Opinie użytkownika (94)

jedno jest pewno...
jedno jest pewno odszkodawania bez problemu jednak ceny no wiadomo przez to wyzsze

nesca_1

02.03.2020

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
przy realizacji wypłaty...
przy realizacji wypłaty odszkodowania szybka i rzetelna wycena szkód, wypłat super, polisa na nastepny rok nie wiele wieksza

nesca_1

02.03.2020

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
sprzedawcy polis sa...
sprzedawcy polis sa dosyc natretni, wypłata odszkodowan kiepsko umywaja rece w wielu sprawach, obwiniajac"krasnoludki"

nesca_1

02.03.2020

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
rewelacja uzyskanie pomocy...
rewelacja uzyskanie pomocy w czasie szkody super, ceny tez nie powalajace

nesca_1

02.03.2020

WARTA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po kilkukrotnym zgłoszeniu...
Po kilkukrotnym zgłoszeniu telefonicznym na niestosowne zachowanie obsługi jak i dostawców na terenie Katowice dyrekcja tak samo ignoruje zgłoszenia jak i pracownicy z Katowic ze Stawowej. Pomimo prośby o przekazanie sprawy nie zrobiona dopiero wydawałoby się trzecia telefon i kompetentna osoba , a jednak tak samo zignorowała moje zastrzeżenia. pomimo prośby o odpowiedz na moja uwagę od tygodnia nikt sie nie raczył odezwać (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

nesca_1

10.10.2019

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
raz na jakiś...
raz na jakiś czas korzystam z mojego ulubionego KFC ale to co w sobotę było , stripsy przesiąknięte tłuszczem ,obsuszone, wielkość ich , to z lupa szukać, do tego letnie, bułka w boxie również ledwo letnia , frytki to same twarde końcówki, no gdyby nie ta dobra kawa ,

nesca_1

08.07.2019

KFC

Placówka

Wieszowa, ul. a1

Nie zgadzam się (0)
pierwsze podejście...nie załatwiono,...
pierwsze podejście...nie załatwiono, brak pełnomocnictwa w systemie( niedawno była podpisywana umowa, nie wprowadzono, nie sprawdzono, nie było potrzebne pełnomocnictwo; drugie podejście 10 minut ,dwadzieścia minut 30 minut i nic klikają i klikają wpatrzeni w ekran -oba stanowiska pytanie czy długo jeszcze i nagle awantura skąd on ma wiedzieć- na moja odpowiedz ,ze pracuje w tym, wiec powinien mniej więcej wiedzieć ile trwają procedury po 40 minutach odeszłam nie byli sensu czekać trzecie podejście , no super jeden klient, szczęśliwa siadam a tu słyszę; ..numerek ja zdziwiona jako ze to trzecie podejście o jakimś numerku Pani mówi okazuje się ze z drugiej strony stanowiska jest coś do pobrania biletu Pani grzecznie mi wydrukowała i ja oczy w słup jedenaście osób przede mną...nikogo nie było no ale usiadłam szczęśliwa Pani jednak musiała skorzystać z toalety wiec znów trochę minut się uzbierało zaczęło się Pani wprowadza i prowadza kseruje ,skanuje, cały czas coś robi,całość obsługi 35 minut po to by złożyć rezygnacje ,więcej tam nie pójdę ,znaczek pocztowy taniej mi wyjdzie niż mój czas,

nesca_1

08.05.2019

PGNiG

Placówka

Katowice, ul. 3-go Maja 30

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

07.05.2018

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

07.05.2018

McCafe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

07.05.2018

Costa Coffee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

nesca_1

15.01.2018

ceneo.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

nesca_1

15.01.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

nesca_1

15.01.2018

AliExpress

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

25.07.2017

monnari

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. wszystko ok...
Super. wszystko ok Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. kawa dobra...
Rewelacyjnie. kawa dobra lody dobre ale jedzenie no moze raz w roku Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. szybko i...
Rewelacyjnie. szybko i dobre w kazdym kfc Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

nesca_1

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi