Polo Market

( 3.68 )

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Opinie (4127)

Jestem oburzona zachowaniem kierowniczki sklepu.

Jestem oburzona zachowaniem kierowniczki sklepu. Wróciłam do sklepu, ponieważ kupiłam masło, które miało być w cenie 3,33zl przy zakupie 3 sztuk. Promocja nie naliczyła się na paragonie. Chcąc wyjaśnić sytuację próbowałam podejść z kierowniczką do lodówki. Podejście nie było takie proste, ponieważ pani gdzieś znikała kompletnie mnie lekceważąc. Pokazuje jej, że jest kartka kup 3 zapłać 3,33 zł za sztukę i tak też zrobiłam. Kierowniczka twierdzi, że ta kartka dotyczy masła, którego już nie ma. Ale innej ceny tam nie było! Pusty karton po ponoć właściwym maśle nawet nie był opisany jaka to firma żeby mogło mi to dać do myślenia. Moim zdaniem jest to celowy chwyt sprzedażowy! Celowe wprowadzanie klienta w błąd! Próbując wywalczyć swoje mówię do Pani kierownik, że nie podoba mi się ta sytuacja....i tu już widzę jej plecy ! Kompletne lekceważenie i brak szacunku dla klienta. Dogoniłam ją i kontynuuje to co miałam do powiedzenia. Żądam zwrotu różnicy w cenie ponieważ nie ma innej ceny tego produktu. Wtedy usłyszałam, że po to są czytniki cen na sklepie żeby sobie sprawdzić ile co kosztuje, że nie wszędzie muszą być ceny. Kompletnie się z tym nie zgadzam! Tym bardziej jeśli mówimy o promocji za zakup 3 produktów niby jak czytnik ma mi pokazać właściwą cenę? Jest mi przykro, że tak zostałam potraktowana w sklepie, w którym robię zakupy bardzo często. Ale to się zmieni to były moje ostatnie zakupy w tym miejscu.

Polomarket promocje

W sobotę 19.06.2021 była promocja na filet z piersi kurczaka wysłano smm ale o godz 8. rano nie było już nic . Panie z mięsnego musiały się tłumaczyć nie za swoje winy . Nie rozumie po co te promocje tylko robicie ludzi w konia dla mnie promocja to towar powinien być cały czas do zamknięcia, już nie uwierzę w żadna promocje to był nie pierwszy raz

Polomarket promocje

W sobotę 19.06.2021 była promocja na filet z piersi kurczaka wysłano smm ale o godz 8. rano nie było już nic . Panie z mięsnego musiały się tłumaczyć nie za swoje winy . Nie rozumie po co te promocje tylko robicie ludzi w konia dla mnie promocja to towar powinien być cały czas do zamknięcia, już nie uwierzę w żadna promocje to był nie pierwszy raz

Czystość

Przyzwyczaiłam się do zakupów w POLO. Robiłam zakupy w kilku różnych oddziałach w mojej okolicy. Obsługa baaaardzo miła i pomocna. Niektórych produktów mały wybór, ale to mi nie przeszkadzało. Przeszkadza brak czystości, logicznego ułożenia produktów. Wszystko jest ułożone byle jak i byle gdzie, warzywa i owoce od jakiegoś czasu nie napawają optymizmem. Część zwiędnięta, inne na pół zgnite, sałata wręcz uparowana, przeterminowana.... Coraz częściej zaglądam do osiedlowego sklepu, warzywniaka na targowisku i mięsnego z mojego regionu. Towar ładnie ułożony, czyta podłoga, brak kurzu, warzywa i wędlina świeże i pachnące. Ceny podobne tylko więcej chodzenia. Jeśli w POLO nie zmieni się jakość towaru, zwłaszcza świeżego (marchewka, cebula, pietruszka, ogórek zielony...)to myślę, że klienci zaczną szukać innych miejsc na robienie sprawunków.

Promocje, które najczęściej nie działają

Promocje, które najczęściej nie działają w pierwszy dzień, to już norma. Kilka reklamacji klientów i dopiero, ktoś zgłasza problem .Mam wrażenie, że chodzi o fakt, niesprawdzania paragonów na miejscu. Człowiek dojedzie do domu i dopiero jest zdziwiony

Bardzo niemiła obsługa

Bardzo niemiła obsługa (Ukrainka) Pani zawyża ceny pieczywa ,a po zwróceniu uwagi nie usłyszałam przepraszam. Rzuciła mi 30 groszy/powinna zwrócić 40 groszy.

Co chwilę zmienia się ułożenie produktów na półkach

Dlaczego w czasie pandemii co chwilę zmienia się ułożenie produktów na półkach. Przecież to wydłuża czas robienia zakupów bo niczego nie można znaleźć

Ten sklep jest przykładem anty handlu.

Ten sklep jest przykładem anty handlu. Totalny brak organizacji pracy i bezczelność personelu. Przoduje w tym zachowaniu Pani która używa wobec klientów języka tzw "rynsztoka" . Dziś nie wytrzymałam i zwróciłam uwagę aby zechciano uruchomić druga kasę bo w jedynej dostępnej stało z 30 osób .Pani nie zauważała tej sytuacji i ostentacyjnie stała przy samoobsługowej . Na moja uwagę i prośbę aby uruchomiono następną kasę odpowiedziała abym ..cytuję " spadał bo jest ich tylko 3. Kiedyś tez kierowniczce zwróciłam uwagę że w koło sklepu jest jedno wielkie śmietnisko , walają się papiery butelki i pudła odpowiedziano mi że to nie ich sprawa. Dopiero interwencja straży miejskiej zmusiła Pańcie do posprzątania. Personel sklepu to antypatyczne BABSKA (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Poprawa jskidci

Jestem stałym klientem i w tym tygodniu zauważyłem kilka nowych twarzy w obsłudze sklepu. Miłe zaskoczenie, choć z programu rotacji pracowników na czas remontowanych sklepów, ale kapitalna i perfekcyjna obsługa ,szczególnie na mięsnym. Bardzo pożądana zmiana, która może poprawić jakość obsługi przez stałą załogę, aby tak dalej.

marny wybór prudktów, niemiła obsługa

W sklepie panuje niemiła obsługa, pracownicy stwarzają wrażenie jakby stali za karę. Wybór produktów na tle konkurencji także poniżej oczekiwań. W dziele wędlin produkty zdarzają się stare.

Personel na WAKACJACH

Witam Bardzo proszę o przyjrzenie się pracy pracowników sklepu jak i kierownikowi w jaki sposób zarządza personelem obsługa na sklepie jest karygodna na dziale mięsnym jak i na kasie jest zawsze tylko jedna osoba mimo tego że jest kolejka nikt nie przyjdzie do pomocy pracownicy kręcą się w kółko po sklepie udając że coś robią lub 3-4 osoby stoją przed wyjściem magazynowym na papierosie co jest notoryczne pracownicy tego sklepu czują się jakby byli na wakacjach a nie w pracy proszę o przejrzenie monitoringu sklepu i podjęcie odpowiednich kroków

Rewelacja!

Nie ma dużych kolejek i są duże promocje oraz przeceny

AGRESYWNA KIEROWNICZKA!!!!!!!!

Do sklepu strach wejść, ponieważ kierowniczka sklepu uważa, że może rzucać się do klientów. ODRADZAM robienie zakupów w tym sklepie!

sporo do poprawki

W sklepie często jest brudna podłoga i porozrzucane pudełka. Poza tym mam wrażenie, że obsługa nie kontroluje w czasach covid- 19, ile klientów wchodzi i nie dba o reżim sanitarny. Brakuje towarów, a to co jest, jest poukładane bez żadnego zastanowienia.

Bezczelność

Bezczelność i brak kultury. Ja rozumiem jest wskazanie żeby nosić maseczki, ale są wyjątki że pewne osoby nie mogą ich zakładać. W dniu wczorajszym tj. 07.04 2021r. zostałam niebosłużona za brak maseczki mimo ze od lat choruje i nie moge jej nosic od poczatku pandemii. Niestety do kierowniczki tego sklepu to nie docierało(mówiłam że mam zaświadczenie).Watpie by miała wykształcenie medyczne i wiedziała co zrobić w razie mojego niedotlenienia lub ataku paniki(co juz mi sie zdarzało). Robie zakupy w tym sklepie od lat ale moja noga nigdy więcej tam nie postanie. Pandemia kiedyś się skończy a niesmak do tego sklepu pozostanie. Jeśli tak jak mówiła to decyzja odgórna że nie mają obsługiwać klientów bez maseczki to podziwiam że sklep stać na taki ruch. Dodam jeszcze że połowa personelu od roku maseczki nosi pod nosem a rękawiczek nie nosi nikt(a wczoraj tego tez ode mnie wymagano). Poza tym brak kultury empati i emanującej z tej kobiety nienawiści do klienta był porażający. Są różne sytuacje i osoba odpowiedzialna za sklep powinna to rozumieć. Radziła bym podjąć z pracownikami taką rozmowe bo takich klientów jak ja jest na pewno więcej i oni także nie wrócą.

Market jakich wiele

Generalnie w Polo Markecie rzadko robię zakupy. Wybór w sklepie jest przyzwoity, jednak istnieją markety w których wybór jest większy. Ceny również nie należą do najniższych. Obsługa nie wyróżnia się na tle innych sklepów. W lokalu było czysto.

Zakupy online

Dlaczego w gazetce i spisie artykułów do zamówienia są promocje,A na paragonie ich nie ma?Dziś zamówiłam on-line artykuły za 130 zł a na potwierdzeniu(przed skompletowaniwm) wyszło 140 zł?

Odwiedzałeś ostatnio Polo Market?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.81 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem