Opinie użytkownika (26)

Dotychczas delikatesy górowały...
Dotychczas delikatesy górowały u mnie jako najprzyjaźniejszy z marketów, ktorych generalnie nie trawię. Posiadanie ich karty lojalnościowej dawało rzeczywiate rabaty i realnie z niej korzystałam.. Ale delikatesy poszły krok dalej. Posiadanie karty to za mało , teraz wielkimi literami wisi info o promce, ale jak sie okazuje okazanie karty, bez aktywacji kuponu w aplikacji mobilnej na nic sie zdaje. Kij tam zainstalowalam na próbę. W tym samym czasie ruszyła oferta "O żesz noże" w której po zdobyciu określonej ilości punktów (które chyba w pierwszym sklepie sensownie zliczały sie automatycznie po okazaniu karty a nie byly w postaci naklejek), uprawniały do odbioru wybranych noży za 1 grosz. Przy pierwszym odbiorze można bylo dodatkowo kupić blok na noże za 39.90. Odpowiednia ilość punktow miałam w pierwszym tygodniu promocji, tylko w sklepie nie bylo jeszcze noży, a same bloki. Towar nie jest dostępny dla klienta tylko skrzetnie schowany pod ladą lub... na zapleczu. I trzeba o niego pytać ku uciesze czekajacych w kolejce. Za kilka dni pojawił się nóż do pieczywa którego nie chciałam, ale z braku laku i kit git - miałam ochotę kupić owy blok. Jednak za każdym razem gdy sprzedawca chciał go policzyc to nóż liczył sie za 1 gr, a blok za 59.90. Zgłaszam więc sprawę z zakladki kontakt w mojej aplikacji powiazanej z moim kontem klienta. W odpowiedzi zatroskany Ktoś kto się nie przedstawił pyta czy mam odpowiednią liczbę punktów! Dlaczego nie ma noży nie odpowiedzial. Miarka mojej cierpliwości przebrałasię. Nie cierpię marketów jeszcze bardziej, ale tak kpiacej z klienta oferty jeszcze nie spotkałam.

dita

22.11.2020
Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Super....
Bardzo dobrze. Super. Dostałam info, że wygasa mi polisa i link do odnowienia. Wszystko jasne i czytelne z ciekawą ofertą.

dita

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ok
Tak sobie. Ok

dita

12.12.2016

Wójcik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Z każdym...
Fatalnie. Z każdym kolejnym razem podczas współpracy ze smykiem utwierdzam się w przekonaniu, że jest coraz gorzej. Podczas ostatniej internetowej wyprzedaży ubawiłam się co niemiara polityką ustawiania klientów internetowych w wirtualnej kolejce. Całe szczęście jest dużo sklepów z akcesoriami i ubraniami dla dzieci.

dita

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ok
Tak sobie. Ok

dita

12.12.2016

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ok.
Tak sobie. Ok.

dita

12.12.2016

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ok
Tak sobie. Ok

dita

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Miła atmosfera,...
Dobrze. Miła atmosfera, dobra jakość ubrań. Warto zajrzeć.

dita

09.12.2016

Coccodrillo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Dobrze. Ok.
Dobrze. Ok.

dita

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. OK
Tak sobie. OK

dita

09.12.2016

BOTI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bez zastrzeżeń
OK. Bez zastrzeżeń

dita

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bez zastrzeżeń
OK. Bez zastrzeżeń

dita

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Bez...
Tak sobie. Bez zastrzeżeń

dita

09.12.2016

PGE

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Super...
Bardzo dobrze. Super obsługa, ekstra paliwo!

dita

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Miła obsługa,...
Rewelacyjnie. Miła obsługa, która słucha i umie doradzić

dita

09.12.2016

Czas na herbatę

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Kilka...
Bardzo dobrze. Kilka zakupów, wszystko jasne, sprawne i szybkie w realizacji. Do tego super ceny. Pierwszy sklep od którego zaczynam szukać rtv/agd i do którego prawie zawsze wracam

dita

09.12.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jakość...
Tak sobie. Jakość obsługi ok, ale niczym mnie nie powalili.

dita

09.12.2016

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Jakość obsługi...
Dobrze. Jakość obsługi bez zastrzeżeń, ceny nie konkurencyjne

dita

08.12.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Jakość obsługi...
Dobrze. Jakość obsługi bez zastrzeżeń, za to ceny z kosmosu

dita

08.12.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bez...
Bardzo dobrze. Bez zastrzeżeń

dita

08.12.2016

BSH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi