W. Kruk

( 2.72 )

Opinie (317)

Uwielbiam ich biżuterię

Uwielbiam biżuterię z Kruka. Kiedyś miałam wrażenie, że produkują biżuterię dla osób straszych, od kilku sezonów mocno się to zmieniło i nawet jeśli wejdę do innego sklepu typu Apart czy Yes to i tak wracam do Kruka i kupuję u nich. Obsługa w sklepie rewelacyjna - zwłaszcza jedna z pań - brunetka. Ostatnio jak byłam to były jakie dwie młode i średnio ogarniały, ale były miłe.

Galeria pomorska

Jest mi bardzo przykro pisać bo zawsze spotkałam się z uprzejma i profesjonalną obsługą w salonie.Niestety...tym razem trafiła Pani, która psuje opinie marce.Wydawać sie mogło, że była w pracy za karę.(może po prostu zły dzie? )nie wiem?Jednak czułem się jak intruz robiąc zakupy.

Galeria pomorska

Jest mi bardzo przykro pisać bo zawsze spotkałam się z uprzejma i profesjonalną obsługą w salonie.Niestety...tym razem trafiła Pani, która psuje opinie marce.Wydawać sie mogło, że była w pracy za karę.(może po prostu zły dzie? )nie wiem?Jednak czułem się jak intruz robiąc zakupy.

zaraz po wejściu zostałam przywitana przez pracownice

zaraz po wejściu zostałam przywitana przez pracownice znajdujące się w sklepie. Były one ubrane zgodnie ze standardami firmy. każda z nich miała przypięty identyfikator z imieniem. Po krótkiej 30 sekundowej chwili jedna z pracownic podeszła do mnie i zapytała w czy może mi w czymś pomóc, wówczas powiedziałam, że szukam prezentu dla przyjaciółki w postaci kolczyków. Pracownica zadała mi klika pytań dotyczących preferencji przyjaciółki oraz przedziału cenowego w jakim planuję dokonać zakupu. Po tym rozpoznaniu przedstawiła mi kilka różnych propozycji kolczyków z dwóch kolekcji "Przyjaźń" i "Fredom". W sposób profesjonalny a zarazem ciekawy opowiedziała mi o cechach technicznych jak również o myśli przewodniej towarzyszącej tworzeniu obu kolekcji. Cały proces obsługi był bardzo przyjemny. Jako klient czułam się bardzo dobrze zaopiekowana przez sprzedawcę.

Polecam serdecznie ten salon

Polecam serdecznie ten salon. Obsługa miła, uprzejma.W salonie czysto, przyjemnie.Panie spokojnie doradzają, bo wybór biżuterii jest duży. W salonie sa fajne promocje na niektóre wyroby.

W sklepie nie było kolejki

W sklepie nie było kolejki, od razy podeszłam do stanowiska zakupowego po wcześniejszym obejrzeniu wystawy. Żaden pracownik nie zaproponował mi pomocy mimo, że nie byli zajęcie obsługą klientów. Dopiero po 5 minutach jak poprosiłam o pomoc w wyborze bransoletki, sprzedawca zajął się obsługą. Sprzedawca nie miał identyfikatora, miał około 40-45lat, 165cm wzrostu i krótkie jasne włosy.Sprzedawca pokazał mi kilka modeli bransoletek jednak nie pomógł w podjęciu ostatecznej decyzji, nie był zaangażowany w sprzedaż i nie interesował się klientem.

W niedzielę udałam sie do salonu w

W niedzielę udałam sie do salonu w.kruk w poszukiwaniu spinki do krawatu męskiego. Wchodząc do salonu- jedna osoba wychodziła na zaplecze a druga zajmowała się rozplątywaniem czegoś na ladzie bocznej. Obsługa odpowiedziała na moje dzień dobry. Kolejnym etapem było moje pytanie czy mają spinki do krawatów. Na salonie byla w tym momencie już tylko jedna osoba z obsługi i odpowiedziała ze nie, w ogóle nie przerywając swojej czynności. Zaczęłam rozmowę bo szczerze nigdy nie kupowałam takiego asortymentu. Zapytałam czy spinki do krawata juz nie są w modzie, a Pani z obsługi popatrzyła na mnie z kpiną informując że jak chcę to mogę sobie popatrzeć na stronie internetowej. Oni nie mają bo po świętach (uwaga mamy 28.01) mają inwentaryzację. Nawet nie patrzyła na klijenta czyli mnie. Bardzo nieprzyjemny odbiór i niestety to kolejny salon tej marki w Bielsku Białej z taką obsługą.

W tym salonie zostałam obsłużona znakomicie

W tym salonie zostałam obsłużona znakomicie. Doradca Klienta zaangażowana , przekonująca, doradzająca w sposób nie nachalny. Godny polecenia. Dobre ceny ,aktualnie promocje do -40%..

Polecam ten salon

Polecam ten salon. Obsługa miła, klient czuje się zauważony, prawidłowo obsłużony. Panie maja czas na miłą i fachowa obsługę. W salonie czysto i jasno. Polecam.

15

15.07.2017r. oddałam do zmniejszenia o rozmiar i wyczyszczenie pierścionek zaręczynowy do W.KRUK w CH SOLARIS w Opolu, po zapoznaniu się z procedurą wykonania zlecenia od pracownicy wyraziłam zgodę na realizację. Pracownica powiedziała , że cała realizacja zlecenia będzie trwała do 4tyg.. Po 2 tyg. poszłam do jubilera zapytać jak z moim zleceniem to Pani powiedziała mi, że jest okres urlopowy po czym nie wiedzą kiedy mój pierścionek przyjdzie i proszą o uzbrojenie się w cierpliwość. OK!Po kolejnych 2 tyg. dzwonię do nich i pytam jak mają się rzeczy z moim pierścionkiem? Pani przez telefon mi odpowiada, że ona nie wie kiedy on przyjdzie , ponieważ jest okres urlopowy ,ale ja mówię, że mówiliście mi to4 tyg. temu ,że jest okres urlopowy i kiedy mam się spodziewać zwrotu pierścionka to Pani znowu mi mówi, że nie ma na to wpływu i nie ma pojęcia!!!! No to pytam kiedy może przyjść to mówi ,że za tydzień w czwartek bo mają dostawy, więc powiedziałam, ze będę dzwonić. Po 2 dniach dzwoni do mnie Pani z W.KRUK i pyta czy wyrażam zgodę na realizację zlecenia na zmniejszenie pierścionka i czyszczenie go i kosz wynosi 63,8zł z rabatem i od dnia dzisiejszego, czyli po telefonie mam czekać kolejne 4 tyg. na pierścionek. Ja mówię, ale jak kolejne 4tyg skoro miałam czekać od 15.07 do 15.08.2017 i to miało trwać do 4ty. a nie powyżej. A Pani do mnie, że takie są ZASADY.... Kiedy na samym początku NIKT MI TEGO NIE POWIEDZIAŁ!!!! i po telefonie do mnie dzwoni znowu Pani do mojego narzeczonego po kilku dniach i mówi, że do mnie nie mogła się dodzwonić bo zły numer podałam i czy zgadza się na zmiejszenie pierścionka i koszt wynosi 90zł i od tego telefonu trzeba czekać 4 tyg. ! NO TO HALLO ALE COŚ JEST NIE TAK!!! Dzwonię do nich wściekła i pytam, cy to są jakieś żarty co oni robią, a Pani do mnie, że musi to sprawdzić bo nie wie o co chodzi! No to ja Was proszę! <zły> W słuchawce słyszę przepraszam, ale na temat pierścionka jeszcze nic nie wiadomo bo jest okres urlopowy i wszystko się wydłuża! ILEŻ MOŻNA WYSŁUCHIWAĆ, ŻE JEST OKRES URLOPOWY! Pewnego dnia będąc w pracy dzwonią do mnie z Solaris W.KRUK i mówią, że pierścionek do odbioru. Ja już ucieszona i Pani do mnie na nazwisko takie i takie... a ja, że to jakaś pomyłka chyba.. a ona do mnie a no racja przepraszam... no to szlak jasny może trafić . Na drugi dzień dzwoni do mnie inna pani i mów,że zamawiałam łańcuszek , ale nie mają złotego jest różowy, a JA mówię, że to żarty jakieś, czy jak przecież żadnego łańcuszka nie zamawiałam tylko dawałam do zmniejszenia pierścionek zaręczynowy! To znowu słyszę przepraszam to jakaś pomyłka.... Już miałam dość serdecznie to zadzwoniłam na INFOLINIĘ CENTRALI po czym pytam Pana jak to jest z moim zleceniem to słyszę w słuchawce, że mój pierścionek sobie lezy na polce i jeszcze nawet nikt go nie ruszył, to mówię, że lepiej być nie mogło i pytam kiedy zostanie zrobiony to dowiedziałam się, że Pan nie ma pojęcia bo nie jest w stanie mi togo powiedzieć. A ja pytam to kto jest w stanie powiedzieć mi kiedy odzyskam pierścionek!! To znowu przepraszam.... Dzwoni do mnie Pani kierownik W.Kruk CH SOLARIS przeprasza mnie za zaistniałą sytuację i dostała maila z centrali, że mój pierścionek przyjdzie za tydzień między czwartkiem a sobotą, czyli odebrałam go dzisiaj 02.09.2017r ! Podczas odbioru pierścionka znowu napotkałam nie miłą sytuację, ponieważ pani która oddawała mi pierścionek miała ALE, że chcę rozmawiać z panią kierownik sklepu, ponieważ miałam zastrzeżenia co do pierścionka. Wszystko na szczęście było z nim OK, ale pracownica patrząc na panią kierownik bezszczelnie przewracała oczami i się śmiała! Pracownik, który ma takie podejście do klienta nie powinien zajmować danego stanowiska! Sama pracuje z klientami i nie mogę pozwolić sobie na takie traktowanie jak zachowała się pracownica sklepu. Moim zdanie pracownice są nie kompetentne i nie odpowiedzialne skoro robią z klienta wariata i co tydzień słyszy się PRZEPRASZAM,ALE NIE MA PANI PIERŚCIONKA BO JEST OKRES URLOPOWY I NIE MAMY NA TO WPŁYWU!!!!!!! W dodatku pracownicy powinni przekazywać sobie informacje, na temat danych spraw WAŻNYCH! Jestem zniesmaczona tą sytuacją i na pewno nigdy więcej zakupów tam nie zrobimy, a w dodatku będziemy odradzać tego sklepu! Należy się rekompensata mówimy do Pań, a one, że niestety, ale one nie mogą temu zaradzić. Jedna wielka porażka z tym sklepem i obsługą!!!

Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie

Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie, które kończy się rozłączeniem bez uzyskania kontaktu.

Duży

Duży, dobrze eksponujący produkty salon. Ładne wyroby jubilerskie. Duży wybór i możliwość personalizacji. Miła, zaangażowana, profesjonalna obsługa. Jak na sieć jubilerską ceny są korzystne.

Odwiedzałeś ostatnio W. Kruk?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.77 )

Swarovski

(4.50 )

Yes

(4.58 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź opinie o nim na portalu Jakości Obsługi!  

Gdzie zjeść? Najlepsze restauracje we Wrocławiu 2018

Portal Jakości Obsługi wybrał 10 najlepiej ocenianych restauracji we Wrocławiu.  W rankingu znajdują się tylko te restauracje, które zdobyły minimim 20 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem