów), doradca polecił abym przyszedł z kątownikiem do którego mają być m.in przymocowane wkręty, łatwiej będzie można dopasować odpowiednie wkręty (powinienem o tym pomyśleć sam ;) ) następnie poradził mi jak zabezpieczyć otwory w drewnie aby wkrety bez problemu się trzymały. Fachowy, sam wyszedł z inicjatywą rozwiązania problemu. Pozostało mi już tylko udać się do kasy, poszło sprawnie. Minusy: na dziale metalowym stała duża drabina, która znacznie utrudniała dostęp do towaru jak i stwarzała zagrożenie, na danym dziale powinno być conajmniej dwóch doradców. Mimo, iż nie udało mi się kupić najważniejszej rzeczy, dzięki kompetencji doradcy uważam za wizytę w sklepie owocną, każda rada fachowca jak nie teraz napewno się przyda w przyszłości.

Tomasz_1578

19.01.2012

OBI

Placówka

Opole, Budowlanych 5 5

Nie zgadzam się (5)
standardowe zakupy w...
standardowe zakupy w mięsnym sklepie, trochę wędlin, mięsa itp. Sklep umieszczony w widocznym miejscu, odsnieżone, wysypany piasek, ładnie oklejone szyby wzornictwem mięsnym z informacjami co w promocji, z zewnątrz wygląd zachęca do wejścia, więc wszedłem. W środku, czysto, przestronnie, oszklone lodówki umyte, dodatkowe światło w środku lodówek zapewniało komfortowe ocenienie jakości oferowanych produktów, nazwy i ceny produktów bez problemu do odczytania, nie było zaschniętych produktów jak to niekiedy bywa w takich sklepach, dwie kasy umieszczone w rozsądnym miejscu, nie było problemu z odnalezieniem kolejki. Za ladą dwóch sprzedawców, ubrani w fartuchy, brakowało mi tylko białego czepka na głowie, ręce mieli czyste jak i fartuchy, sprzęt czysty, po każdym krojeniu wędliny, resztki były wyrzucane do osobnego pojemnika, przed każdym podaniem mięsa pracownik mył ręce!!! czas obslugi jak najbardziej na plus, sprzedawcy odpowiadają na pytania, proponują konkretny produkt a nawet jak go przyrządzić, mięso ważone każdorazowo na nowym papierze na wadze, bogaty asortyment i przekrój cenowy, w ofercie była nawet dziczyzna, konina, dodatowo można byo kupić żółty ser oraz bogata oferta przypraw. Niestety, zakupy robiłem dosyć późno, więc nie udało mi się kupić drobiu a konkretnie podudzia, sprzedawca poprosił przyjść dziś z samego rana i będą gotowe, poszedłem i rzeczywiście były gotowe :) Za zrobione zakupy otrzymałem gratisowo jeden kawałek kabanosa końskiego :) Efekt końcowy: bogracz jaki zrobiłem wyszedł przepyszny dzięki zakupionemu mięsu a i wędlina zeszła szybciutko na kanapkach.

Tomasz_1578

19.01.2012

U Boczka

Placówka

Opole, Niemodlińska 63a

Nie zgadzam się (2)
Po wcześniejszej osobistej...
Po wcześniejszej osobistej rejestracji miałem mieć przeprowadzone badania: Usg, gastroskopii, kolonoskopii + konsultacja lekarza specjalisty. Otrzymałem ulotkę z dietą jaką trzeba zastosować przed zabiegami, poinformowano o zabraniu obuwia zmiennego. Pierwsza wizyta o godz: 8:00 – usg – przyjęty zostałem punktualnie, bez najmniejszych problemów utworzono moją kartotekę. Następne zabiegi miały się rozpocząć od 9:30. Po zakończonym usg udałem się na wyższe piętro do poczekalni. Miejsce zadbane, przestronne, z wygodnymi siedzeniami, do czytania gazety, dystrybutor z wodą, toalety czyste, pachnące, woda ciepła. Po oczekiwaniu z 15 minut ok. 8:30 MIŁE ZASKOCZENIE, podeszła Pani z recepcji i zapytała się na którą mam zabieg i czy może mam jakieś uprawnienia do ominięcia kolejki, w związku z tym, że jestem honorowym dawcą krwi zostałem od razu przyjęty, zaprowadzili mnie do osobnego pokoju, do przebrania dostałem fartuch i anestezjolog wyjaśnił mi proces znieczulenia, na sali zabiegowej wyjaśniono na czym będzie polegać zabieg i jak moje ciało może reagować po wybudzeniu, do tego leciała przyjemna muzyka poważna. Po zabiegu kilkunastominutowe oczekiwanie na konsultację lekarską, lekarz przyjazny, wyjaśnił mi dokładnie wyniki, otrzymałem niezbędne materiały do leczenia (ulotki itp.), recepty zostały wydrukowane (koniec z gryzmołami i problemami w aptece). Personel ubrany jak na przychodnie przystało, w środku czysto i przyjemnie, jedynie klatka schodowa trochę obskurna. Naprzeciwko przychodni parking, co prawda płatny lecz bez problemu znalazłem miejsce, dojazd komunikacją miejską bez większego problemu, z przystanku około 150m do przychodni. Jeśli chodzi o cenę bardzo porównywalnie do innych przychodni, pakietowo wychodzi znacznie taniej. PODSUMOWUJĄC: mimo, że zabiegi bardzo niekomfortowe, jednak personel, miejsce, czas (szybkość) ogromnym plusem przychodni, szczerze polecam!

Tomasz_1578

17.01.2012

MEDREM

Placówka

Opole, Katowicka 55

Nie zgadzam się (11)
Zakup cyfrowej telewizji. Udałem...
Zakup cyfrowej telewizji. Udałem się do Cyfrowego Polsatu, trochę rozeznawszy sie w ofercie. obsługa na wysokim poziomie, doradca najpierw zrobił analizę potrzeb, wyjaśnił każde moje pytanie, otrzymałem ulotkę gdzie mogłem jasno i wyraźnie zobaczyć ofertę, na sporządzonej umowie dodatkowo zapisał najważniejsze rzeczy (np: ceny w okresie promocyjnym jak i po), otrzymałem niezbędny sprzęt do świadczenia usługi, na miejscu mogłem od razu dokonać opłaty za sprzęt. personel ubrany firmowo, czysto i zadbanie. punkt przestronny bez zbędnych mebli i "gratów", od razu podchodzi się do doradcy, brak drzwi, jedno wielkie wejście, dobrze oznaczone, więc nie było problemem z szukaniem. w około 15 minut podpisałem umowę i wyszedłem ze sprzętem. szybko, miło, przyjemnie i kompleksowo.

Tomasz_1578

16.01.2012

Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
standardowe zakupy w...
standardowe zakupy w markecie, wybrałem się do "mini Tesco", juz przy wejściu musiałem mijać dwa rzędy wózków, które stały gdzie popadnie, przechodząc do pieczywa idziemy koło warzyw, gdzie podłoga woła o pomstę do nieba, w niektórych miejscach aż się przykleiłem, kartony się walają, niektóre produkty nie mają ceny, woda umieszczona na najwyższych półkach w zgrzewkach, co znacznie uniemozliwia zakup mniejszej ilości, lodówki do napojów mają za zadanie je chłodzić a nie zdobić. obsługa miła, choć na znajomość ceny (nawet tej przybliżonej) nie ma co liczyć, ubrana w jednolite stroje, w kolejce długo się nie czeka, z wydawaniem reszty nie ma problemu, pan ochroniarz nie łazi za tobą jak cień, ma swój własny monitorek gdzie obserwuje. cóż, w czasach gdzie każdy zabiegany, w markeciku zrobimy szybko zakupy, bez nerwowych kolejek itd, rekompensuje to nawet brudna, klejąca podłoga.

Tomasz_1578

16.01.2012

Tesco

Placówka

Opole, Niemodlińska 65

Nie zgadzam się (4)
do sklepu udałem...
do sklepu udałem sie w celu zakupienia golarki męskiej. Pozytywy doradcy: uprzejmy, wymagane informacje potrafił bez problemu znaleźć w systemie. Obszary do poprawy: brak zaangażowania, brak kontaktu wzrokowego, na każde pytanie np: czy golarka przez mnie wskazana ma trymer, nie znał odpowiedzi, musiał znaleźć w komputerze, brak analizy potrzeb. wygląd doradcy pasował do danego stanowiska, firmowa koszula, czyte buty i spodnie, czyste dłonie, sprzedawca sprawiał wrażenie jakby dopiero wstał, odpowiadając na moje pytania wykonywał zupełnie inne czynności, w pozycji kucającej, przez co nie wszystko dobrze słyszałem. Oferta jak najbardziej konkurencyjna cenowo, nie znalazłem tańszej golarki o określonych przeze mnie parametrach. długo zajmowało personelowi otwarcie gablotki gdzie był mój towar, doradca przyszedł z pękiem kluczy i kolejno wkładając, próbował otworzyć, gdy się udało zawył przeraźliwy alarm, wzrok innych kupujących i ochrony niesympatyczny. każdy rodzaj sprzętu rozmieszczony w danej części sklepu, więc bez problemu można się odnaleźć. Wykładziny czyste, szyby czyste, wejście zachęcało do odwiedzin. Finał: golarkę zakupiłem z przyczyn cenowych, najniższa cena w swojej klasie i duzy wybór asortymentu. Obsługa fatalna, jeśli wcześniej nie rozeznałbym się w kwestii ceny i specyfikacji technicznych sprzętu nic bym nie wskórał w tym sklepie.

Tomasz_1578

14.01.2012

RTV EURO AGD

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (5)
Do biura podróży...
Do biura podróży Neckermann Polska udałem się będąc zdecydowanym na wyjazd do Budapesztu, wycieczka zoorganizowana, kilkudniowa. Pozytywy doradcy: był uprzejmy, kulturalny. Fachowo poradził sobie z typem klienta trudnego, rozwiewając moje wątpliwości i obiekcje. Obszary do poprawy dla doradcy: Nieprawidłowo formułował zdania, co powodowało przekazywanie niektórych informacji jako niepewnych np. używanie zwrotów takich jak: „być może”, „chyba”, „prawdopodobnie”. Doradca momentami wychodził z założenia, że klient powinien być zapoznany z ofertą. Na początku rozmowy doradca sam stwierdził, że oferta nie zawiera wycieczki zgodnej z moimi oczekiwaniami. Brak kontaktu wzrokowego z klientem. Standardy powitania oraz pożegnania również nie zostały zachowane. Doradca nie orientował się w posiadanej ofercie, nie był profesjonalny. Doradca nie był stosownie ubrany, za duży dekolt co jako mężczyznę rozpraszało mnie, nie przyszedłem oglądać walorów doradcy a zakupić towar oferta malo dopasowana do moich potrzeb, nie było wycieczki, gdzie mógłbym zwiedzić i zarazem odpocząć, korzystając ze znanej np. w Budapeszcie, sauny. jeśli chodzi o oragnizację ze strony doradcy to nie mam zastrzeżeń, jeśli już przedstawiał ofertę to wiedział z jakiego katalogu skorzystać, czas obsługi za krótki jak dla rozmowy sprzedażowej, zabrakło kilku elememtów takich jak np: analiza potrzeb, podsumowanie rozmowy. wygląd miejsca nie zachęcał do wejścia, naświetlenie bardzo słabe, jakby w knajpie, szyby całe obklejone reklamami wycieczek, do końca nie byłem pewny czy biuro jest otwarte. Na plus do doradcy, iż stanowisko przy którym rozmawialiśmy było czyste i zadbane. Finał: nie zakupiłem wycieczki i wiem, że nie zakupię w przyszłości.

Tomasz_1578

14.01.2012

Neckermann

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi