Circle K (dawniej Statoil)

( 4.08 )

Opinie (2299)

Szybko i tanio

Stacja znajduje się przy głównej drodze,dobry dojazd.Jeden dystrybutor paliwowy(do obsługi z obu stron)i jeden LPG,ceny konkurencyjne.Na terenie stacji jest czysto,brak zbędnych reklam czy ulotek.Pracownicy mili i pomocni.Brak kawy i ciepłych posiłków.Lodowki z napojami.Szybka i fachowa obsługa.

Miła i kompetentna obsługa

Przy kasie po zatankowaniu samochodu zostałem zapytany o kartę lojalnościową, poinformowany o możliwości jej założeniu. W sali sprzedaży czysto, brak rękawiczek przy dystrybutorach. Myjnia nie domyła samochodu, pracownik stacji bez problemu uznał reklamacje i oddał pieniądze wydane na mycie auta. Hod-dogi na rollerze nie wyglądały apetycznie.

Perfekcyjna

Bardzo mila obsluga, czysto i nie bylo sie do czego tak naprawde przyczepic

Super kawa i obsługa!

W tej sieci stacji cenię przede wszystkim super jakościowo kawę i jakość obsługi klienta. Kiedy bym nie zawitała na stację zawsze spotykam bardzo miłych pracowników, którzy dbają o klienta i nie są przy tym nachalni. Kawa jest przepyszna, idealna na długie trasy w aucie i nie tylko. Dodatkowo fajny asortyment na stacji. Polecam serdecznie.

Całkiem nieźle

Stacja znajduje się na wjeździe do Wrocławia i ceny są na niej bardzo wysokie. Na stacji zawsze jest czysto, a obsługa jest miła i uprzejma.

Mogłoby być lepiej.

Stacja znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji. Ceny paliw są niskie, obsługa jest bardzo dobra, ale jedzenie mogłoby być lepsze.

Stacja, na której warto zatankować.

Stacja znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji, gdzie łatwo dojechać, a ceny benzyny są niskie. Również pracownicy są mili, a kawa bardzo dobra.

Totalne dno

Pani na nocnej zmianie bardzo nie Milan odpyskliwa na koniec po nieudanej tranzakcji zostałem pożegnalny środkowym palcem

Pozytywnie, lecz nie idealnie

Wysoki poziom obsługi która zawsze wyglada schludnie oraz wita i żegna klienta, przypomina też o karcie na punkty przy zapłacie. Ceny paliw często korzystniejsze niż na Orlenie i kawa również wydaje mi się smaczniejsza niż ta od konkurencji. Hot-dogi jednak nie są aż tak dobre a na dodatek trochę droższe. Nie mogę pochwalić czystości, szczegolnie toalet które bardzo często są w obrzydliwym stanie, co więcej trzeba za każdym razem prosić obsługę o otwarcie toalety przyciskiem gdy chcemy z niej skorzystać. Kolejnym minusem jest tylko jeden dystrybutor LPG, co wydłuża czas oczekiwania w kolejce.

Obsluga na 5

Tankowalem na stacji w czwartek rano obslugiwala mnie Pani brunetka w okularach -bardzo uprzejma ,mily ton glosu . Warto do Was wrocic dla milej obslugi.

Obsługa godna polecenia

Plac przed wejściem czysty, śmietniki wypełnione mniej więcej do połowy. W toalecie czystość trzymana, papier i mydło dostępne.Brak pustych przestrzeni na regałach. Grill na hot dogi czysty, około 20 sztuk parówek dostępnych. Pracownik przywitał słowami dzień dobry, zaproponował hot dog-a z napojem. Kawiarka oraz dodatki dostępne dla klienta. Kasjer zapytał o kartę stałego klienta. Kontakt wzrokowy był utrzymany. Czas oczekiwania w kolejce ok 10 min. Pracownik pożegnał mnie słowami"do widzenia, zapraszamy ponownie".Chętnie wrócę tu ponownie na zakupy.

Przyjemność

Przemiła a zarazem fachowa obsługa po perfekcyjnej obsłudze dostałem parę dodatkowych porad odnośnie użytkowania samochodu - po prostu bomba, dużo bardziej wykraczająca obsługa pośród konkurencji.

Obsługa na wysokim poziomie

Stacja wewnątrz i na zewnątrz czysta. Półki pełne. Toaleta czysta. Pracownik na powitanie powiedział dzień dobry. Zaproponował hot doga z napojem, spytał o kartę stałego klienta. Pożegnał słowami do widzenia zapraszam ponownie. Ilość parówek na grillu 20 szt. Kawomat na stacji czynny, wszystkie dodatki dostępne. Chętnie wrócę na stację następnym razem

Polecam

Miła i przyjazna obsługa, niezależnie czy kupujemy paliwo w ciągu dnia czy napoje wyskokowe w środku nocy. Ceny paliwa są tutaj bardzo niskie (jak na Wrocław). Bardzo polecam przepyszną kawę z darmowymi dodatkami (kakao, cynamon, syrop, bita śmietana). Niestety pieczywo i ciastka często bywają wyschnięte.

Super Obsługa.

Miałem bardzo miłą sytuację na stacji Paliw. Podjechałem zatankować paliwo i jak zawsze udałem się do sklepu aby uregulować płatność. Po chwili zauważyłem że zeszło mi ciśnienie z koła i postanowiłem podjechać pod kompresor. Z regóły udaje mi się korzystać z kompresora samemu i nie mam z tym problemu, niestety tym razem nie udało mi się tego zrobić, gdyż końcówka od kompresora była uszkodzona. Chwilę później udałem się na stację aby poprosić pracownika o pomoc. Pracownik stwierdził że jest już po pracy, ale w sumie może mi pomóc, niestety po chwili pomimo szczerych chęci pracownika, nie udało się tego zrobić i pracownik stwierdził, że niestety mi nie pomoże, najprawdopodobniej w kole jest dziura. Na pochwałę zasługuje fakt, że pracownik był po pracy, a mimo to okazał się pomocny i starał się mi z życzliwości pomóc, na dodatek podał mi numer do wulkanizacja 24 h i podpowiedział abym zadzwonił , bo w tej sytuacii nie widzi innego wyjścia Oby więcej takich pracowników na stacjach chętnych do pomocy. Pracownik nie musiał tego robić, ale to zrobił. Przypuszczam, że postawił się w mojej sytuacji, stąd taka inicjatywa. Jeszcze raz ogromna pochwała za chęci i okazaną mi życzliwilość.

zabierają punkty

Obsługa zabiera klientów punkty , dajesz im swoją kartę a oni ma bezczelnego swoją przykładaja wiec nie polecam !!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

niemiła obsługa

W dniu 26.12 była niemiła obsluga ze strony pana obsługującego.Negatywnie był nastawiony do klienta zdecydowanie odradzam to miejsce gdyż to nie jest pierwsza taka sytuacja

Odwiedzałeś ostatnio Circle K (dawniej Statoil)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.20 )

BLISKA

(3.74 )

BP Stacje Paliw

(4.18 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem