Opinie użytkownika (13)

Słabo.
Słabo.

Agnieszka_2059

22.12.2017

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Agnieszka_2059

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Agnieszka_2059

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Agnieszka_2059

22.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Agnieszka_2059

21.12.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Agnieszka_2059

21.12.2017

OleOle.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Agnieszka_2059

21.12.2017

morele.net

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Agnieszka_2059

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Agnieszka_2059

21.12.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Agnieszka_2059

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy całokształtu zakupów, nie tylko z dzisiejszego dnia. Najczęstszymi uwagami jakie mogę zarzucić temu hipermarketowi to: często nieświeża żywność, zepsute owoce oraz nieprzestrzeganie przy kasie promocji wskazanych na sklepie. To znaczy, przy produktach są wskazane promocyjne ceny, które przy kasie okazują się nawet trzykrotnie większe niż na karteczkach przy produktach -> okazuje się, że nie ma promocji.....

Agnieszka_2059

18.02.2011

Real

Placówka

Nowy Sącz, Gorzkowska 32

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu niestety nie było wolnego koszyka na zakupy, i było dość długa kolejka przy tylko jednej czynnej kasie. Gdy wybrałam produkty z półki, podeszłam na koniec jeszcze dłuższej kolejki, czekając na swoją kolej około 30 min. Kolejka oczywiście było na połowę sklepu i uniemożliwiała innym kupującym swobodne poruszanie się po sklepie. Natomiast przy kasie były dwie panie, co usprawniała wykon wykonywaną przez nie pracę.

Agnieszka_2059

03.02.2011

Kefirek

Placówka

Kraków, Dolnych Młynów 5

Nie zgadzam się (0)
Obsługa dobra, choć...
Obsługa dobra, choć raz zdarzyło się, że Pani zapomniała zdjąć blokadę ze sprzedających kapci. Jeśli chodzi o sam "lokal", to jestem zadowolona, gdyż pomieszczenie jest duże, dobrze zorganizowane, każdy dział odpowiednio opisany. Cieszę, że jest również "szybka kasa samoobsługowa", co znacznie skraca długość kolejki.

Agnieszka_2059

03.02.2011

Auchan

Placówka

Kraków, Kamieńskiego 11

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi