Opinie użytkownika (17)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na Minus: Wygląd miejsca obsługi.

ad.

18.01.2017

Red Bull MOBILE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo "nierowny"...
OK. Bardzo "nierowny" zasieg internetu mobilnego Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

ad.

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo przejrzysta...
Świetnie. Bardzo przejrzysta oferta Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na Minus: Wygląd miejsca obsługi.

ad.

18.01.2017

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

K-EX

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Niskie...
Tak sobie. Niskie ceny, jednak bardzo przeciętna jako sć opbsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Podobnie jak...
OK. Podobnie jak w przypadku Media MArkt- bardzo duża hala sprzedażowa i stosunkowo niewielu sprzedawców. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

ad.

28.10.2016

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bardzo długo...
OK. Bardzo długo czekałam na pracownika obsługi i nie wykazywał się on znaczną wiedzą na temat asortymentu, o jaki pytałam (skanery). Na plus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,oferta,cena,asortyment.

ad.

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo dobra...
Świetnie. Bardzo dobra organizacja sprzedazy internetowej, w kwestii asortymentu, cen i mozliwosci porownywania produktow. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

OleOle.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

NEO24.PL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo uprzejmi sprzedawcy i bardzo szybka odpowiedz na wszelkie pytania. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

MALL.PL

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

ad.

28.10.2016

Electro.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi