Opinie użytkownika (15)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_53

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_53

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_53

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_53

04.07.2017

UNIQA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_53

04.07.2017

Koleje Wielkopolskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_53

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Wiktor_53

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_53

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Wiktor_53

27.03.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Zachowanie personelu.

Wiktor_53

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_53

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu.

Wiktor_53

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najbliższe otoczenie sklepu...
Najbliższe otoczenie sklepu było zaśmiecone. Zauważyłem różnego rodzaju papierki. W podajniku w strefie wejścia znajdowały się ulotki reklamowe. Były one aktualne. Przy stoisku z warzywami i owocami nie było reklamówek foliowych. Były one dostępne tylko przy pieczywie. Na stołach z ofertą specjalną panował nieporządek. Produkty były wymieszane, ceny były trudne do zestawienia z towarem. Podczas wizyty spotkałam dwóch pracowników, w tym kasjera, którzy nie mieli identyfikatorów. W mroźniach produkty ułożone były w jednej linii, nie było pustych miejsc. Zauważyłem stoiska z artykułami nieżywnościowymi. Panował na nich nieporządek. Wziąłem jeden z przecenionych produktów i podeszłem do pierwszego czytnika. Czytnik działał, a cena była poprawna. Odłożyłem produkt, po czym wziełem następny i podeszłem do drugiego czytnika. Drugi czytnik również działał i pokazał nową cenę produktu. Zauważyłem, że podłoga w sklepie jest czysta. Przy alkoholach znajdował się plakat "Wino miesiąca". Po pewnym czasie wyszła z zaplecza pracownica i udała się do kasy. Odczekałem chwilę oceniając ceny kaw, po czym widząc, że pracownica wraca, pospiesznie do niej podeszłem i zapytałem "gdzie znajdę oregano". Podeszliśmy do półki z przyprawami, a sprzedawczyni wzięła oregano do ręki i podała mi je. Udałam się w stronę kas. Wyłożyłem produkty na taśmę. Kasjerka przywitała mnie słowami "dzień dobry" i nawiązała kontakt wzrokowy. Boksy kasowe były czyste, znajdowały się tam produkty ze sprzedaży przykasowej. Po zeskanowaniu towaru kasjerka wyraźnie powiedziała kwotę do zapłaty. Sprzedawczyni bez słowa wydała resztę i paragon, po czy zaczęła skanować produkty osoby stojącej za mną.

Wiktor_53

04.07.2012

NETTO

Placówka

Żnin, 700-lecia

Nie zgadzam się (0)
Teren wokół sklepu...
Teren wokół sklepu był czysty, kosze na śmieci były opróżnione. Wiata dla wózków sklepowych była zadbana, a wózki były równo ustawione. Na drzwiach znajdowała się informacja o możliwości płacenia kartą. W strefie wejścia nie było śmieci, znajdowały się tam czyste, żółte koszyki oraz materiały promocyjne. Na stoisku warzywa-owoce panował porządek, w kilku miejscach znajdowały się foliowe reklamówki. Również w dziale z pieczywem można było znaleźć takie reklamówki. Zarówno w lodówkach, jak i w dziale z artykułami przemysłowymi, produkty były ułożone równo i tematycznie. Przejścia pomiędzy regałami były przestronne i niezastawione. Udałem się do pracownicy porządkującej towar w dziale z mrożonkami. Zapytana przeze mnie o sok w butelce, pracownica zaprowadziła mnie do produktu i wskazała mi go mówiąc "proszę bardzo". Pracownica zachowała się odpowiednio i była życzliwa. Czynne były dwie kasy, zaś w kolejce do nich stały odpowiednio dwie i trzy osoby. Ustawiłem się w krótszej kolejce. Obsługa odbywała się szybko i sprawnie, dzięki czemu nie musiałem długo czekać. Kasjerka przywitała mnie słowami "dzień dobry", a po zeskanowaniu produktów wyraźnie powiedziała należność za zakupy. Po otrzymaniu banknotu spytała uprzejmie, czy mam końcówkę drobnych, a po mojej informacji, iż nie posiadam drobnych, wydała resztę i paragon, dziękując i zapraszając ponownie.Sklep był zadbany i czysty, a pracownicy byli życzliwi. Jedynym elementem, który był przeze mnie odebrany negatywnie, to ceny na stoisku alkoholowym. Były one umieszczone nieestetycznie, niektóre włożone bokiem. Z pewnością ten element wart jest większej dbałości.

Wiktor_53

04.07.2012

NETTO

Placówka

Gniezno, Żwirki i Wigury 2

Nie zgadzam się (0)
Otoczenie sklepu było...
Otoczenie sklepu było czyste.Śmietnik przed wejściem opróżniony.Koszyki dostępne.Towar w sklepie był dostepny lecz ulożony nieestetycznie.Prsolnel na sklepie miły lecz wskazanie posukiwanego produktu tylko "palcem".W kolejce do kasy 4 osoby.Otoczenie kas utrzymane w porządku i czystości.Obsługa w kasie miła.Padło wyraźne Dzień dobry,dziękuje i zapraszam ponownie i zapraszamy ponownie.

Wiktor_53

04.07.2012

Biedronka

Placówka

Limanowa, Piłsudskiego 20

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi