Opinie użytkownika (130)

Pisząc tę opinię...
Pisząc tę opinię już ślinka mi cieknie! Chociaż z Trójmiasta do Jastrzębiej mam ponad 50km, to dla tej pysznej ryby przyleciałabym nawet z końca świata. W całym Trójmieście nie ma takiej pysznej restauracji. Nie próbowałam wszystkich dań z karty, ale jestem przekonana że wszystko smakuje wybornie. Czy to ryby, dania mięsne czy zupy.. Porcje są bardzo duże! I potrawy wyglądają bardzo apetycznie i świeżo. Restauracja mieści się w samym centrum na deptaku, lokalizacja jest świetna, fajny punkt. Siedzi się przyjemnie, nie jest tłoczno, na zewnątrz są wygodne sofy.. Jest czysto, przestrzennie i jasno. Podoba mi się też wystrój nawiązujący do nazwy i morza, taki biało-niebieski. Jedyny minus to taki, że odwiedzając to miejsce poza sezonem, będąc wtedy jedynymi klientami, kelnerki najwyraźniej były bardziej pochłonięte rozmową między sobą niż pracą. Dłużej czekałam na obsługę żeby złożyć zamówienie, niż na samo danie. Ale może to jednorazowa sytuacja - mam nadzieję. Bo miejsce jest super.

ilona162

18.05.2019

Restauracja Papaj

Placówka

Jastrzębia Góra, ul. Kaszubska 3

Nie zgadzam się (0)
Hotel Astor odwiedziłam...
Hotel Astor odwiedziłam po raz drugi, po kilkuletniej przerwie, i niestety nie byłam zadowolona z drugiego pobytu. Widzę, że pozostałe opinie są pozytywne, jednak ostatnia pochodzi aż z 2012 roku, a w ciągu tych siedmiu lat najwidoczniej sporo się zmieniło (albo raczej się nie zmieniło, nic). Pierwszym razem, gdy odwiedziłam Astor, również byłam nim zachwycona, ale wracając tam po kilku latach miałam wrażenie, że czas zatrzymał się tam w miejscu. Wszystko wygląda tak jak wcześniej, lecz w bardzo pogorszonym stanie. Po prostu spodziewałam się czegoś lepszego, szczególnie za te pieniądze. Ceny za pobyt są porównywalne do cen w nowych hotelach i SPA, przede wszystkim CZYSTYCH i zachęcających do powrotu. Niestety w Astorze tak nie jest, czuję się zawiedziona. Do tego ten jeden malutki basen znajdujący się w Astorze nie zapewni raczej zbyt wielu atrakcji, więc najlepiej liczyć na sprzyjającą pogodę i wybrać się na plażę. Po prostu widać, że zarówno z zewnątrz jak i wewnętrz w pokojach hotel jest mocno zaniedbany.

ilona162

18.05.2019

Hotel Astor

Placówka

Jastrzębia Góra, ul. Rozewska 38

Nie zgadzam się (0)
Co prawda w...
Co prawda w tej placówce byłam tylko raz, ale już wcześniej słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii od znajomych. Zacznę od minusów, bo najszybciej: jedynym minusem jest problem z miejscami postojowymi. Za to budynek jest zlokalizowany w ścisłym centrum miasta, dlatego z łatwością można dojechać zewsząd komunikacją miejską. Moi znajomi wybierali się do różnych lekarzy, wracali zawsze zadowoleni, z rozwiązanym problemem, chwaląc za profesjonalizm. Ja osobiście skorzystałam z usług ginekologa, który moją sympatię wzbudził już od samego wejścia. Ale najważniejsze, że okazał się świetnym specjalistą, bardzo zaangażowanym i chętnie udzielał odpowiedzi na wszystkie pytania. Poświęcił tyle czasu, ile trzeba, bez pośpiechu, pacjent jest najważniejszy. Naprawdę rzadko spotyka się takich specjalistów. Obsługa w przychodni jest bardzo miła, a samo miejsce przyjazne i czyste.

ilona162

16.05.2019

Medyczna Gdynia

Placówka

Gdynia, ul. Władysława IV 59

Nie zgadzam się (0)
Kontakt przebiegł przede...
Kontakt przebiegł przede wszystkim szybko i sprawnie i wszystko zostało załatwione za mnie. Zgłosiłam się na infolinię z problemem. Chodziło o to, że złożyłam zamówienie na dwa produkty, z czego jeden zwróciłam. Po jakimś czasie jednak zdecydowałam, że chciałabym również oddać ten drugi, ale w zakładce "lista zwrotów" zamówienie już nie widniało, prawdopodobnie przez ten pierwszy zwrot zrobiony wcześniej. Nie trwało to ani minuty, jak Pani na infolinii poinformowała mnie, że przywróciła już ten produkt na "listę zwrotów". Poza tym dodzwonić się na infolinię to żaden problem, nie trzeba próbować po kilka razy, konsultantka od razu odebrała telefon. Była bardzo miła i bezproblemowa.

ilona162

20.12.2018

eobuwie.pl

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Skromny asortyment,...
Dobrze. Skromny asortyment, klientów też nie za wiele, ale to pewnie właśnie dlatego. Zazwyczaj otwarta jedna kasa, i mimo że w kolejce czekają 3 osoby z kilkoma rzeczami, to stoi się tam wieczność. Plus jedynie za to, że organizują wiele fajnych konkursów i loterii.

ilona162

05.12.2018

Intermarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Nie mam...
Rewelacyjnie. Nie mam nic do zarzucenia jeśli chodzi o jakość obsługi, ale chciałabym wyrazić swoją pozytywną opinię odnośnie innej kwestii. Bardzo mi się podoba to, że w Bricomarche organizowanych jest tyle konkursów i loterii. W sklepach branży budowlanej wydaje się sporo pieniędzy, więc fajnie jest mieć tym samym szansę na wygranie różnych nagród, "odzyskując" w ten sposób część pieniędzy.

ilona162

04.12.2018

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wydaje mi...
Rewelacyjnie. Wydaje mi się, że w tych drogeriach obsługa doradza najchętniej jeśli chodzi np. o wybór kosmetyków, i jest najbardziej rozeznana. Dbałość o klienta na najwyższym poziomie, mimo że pewnie ciężko jest to zapewnić przy tak wielu klientach.

ilona162

03.12.2018

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. 90% obuwia...
Rewelacyjnie. 90% obuwia które posiadam, zamówiłam właśnie z tej strony. Ceny są atrakcyjne, a promocje jeszcze bardziej kuszące. Bardzo często jednak dokonuje zwrotów, bo obuwie okazuje się być za ciasne lub niewygodne. Zdarzyło się tak naprawdę wiele razy, ale ani razu nie spotkałam się przez to z jakimiś problemami. Proces zwrotu jest prosty i szybki, a pieniądze na koncie zawsze w porę, zgodnie z regulaminem. W razie pytań infolinia zawsze służy pomocą i rozwiązuje sprawnie problemy.

ilona162

01.12.2018

eobuwie.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W tym...
Rewelacyjnie. W tym sklepie aż chce się przebywać. Atmosfera, wystrój i inne detale sprawiają, że nie chce się z niego wychodzić, tylko podziwiać. Czuję się w nim jak w moim wymarzonym DOMU, kupiłabym tsk wiele rzeczy... W sklepach które odwiedzam obsługa jest zawsze bardzo pomocna, kompetentna i bezproblemowa.

ilona162

27.11.2018

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Mimo markowych...
Dobrze. Mimo markowych marek jakie oferują sklepy Van Graaf, obsługa klienta pozostawia tam wiele do życzenia, niczym w innych, zwykłych sieciówkach. Może wynika to ze zbyt małej liczby pracowników?

ilona162

26.11.2018

Van Graaf

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Podobnie jak...
Ok. Podobnie jak w Intermarche zazwyczaj otwarta jedna kasa, i mimo że w kolejce czekają 3 osoby z kilkoma rzeczami, to stoi się tam wieczność.

ilona162

26.11.2018

POLOmarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sklep jest...
Rewelacyjnie. Sklep jest dość ekskluzywny, a obsługa na miarę swoich klientów. Nigdy nie narzekam na brak zainteresowania i pomocy ze strony sprzedawców.

ilona162

25.11.2018

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Nie za...
Rewelacyjnie. Nie za wiele mogę powiedzieć w tym temacie, bo niestety na terenie Trójmiasta jest bodajże tylko jeden sklep, ale dotychczasowe doświadczenia były bardzo pozytywne. Szczególnie duży plus za obsługę przy kasie. Ludzie robią wielkie zakupy, ale zawsze przebiega to w miarę sprawnie i wygodnie. Towary są dobrej jakości, więc bardzo lubię robić tam zakupy, kiedy bywam przy okazji.

ilona162

23.11.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W Lidlu...
Rewelacyjnie. W Lidlu jest zawsze czysto i schludnie, a najbardziej lubię go za świeże, pyszne pieczywo. Według mnie jest to argument związany z jakością obsługi :)

ilona162

20.11.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo nie...
Świetnie. Bardzo nie podoba mi się rozkład produktów, mimo że nie ma to zbyt wiele wspólnego z jakością obsługi. Jednak znalezienie czegokolwiek w Carrefour jest na tyle uciążliwe, że chciałabym wyrazić swoją opinię.

ilona162

16.11.2018

Carrefour

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Nie odwiedzam...
Rewelacyjnie. Nie odwiedzam innych sklepów sportowych, ponieważ tutaj oferta jest najszersza, najtańsza, a pracownicy najbardziej znają się na rzeczy. Doradzą w każdej kwestii, zarówno początkującym, jak i bardziej wymagającym fanom sportów.

ilona162

15.11.2018

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Kaufland to...
Rewelacyjnie. Kaufland to najlepsza jakość pod każdym względem. Obsługi, przede wszystkim. To chyba pierwszy tak duży market spożywczy, który przystąpił do programu PayBack, co bardzo sobie cenię. Teraz na pewno nie poszłabym na zakupy gdzie indziej, bo w Kauflandzie zwyczajnie najbardziej mi się opłaca, do tego jakością towaru zdecydowanie przebija resztę konkurencji. Nie muszę stać w długich kolejkach przy kasie, wszystko na półkach jest uporządkowane i jasno wycenione, do tego zawsze jest naprawdę czysto, nie odstrasza mnie też zapach w markecie, a w niektórych tak bywa. Ponadto w Kauflandzie organizowane jest wiele konkursów, dzięki czemu zakupy mogą opłacać się jeszcze bardziej.

ilona162

10.09.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super.
Super.

ilona162

10.09.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. W starciu...
Super. W starciu z Media Expert stawiam Allegro nieco niżej, ze względu na bardziej skomplikowane prodecury zwrotu towaru, a szczególnie ze względu na długie i dość skomplikowane rozstrzyganie sporów pomiędzy sprzedającym a kupującym, czasem nie warte tego całego zamieszania.

ilona162

10.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Super. W przypadku...
Super. W przypadku zatargów ze sprzedającym lub być może i problemów sprzedawców z kupującym, cała procedura dochodzenia jest dość skomplikowana. Jeżeli zakupiony towar był mało warty, to szczególnie nie chce się walczyć o swoje. Na pewno nie przeciętnemu Kowalskiemu, dla którego same zakupy przez internet to wyzwanie. Domyślam się, że czasami ciężko jest coś zweryfikować, ale może dzięki mojej uwadze da się coś uprościć, być może usprawnić, zmienić? Tak czy inaczej, to tylko jedna uwaga pośród samych zalet Allegro.

ilona162

07.09.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi