Opinie użytkownika (17)

Świetnie. Jak zawsze...
Świetnie. Jak zawsze dobrze.

Wiktor_75

01.12.2018

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Reserved bardzo...
Świetnie. Reserved bardzo zmienił się w ubiegającym roku, sprzedawcy zaczęli podchodzić do klientów.

Wiktor_75

30.11.2018

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Sprzedawcy...
Tak sobie. Sprzedawcy często stoją tylko za kasą i jedynie co robią to mówią dzień dobry a klient ma zająć się sam sobą.

Wiktor_75

28.11.2018

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo dobra...
Świetnie. Bardzo dobra sprzedaż bezpośrednia, podejście do klienta oraz wybadanie potrzeb.

Wiktor_75

23.11.2018

DUKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Dobra...
Bardzo dobrze. Dobra obsługa bezpośrednia, zbadanie potrzeb klienta.

Wiktor_75

23.11.2018

Solar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo dobrze...
Świetnie. Bardzo dobrze jak zawsze

Wiktor_75

21.11.2018

Van Graaf

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Obsługa na...
Świetnie. Obsługa na życzenie klienta. Bardzo pomocna i cierpliwa

Wiktor_75

21.11.2018

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Obsługiwano...
Bardzo źle. Obsługiwano mnie tylko za kasą w momencie dokonywania zakupu. Brak sprzedaży bezpośredniej

Wiktor_75

21.11.2018

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko bardzo...
Rewelacyjnie. Wszystko bardzo dobrze,

Wiktor_75

19.11.2018

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sprzedaż...
Bardzo dobrze. Sprzedaż bezpośrednia tylko na dziale beauty, sprzedaż na stanowisku kasowym bardzo ok.

Wiktor_75

16.11.2018

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Czasami zbyt...
Świetnie. Czasami zbyt nachalna ale profesjonalna sprzedaż bezpośrednia.

Wiktor_75

16.11.2018

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_75

30.06.2016

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu,

Wiktor_75

30.06.2016

Philips

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_75

30.06.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Wiktor_75

30.06.2016

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Wiktor_75

30.06.2016

Multimedia Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Marmolada Chleb i...
Marmolada Chleb i Kawa jest jednym z lepszych lokali na terenie Trójmiasta.Obsługa jest miła i fachowa, kiedy zadaliśmy pytanie jednej z kelnerek na temat przygotowania danego dania, umiała nam odpowiedzieć na każde pytanie w najdrobniejszym szczególe. Wielki plus.Jedzenie jest przepyszne. Nie ma do czego się doczepić.Wystrój i atmosfera w Marmoladzie jest przednia. Lubię chodzić tam ze znajomymi

Wiktor_75

14.09.2015

Marmolada Chleb i Kawa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi