Jakość Obsługi

Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)

( 3.62 )

Santander Bank Polska S.A. (do 7 września 2018 r. Bank Zachodni WBK S.A.) jest trzecim pod względem wielkości aktywów bankiem w Polsce, oferującym rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Główną wartością banku jest satysfakcja klienta i najlepsze spełnienie jego oczekiwań , co potwierdza szereg zdobytych nagród m.in. Gwiazda Jakości Obsługi, Złoty Bankier czy tytuł Najlepszy Bank w Polsce.

Opinie (3191)

Ok.

Jeśli chodzi o oddziały banku Santander, jest dobrze, a nawet przyzwoicie. Lecz jeśli trafi się na niekompetentnego pracownika w punkcie kredytowym sklepu - co miałem okazję ostatnio doświadczyć - to kompetencja obsługi woła o pomstę do nieba. Organizacja natomiast, wygląd oddziałów, oferta nie budzi zastrzeżeń.

Kompetencja

Miła, kompetentna obsługa każdorazowo gdy potrzebowałam pomocy zawsze ja otrzymywałam. Dobra jakość usług ciekawe oferty. Osobiście korzystam.

Obsługa świetna, konsultanci z bardzo dużą wiedzą.

Kontaktowałam się z infolinią w celu uzyskania informacji na temat kredytu gotówkowego. Konsultant bardzo szczegółowo odpowiadał na moje dość ciężkie pytania. Rozwiał moje wątpliwości do tego stopnia że jestem umówiona na kolejną rozmowę w celu ustalenia szczegółów. Jedyny minus to długi czas oczekiwania na infolinii, być może jest to spowodowane okresem urlopowym i bardzo możliwe że następna rozmowa będzie już oceniona na pięć gwiazdek.

10 na 10

Kobieta, bardzo życzliwa i cierpliwa. Miałam problem z rejestracją i kilkakrotnie myliłam hasło. Pani cierpliwie i życzliwie wszystko mi wyjaśniła. Poprostowała moje błędy na tyle na ile było to możliwe z jej strony. Chętnie mnie wysłuchała nawet jak nie miałam racji i pokazała mi gdzie robię błąd, Na koniec zapytała w czym jeszcze może pomóc. Super obsługa. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Poprawna obsługa

Po krótkiej chwili oczekiwania zostałam poproszona do stanowiska. Doradca wykazał zainteresowanie moją sprawą. Pani była miła , kulturalna i uprzejma. Szybko załatwiła moja sprawę. Pożegnała mnie miło wstając i zapraszając ponownie.

Żenada, gorszej obsługin w żadnym banku nie spotkałem.

Bank kolejny raz z rzędu nalicza nie słusznie opłatę za konto tzn. mimo wykonanych operacji i odpowiednich wpływów od momentu przejęcia wbk przez santander naliczana jest opłata za prowadzenie rachunku po mojej reklamacji jest ona zwracana a w następnym miesiącu ponownie pobierana i tak bodajże od 9 miesięcy. nikt z tym nic nie robi. Ponadto dzięki temu dowiedziałem się ze do mojego konta jest drugi login choć takiego nie otrzymałem( konto jest wspólne zakładane jeszcze w kredyt banku na jeden login). Nikt jednak nie chce mi go podać twierdząc że mogą go podać tylko mojej żonie w placówce. Tam są jednak zawsze kolejki, a po godzinach pracy żony bank jest zamknięty i kółko się zamyka. Ogólnie obsługa online jest bardzo toporna, na infolinii również trzeba długo czekać a jak już się człowiek połączy to się dowiaduje ze powinien iść do oddziłu gdzie zawsze są kolejki. Gdybym nie miał zaciągniętego kredytu w kredyt bank to juz bym z usług banku santander zrezygnował. Przed przejęciem przez santander wbk i wcześniej kredyt bank wszystko działało ok. Ocena Banku Santander 0 w skali od 1 do 10.

Obsługa profesjonalna

Obsługa w tym banku jest miłą i sympatyczna. Klient może dokładnie zapoznać się z warunkami jakie oferuje bank,jest informowany o wszystkich kosztach czy promocjach. W banku można spokojnie usiąść i poczekać na swoją kolejkę. W przypadku większej liczby klientów otwarte zostają dodatkowe stanowiska.

Strasznie długa kolejka

Czekałem na obługa 40 min,nie było osoby zarządzajęcej kolejką

Wspaniała obsługa

Dnia 20.04.2019 udałam się do placówki Santander Bank Polska w Kaliszu na ulicy Górnośląskiej . Zostałam bardzo mile powitana i obsłużona. Kontakt z pracownikiem był bardzo miły i rzetelnie wyjaśnił mi wszystkie moje spostrzeżenia co do ofert banku . Reasumując jeżeli chodzi o ten bank na pewno do niego wrócę.

Zadowolona

Obsługa w oddziale banku Santander na Placu Andersa 5 w Poznaniu jest bardzo sprawna. Pracownicy sympatyczni, bardzo krótki czas oczekiwania na pomoc co wyróżnia tę placówkę na tle innych (mimo że jest tu więcej osób w kolejce, czekam krócej). Jestem do tego stopnia zadowolona, że po pomoc wybieram się do tego oddziału nawet jeśli zdecydowanie bliżej znajdują się inne.

Suoer

Pod koniec maja 2019 ubiegalam się o kredyt w w/w banku. Byłam po operacji. Pracownica przyjechała do mnie do domu po resztę formalnosci. Na decyzję czekalam kilka minut. Kredyt otrzymałam. Jestem bardzo zadowolona.

Kredyt hipoteczny

Doskonałe podejście przedsprzedażowe do klienta. Aparycja Daradcy Klienta również na wysokim poziomie. Największe zastrzeżenia budził kontakt posprzedażowy. Unikanie spotkań i nieodbieranie połączęń telefonicznych. Brak zainteresowania. Nieumiejętne dopasowanie rozwiązań posprzedażowych oraz brak wiedzy w tym zakresie.

Tu czuję się doceniana

Bardzo lubię swój Bank, bo w nim czuję się ważna. Zaraz po wejściu do Banku podchodzi pracownica i pyta w czym ma mi pomóc, nawet gdy jest kolejka do kasy stara się pomóc, pytając czy może pomóc mi załatwić sprawę wypłaty lub wpłaty w bankomacie. Ostatnio czekałam do stanowiska obsługi klientów i pracownica, która mnie przywitała zapytała w czym pomóc i okazało się, że mogłam sprawdzić u niej, nie czekając do stanowiska obsługi. Super Bank! Wszystkie sprawy załatwia się szybko i z wielką kulturą.

Bez kolejki, szybko, sprawnie i miło

Przeoczyłam spłatę raty, pierwsza rata, chciałam płacić on line, chciałam nie mając przy sobie nru konta i nie mając w mobilnej opcji banku zapamiętanej wpłaty bo to pierwsza rata. Poszłam do najbliższej placówki. Zostałam obsłuzona szybko, sprawnie i bez kolejki. Pracownice miłe i życzliwe.. Przyjęły wpłatę, pokazały nr konta, i dały mi ten numer konta. Polecam.

Świetnie, sprawę załatwia się sprawnie.

Oddział Santander Bank Polska w leszczyńskim centrum handlowym Manhattan odwiedziłam w celu założenia lokaty. Bardzo sympatyczna Pani z uśmiechem na twarzy opowiedziała o produktach i dopasowała jeden z nich do moich potrzeb. W salonie jest bardzo czysto i panuje spokojna i miła atmosfera. Polecam tę placówkę.

Kompetencja, cierpliwość i umiejętność słuchania

Udałam się do oddziału w majowy weekend celem zasięgnięcia informacji jaką ofertę zaproponuje mi bank, w którym mam konto od kilkunastu lat, abym mogła w najkorzystniejszy dla mnie sposób zaciągnąć kredyt (lub inne w formie pożyczki). Być może to była kwestia długiego weekendu,ale w kolejce nie czekałam, były czynne trzy stanowiska. Miałam szczęście trafić do Pani (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), która najpierw zadała mi kilka konkretnych pytań po czym zaproponowała 2 najkorzystniejsze rozwiązania, dokładnie wytłumaczyła z czym się wiążą, jakie mają plusy i minusy, nawet dokładnie rozrysowała schemat spłaty. Zwróciła też uwagę na konto jakie obecnie posiadam ( nie zmieniałam go od bardzo dawna) i też przedstawiła korzystniejszą opcję. Obsługa była bardzo rzeczowa, konkretna, dokładna, jasna, wytłumaczone mi wszystko zostało w sposób przystępny laikowi. Spodobało mi się podejście nie tylko jak do klienta, ale też jak do człowieka. Z czystym sumieniem mogę polecić tę placówkę i doradcę.

Obsługa dbająca o klienta i jego zadowolenie

Będąc klientem ówczesnego BZ WBK, a teraz Santander – kończyły mi się promocyjne warunki korzystania z karty kredytowej, gdzie mogłem za jej pomocą robić zakupy bez żadnych prowizji w długim okresie rozliczenia. W związku z powyższym udałem się do placówki Santander, po wejściu od razu zostałem zauważony przez doradcę, który zapytał mnie w czym może pomóc – przedstawiłem mu sytuację i wtedy zaprosił mnie do stolika bym na spokojnie mógł przedstawić moje oczekiwania. Miłym gestem było zaproponowanie mi czegoś do picia. Bardzo ogromne wrażenie zrobiło na mnie pozytywne nastawienie doradcy do mnie tj. z dużym uśmiechem i uprzejmością byłem potraktowany. Doradca powiedział, że nie ma uprawnień dot. sprawy w której przychodzę i że wszystko co mu powiedziałęm przekaże koleżance do której zaraz mnie poprosi. Tak też po krótkiej chwili zasiadłem przy biurku naprzeciw innego pracownika, który przedstawił mi jakie są moje opcje. Czułem, że jest to bardzo indywidualne podejście do mnie – tj. jestem wieloletnim klientem, który zawsze na czas spłaca swoje ewentualne zadłużenia i czułem, że jest to docenione przez bank. Oferta zaproponowana przez bank, była dla mnie satysfakcjonująca. Wyszedłem z oddziału bardzo zadowolony, że nie muszę rezygnować z mojej karty kredytowej, ponieważ warunki promocyjne zostały przedłużone i zapewniono mnie, że nawet po tym przedłużonym już okresie, gdy promocja będzie się ponownie kończyć, to bym zgłosił się z tym i wtedy znów okres promocyjny zostanie przedłużony. Z drugiej strony bank mógłby mi ów warunki na stałe zaaplikować, ale domyślam się, że to jest kwestia oparta na weryfikacji moich aktualnych spłat ewentualnych zadłużeń. Tak czy siak jestem zadowolony z tego, że promocja została mi przedłużona i że poinformowano mnie, że będę mógł ją ponownie przedłużyć.

Odwiedzałeś ostatnio Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK)?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • kredyty
  • karty płatnicze
  • lokaty
  • bank
  • banki
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.48 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.17 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem