Opinie użytkownika (13)

Z usług mbanku...
Z usług mbanku korzystam od 4 lat. Wcześniej korzystałam z banku PKO S.A. Z usług poprzedniego banku zrezygnowałam, ponieważ za każdym razem kiedy chciałam coś załatwić, musiałam czekać długich kolejkach, poza tym wszystko trwało bardzo długo. Miałam wrażenie, że to nie ja decyduje o tym jak i kiedy mam korzystać z moich pieniędzy, tylko bank. Do założenia konta w mbanku namówił mnie znajomy. Od razu spodobał mi się brak opłat za prowadzenie rachunku oraz konkurencyjne oprocenowanie. Mbank ma bardzo szeroką ofertę produktów, a otwarcie nowego rachunku bądź lokaty zajmuje kilka minut. W razie kłopotów lub wątpliwości zawsze korzystam z mlini, gdzie kompetentni pracownicy zawsze chętnie i profesjonalnie udzielają pomocy. Bardzo ważny jest dla mnie ciągły dostęp do moich rachunków. Serwis internetowy mbanku jest bardzo prosty w obsłudze oraz dobrze zabezpieczony. Korzystam również z dodatkowych produktów oferowanych przez mbank takich jak: OC oraz ubezpieczenia turystyczne. Bez wychodzenia z domu mogę zrobić przelew, wykupić ubezpieczenia, założyć lokatę lub w dowolny sposób zarządzać moimi pieniędzmi.

Anna_1129

20.12.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (23)
14.04.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Jest mi niezmiernie miło, że zechciała Pani podzielić się pozytywną opinią na temat usług mBanku. Bardzo mnie cieszy fakt, że doceniła Pani naszą ofertę produktową, funkcjonalność naszej strony internetowej, oraz serwisu służącego do obsługi kont. Jeszcze z większym zadowoleniem czytam, że kompetencja, profesjonalizm i życzliwość pracowników naszej mLinii spotkały się z Pani uznaniem. Mam również nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem, pozwoli Pani czerpać satysfakcję zarówno z poziomu obsługi, ale również przyniesie korzyści finansowe. Pozostajemy do Pana dyspozycji w placówkach naziemnych oraz na mLinii pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 600. Pozdrawiam Monika Omielska mBank
W związku z...
W związku z tym, iż dostałam informacje o aktualnej promocji w sklepie Cubus, postanowiłam sprawdzić i udałam się po pracy na zakupy do sklepu Cubus, znajdującego się w CH Plaza w centrum Sosnowca. Samochód zaparkowałam na parkingu podziemnym. Parking jest dwupoziomowy i zawsze można znaleźć wolne miejsce. Przed wejściem do sklepu w witrynach okiennych wisiały plakaty informujące o promocji. Przecenione towary wystawione były na środku sklepu. Wszystkie ciuchy były ułożone bądź powieszone, ogólnie był porządek i z łatwością można było obejrzeć dostępne artykuły. Personel na sali na bieżąco układał towar. Wybrałam sobie kilka ciuchów i udałam się do przymierzalni. W ciągu całej mojej wizyty nikt nie zapytał mnie czy potrzebuje pomocy. W przymierzalni było dużo pozostawionych przez klientów ciuchów. Po wybraniu kilku towarów udałam się do kasy, w kolejce czekałam około 5 minut, przede mną były dwie osoby. Obsługująca mnie kasjerka była miła i sympatyczna. Podczas obsługi zaproponowała mi zakup rękawiczek w promocji.

Anna_1129

29.10.2009

Cubus

Placówka

Sosnowiec, ul. Sienkiewicza 9E

Nie zgadzam się (25)
Moja dziesiejsza wizyta...
Moja dziesiejsza wizyta w sklepie Rossmann spowodowała, iż trochę zraziłam się nie tyle do samej sieci, a co do tego właśnie punktu. Weszłam do sklepu, wziełam koszyk, bez żadnego problemu odnalazłam na półkach potrzebne produkty. W sklepie był porządek, towary odpowiednio wyeksponowane. Otwarte były dwie kasy, pomimo że nie było dużo ludzi, więc do kasy dostałam się praktycznie bez kolejki. Podsiadam kartę kredytową mbank Rossmann, dzięki której przy zakupie mam 5% rabat. Kasjerka skasowała moje zakupy, podała kwotę do zapłaty, następnie ja podałam jej moją kartę, z której po zestanowaniu umieszczonego na niej kody kreskowego, naliczany jest rabat. I tak też kasjerka uczyniła. Po zeskanowaniu kodu z mojej karty na ekranie ukazał jej się komunikat o takiej treści "Proszę wydać prezent mbank", Pani w kasie zaakceptowała polecenie, a następnie zawołała koleżankę z kasy obok, do ktrórej pomachała moją kartą z dziwnym uśmieszkiem na twarzy mówiąc "per....(co miało chyba oznaczać perfumy), no wiesz...,". Po zapłaceniu za towar Pani podziękowała mi za zrobione zakupy i powiedziała grzecznie "do widzenia". Ja żadnego prezentu nie otrzymałam. Żeby nie wyciągać pochopnych wniosków po przyjściu do domu zadzwoniłam na infolinię i okazało się, że faktycznie jest taka promocja i przy zapłaceniu za zakupy w Rossmannie posiadaną przeze mnie kartą powinnam dostać upominek. Pani w kasie najwidoczniej postanowiła inaczej. Najbardziej negatywne wrażenie zrobiło na mnie to tajne porozumiewanie się Pani, która mnie obsługiwała z koleżanką z kasy obok, poczułam się trochę dziwnie, tak jakby miały przed sobą kogoś kto wogóle nie słyszy i nie rozumie o czym one mówią. A te tajne sygnały w mojej subiektywnej opini miały oznaczać "patrz następna płaci kartą, mamy następny upominek".

Anna_1129

10.10.2009

Rossmann

Placówka

Sosnowiec, Sienkiewicza 2

Nie zgadzam się (22)
Spędziłam w tym...
Spędziłam w tym hotelu tylko jedną noc. Podobno jest to hotel ***, a pokoje na ostatnim piętrze mają łazienkę na korytarzu wspólnie z drugim pokojem. Położony jest w niezbyt ciekawej części Krakowa około 30 minut pieszo do Starego Miasta. Parking przy hotelu jest płatny i ledwo się na nim mieszczą 4 samochody. Przy pełnym obłożeniu hotelu jest to stanowczo za mało. Pokoje schludne i czyste, obsługa miła chętnie służyła pomocą. Śniadania smaczne, ale niestety znalazłam wielkiego czarnego włosa w twarożku i trochę odebrało mi apetym. Stosunek ceny do jakości dla mnie nie był zadowalający.

Anna_1129

04.10.2009

Rezydencja Krasickiego 24

Placówka

Kraków, Krasickiego

Nie zgadzam się (22)
W dniach od...
W dniach od 25 do 27 września miałam przyjemność korzystać z usług w/w hotelu. Bardzo przyjemne, spokojne miejsce, idealne na wypoczynek. Hotel bardzo dobrze zaopatrzony, pokoje czyste, schludne, ładnie urządzone. Miła i profesjonalna obsługa, oraz bardzo dobre jedzenie. Hotel warty polecenia. Stosunek ceny do jakości usług jak najbardziej zadowalający.

Anna_1129

04.10.2009

Hotel Skalny

Placówka

Zakopane, Pardałówka

Nie zgadzam się (14)
Trzy miesiące temu...
Trzy miesiące temu koleżanka z pracy zamówiła w sklepie internetowym Mix electronics aparat fotograficzny. Do wyboru tego właśnie sklepu skusiła ją cena produku. Dostarczony towar był zgodny z zamówieniem, a samo zamówienie zostało bardzo szybko zrealizowane. Duży plus również za dobrze zbudowaną stronę internetową, dokładnie opisy produktów oraz przejrzystość.

Anna_1129

18.09.2009

Mix electronics

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (28)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Anno. Dziękujemy za dokonanie zakupów na stronie www.mixelectronics.pl Życzymy zadowolenia z zakupionego sprzętu i zapraszamy ponownie!
Trochę bałaganu na...
Trochę bałaganu na półkach oraz palety z towarem zostawione na przejściu. Pomimo bardzo długiej kolejki była czynna tylko jedna kasa. Na prośbę klienta o otwarcie drugiej kasy, kasjerka odpowiedziała, że nie ma wolnej ręki żeby teraz zadzwonić po drugą kasjerkę i rozpoczeła z klientem głośną dyskusję.

Anna_1129

17.09.2009

Biedronka

Placówka

Bydgoszcz, Generała Józefa Dwernickiego 9

Nie zgadzam się (26)
To już moja...
To już moja trzecia wizyta w tym salone podczas poszukiwań sukni ślubnej. Panie w salonie zaczeły mnie już rozpoznawać, bo za każdym razem przymierzam tą samą sukienkę i dalej nie mogę się zdecydować. Pomimo tego personel jest bardzo miły, zawsze bez problemu i z uśmiechem na twarzy przynoszą tę samą sukienkę, doradzają, ale co ważne nie są natrętne. Gdyby nie cena pewnie dawno już bym dokonała zakupu.

Anna_1129

17.09.2009

Sophia

Placówka

Sosnowiec, Modrzejowska

Nie zgadzam się (21)
Byłam klientką PZU...
Byłam klientką PZU przez prawie 3 lata. To u nich kupiłam swoje pierwsze OC na samochód. Brak zniżek i wiek poniżej 23 roku życia spowodował, iż kwoty jakie płaciłam im za OC były bardzo wysokie. Po trzech latach zachęcona przez znajomego postanowiłam sprawdzić oferty innych ubezpieczycieli i okazało się, że stawka jaką mogę płacić w innej firmie ubezpieczeniowej jest dwa razy niższa od tej, którą płaciłam w PZU. Jeśli chodzi o jakość obsługi i kompetencje personelu to nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń. Personel zawsze miły i z chęcią służył radą, nawet kiedy rezygnowałam z ich usług. Ostatnio nawet potrzebowałam od nich zaświadczenia o zniżkach. Pani, która mnie obsługiwała chętnie służyła pomocą. Sprawę załatwiłam od ręki. Jedyne do czego można się przyczepić to kolejki, a co za tym idzie długi czas oczekiwania na obsługę.

Anna_1129

27.08.2009

PZU

Placówka

Sosnowiec, Wspólna 28

Nie zgadzam się (31)
Tym razem potrzebowałam...
Tym razem potrzebowałam zakupić hrywnę ukraińską. Po telefonicznym rozeznaniu sytuacji we wszystkich kantorach w Sosnowcu i Dąbrowie Górniczej okazało się, iż jest to jeden z trzech kantorów w którym wogóle mają tą walutę i w dodatku w dużo niższej cenie. Ja zakupiłam walutę po cenie 49 gr, tym czasem Pani w kantorze w Auchan'ie oferowała cenę 70 gr. Jak dla mnie strasznie duża rozbieżność. Sam przebieg transakcji bez zastrzeżeń. Miła i profesjonalna obsługa.

Anna_1129

04.07.2009

Kantor Wymiany Walut Sezam

Placówka

Sosnowiec, 3-go Maja

Nie zgadzam się (23)
Jedyne zastrzeżenia mam...
Jedyne zastrzeżenia mam do asortymentu: zbyt mały wybór produktów i trochę bałaganu na półkach, poza tym wszystko OK. Obsługa miła a przede wszystkim szybka. Pomimo tego iż była długa kolejka zostałam obsłużona w ciągu kilku minut.

Anna_1129

04.07.2009

Rossmann

Placówka

Sosnowiec, Sienkiewicza 2

Nie zgadzam się (28)
Uczęszczam do Speak...
Uczęszczam do Speak Up od października 2008 roku i muszę przyznać, iż jest to najlepsza ze szkół, z których do tej pory korzystałam. Myślę, że moja opinia jest tym bardziej obiektywna, ponieważ na początku byłam do niej nastawiona bardzo negatywnie. Myślałam, że jest to kolejna insytyucja, w któej czarują obietnicami i jeszcze trzeba im za to sporo zapłacić. Do zapisania się na kurs namówił mnie kolega i muszę przyznać, że miał rację. Na pierwszy rzut oka ceny wydają się dwa razy wyższe niż w innych szkołach, ale po dokładnym przeaanalizowaniu tego co w zamian oferuje szkoła, ceny wcale nie odbiegają od innych tego typu kursów. Co najważniejsze godziny uczęszczania na kurs nie są stałe, nie musisz pojawiać się dwa razy w tygodniu o wyznaczonej godzinie, sam decydujesz kiedy, o której i ile razy w tygodniu chcesz skorzystać z zajęć. Zajęcia można rezerwować w szkole lub w internecie co jest bardzo wygodne. Personel zawsze chętny do pomocy i uśmiechnięty. Nauczyciele też niczego sobie, zależy na kogo trafisz, ale przeważają ci dobrzy - a poza tym możesz wybrać do kogo chesz zapisać się na zajęcia, więc jeśli jakiś nauczyciel ci nie odpowiada nie ma konieczności zapisywania się do niego na zajęcia. Oczywiście bez ciężkiej pracy i nauki kursanta cudów nie zdziałają, ale jeśli ktoś wie czego chce to szkoła daję duże możliwości.

Anna_1129

16.06.2009

Speak Up

Placówka

Sosnowiec, Warszawska 3

Nie zgadzam się (25)
To już moja...
To już moja druga wizyta w biurze Silesia Tour w Katowicach. W marcu wykupiłam u nich wyjazd na Krym w terminie od 26 sierpnia 2009 roku. Niestety moje plany wakacyjne trochę się zmieniły i zaistniała konieczność zmiany terminu wyjazdu. W piątek zadzwoniłam do Pana z biura podróży, który od razu zmienił termin rezerwacji, wysłał e-mailem zmienioną umowę oraz poprosił o przywiezienie w poniedziałek do biura podpisanej umowy. Jestem bardzo zadowolona z kompleksowej i profesjonalnej obsługi w biurze. Zmiana terminu, o którą prosiłam został dokonana szybko i co ważne bez dodatkowych opłat. Obsługa w biurze profesjonalna, bez problemu uzyskałam odpowiedzi na wszystkie pytania. Polecam!

Anna_1129

16.06.2009

Silesia Tour

Placówka

Katowice, 3-go Maja 22

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi