Opinie użytkownika (58)

Średnio. Bywa lepiej,...
Średnio. Bywa lepiej, bywa gorzej.

Anna_2938

04.01.2023

Shopee

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najlepsi! Tylko tutaj...
Najlepsi! Tylko tutaj mam wszystko czego potrzebuję! Polecam!

Anna_2938

04.01.2023

player.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ode mnie niska...
Ode mnie niska nota. Nie mogę szczerze polecić firmy.

Anna_2938

04.01.2023

otodom.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super firma!
Super firma!

Anna_2938

04.01.2023

Allegro

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Anna_2938

04.01.2023

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Całkiem dobrze
Całkiem dobrze

Anna_2938

04.01.2023

pyszne.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Anna_2938

04.01.2023

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja! Polecam!
Rewelacja! Polecam!

Anna_2938

04.01.2023

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Pizza Hut...
Fatalnie. Pizza Hut CH M1 - fatalnie. Czas obsługi nieziemski, oczekiwanie na wodę ok.15min, woda została podana gorąca. Gdy Kelnerka została poproszona o nową, zimną wodę rozpłakała się. Pizza bez smaku, brudne naczynia i sztućce, po prośbie o zmianę talerzy Kelner w bardzo niemiły sposób stawierdził, że takie są bo są już zużyte i nieważne że jest na nich zaschnięte jedzenie. Stolik brudny, stoliki obok również, ulepione resztkami jedzenia i napojami.Mimo fatalnej obsługi, długiego czasu oczekiwania n Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2938

25.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo czyste...
Rewelacyjnie. Bardzo czyste stacje i kasy. Pracownicy pytają o karty Lukoil. Przy dystrybutorach są myjki do mycia szyb, jednorazowe rękawiczki, ręczniki. Czytelne dystrybutory z paliwem. Obsługa bardzo miła i przyjazna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2938

25.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprawna i...
Rewelacyjnie. Sprawna i szybka obsługa, pracownicy bardzo uprzejmi i pogodnie nastawieni do Klientów. Czysta stacja, dostępność myjek, rękawiczek i ręczników. Czyste toalety na stacjach. Jasna oferta paliwowa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2938

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Szybka i...
Rewelacyjnie. Szybka i sprawna obsługa na stacji. Paliwo dobrej jakości i dobrej cenie. Przy dystrybutorach dostępne myjki do szyb, jednorazowe ręczniki oraz rękawiczki. Szybka i sprawna obsługa przy kasach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2938

25.07.2017

Stacje paliw Auchan

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Salony Orsay...
Super. Salony Orsay są czyste, zadbane, łatwo w nich odnaleźć poszukiwany towar. Obsługa uprzejma i fachowa, można poprosić o doradzenie i jest to doradztwo a nie naciąganie Klienta na cokolwiek. Pracownicy sklepu są do dyspozycji Klientów w każdej chwili. Towar poukładany na wieszkach, gdy cos spadnie, pracownicy szybko poprawiają. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2938

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Czysty,...
Bardzo dobrze. Czysty, przejrzysty salon. Oznakowania ofert czytelne. Pracownicy w pogotowiu, ale nie "osaczają" swoją obecnością Klienta. Szybka obsługa przy kasie. Oferty wyprzedażowe w jednym miejscu, łatwo odnaleźć produkt i opakowanie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2938

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Salony CCC...
Dobrze. Salony CCC są jednymi z najczystszych salonów obuwicznych. Załogi salonów chodzą za Klientem - być może ich intencje są dobre, ale ma się wrażenie presji i ciągłej obserwacji. Produkty na wyprzedaży często są w rozgardiaszu w godzianch szczytu a czasami anwet trudno znaleźć opakowanie do ostatniej pary. Brak łyżek do obuwia, mało puf na których można usiaść i przymierzyć buty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Anna_2938

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza obsługa w...
Najgorsza obsługa w historii. Pizza Hut to moja ulubiona restauracja, tym razem wybrałam restuarację w centrum M1, zapraszając tam znajomych, by mogli zobaczyć jakie to fajne miejsce i że można smacznie zjeść. Po wejściu do restauracji nikt z obsługi się nami nie zainteresował. W innych restauracjach obługa wita "w drzwiach" gości i pomaga odnaleźć wolny stolik. Tutaj sami szukaliśmy stolika, gdy znleźliśmy kilka wolnych na końcu sali, okazało się, że wsyztskie są brudne - resztki jedzenia, niesprzątnięte naczynia po wcześniejszych gościach, resztki napojów zaschniete na stole. Wybralismy najczystszy z brudnych. Dłuższy czas nikt się nami nie zainteresował. Sami wzięliśmy brudne i lepiące się karty z menu, które leżały na stoliku. Podeszła do nas młoda kelnerka, przyjęła zamówienie: dwie wody niegazowane, lemoniada mojito, pizza. NA wodę czekaliśmy prawie 15 min. Kelnerka przyniosła jedną, otwrata, gorąca butelka. Szklanka wyszczerbiona. Poprosiliśmy o zmianę wody na zimną, z lodem. Kelnerka zaczęła się tłumaczyć, że szklanka była wyparzana i dlatego woda z butelki jest taka gorąca. Przyniosła znów po kilku minutach wodę - w otwartej butelce, tym razem zimną. Otrzymaliśmy również lemoniadę, niestety smak nie przypominał tego, który pamiętam z innych restauracji. O drugą wodę musieliśmy się upomnieć. Po kolejnych minutach, kelenerka przyniosła nam pizzę. Brak talarzy i sztućcy. Doniosła je po chwili. Talerze z zaschniętym jedzeniem, porysowane, wyszczerbione. Nie mogliśmy znaleźć naszej kelnerki na sali więc poprosliśmy pierwszego z brzegu kelnera o czyste naczynia. Kelner się oburzył i skomentował, że tak wyglądają właśnie naczynia która są używane, ale nie odniósł się do zaschniętych resztek jedzenia. W bardzo niemiły sposób otrzymaliśmy nowe talerze. Gdy przyszła nasza kelnerka powiedzieliśmy jej, że musieliśmy poprosić o wymianę talerzy bo były brudne, kelnerka chyba straciła panowanie nad sobą i zaczęła płakać. Zjedliśmy z wielkim niesmakiem za całokształt obsługi. Było mi bardzo przykro, że namówiłam znajomych do odwiedzenia tej właśnie restauracji, a nie sprawdzonych dotychczasowych na Bemowie czy Woli. Poprosiliśmy o rachunek. Liczyliśmy na jakąś symboliczną rekompensatę lub zwyczajne przepraszam, ale dostaliśmy rachnek na 100% ceny i żadnego słowa przepraszam. Najgorsza z mozliwych obsług, najbrudniejsza ze wszystkich restauracji i nie zmaierzam tam nigdy więcej wracać. Nie polecam, ale polecam każdą inną lokalizację, bo to jedna z najsmaczniejszych restauracji.

Anna_2938

18.07.2017

Pizza Hut

Placówka

Warszawa, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo uprzejmi Konsultanci-z dużym wyczuciem Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2938

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Brak indywidualnego...
Fatalnie. Brak indywidualnego podejścia do Klienta. Opryskliwość pracowników obsługi telefonicznej i czat-obrażanie się na Klienta. Najgorsza obsługa Klienta z ja?ą się kiedykolwiek spotkałam-nie polecam Orange Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_2938

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zgłosiłam się do...
Zgłosiłam się do szpitala w celu przyjęcia na oddział. Przyszłam chwilę przed godziną 7:00, pobrałam numerek-planowe przyjęcia-i zatopiłam się w oczekiwaniu. Był to pierwszy dzień działania systemu EWUŚ więc liczyłam, że o 8:00 będę już leżeć na oddziale. Niestety, system to system i nie mógł działać idealnie, 40 osób przede mną i po godzinie 9:00 dopiero mnie zarejestrowano. W czasie oczekiwania obserwowałam wszystkich pozostałych pacjentów oraz pracowników. Przykro stwierdzić, ale widok smutny-ludzie cierpiący, schorowani, większość zagubiona w obowiązku pobierania numerku a na dodatek jaki numerek-planowe przyjęcie czy diagnostyka? Personel pytany o pomoc odpowiadał chłodno, że przecież wszystko jest rozpisane na automacie (nieważne, że starsi ludzie mają problemy ze wzrokiem czy podejściem do automatu). Pacjent wyglądał na tej izbie jak zło konieczne, z którym trzeba coś zrobić bo głowę zawraca a personel zachowywał się jakby był królami świata-zwłaszcza grupa młodych - chyba lekarzy- za okienkiem "informacja" bardzo pogardliwie traktowała "interesantów" a nawet nie kryła się z niemiłymi komentarzami. Smutne, zwłaszcza że kiedyś Ci młodzi wszechmocni zamienią się miejscami z tymi niedołężnymi.

Anna_2938

12.01.2013

Wojskowy Instytut Medyczny

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Trafiłam do tego...
Trafiłam do tego centrum rehabilitacji zachęcona ich reklamą w internecie. Potrzebowałam odbyć serię zabiegów z laserem na problemy z dyskiem. Dzwoniąc upewniałam się kilkakrotnie czy istnieje u nich możliwość "nastawiania" dysku, kręgów - czy jest ktoś kto się w tym specjalizuje. Zapewniono mnie, że tak i że mogę być spokojna o moje leczenie. W swojej reklamie Centrum zapewnia szanowanie naszego czasu, krótkie kolejki i profesjonalizm. W rzeczywistości wyglądało to tak, że w godzinach w których ja mogłam przychodzić na zabiegi nie było dostępnej żadnej terapeutki więc chodziłam na 21.00! Bóle spowodowane problemami z dyskiem dawały silny ból promieniujący do pośladka i na całą nogę ale żadna z terapeutek nie wpadła na pomysł, że należy naświetlać laserem miejsce chore-dysk a nie miejsce bolące-pośladek I tak oto odbyłam serię niepotrzebnych naświetlań, ból nie ustąpił. Umówiłam się również-licząc że tym razem uzyskam pomoc-na spotkanie z terapeutką po którym wyraźnie oczekiwałam "nastawienia" wysuniętego dysku. Pani terapeutka położyła mnie na macie, rozmasowała kark i plecy i stwierdziła, że po tym rozluźnieniu mięśni będzie lepiej, bo byłam zbyt spięta i dlatego mam problemy z dyskiem!!! Ręce mi opadły. Zostawiłam tam sporo pieniędzy, nie uzyskałam żadnej pomocy a wręcz przeciwnie-po cudownym masażu doszło do pogorszenia stanu zdrowia i obecnie czekam na operację. Nie polecam tego miejsca nikomu komu zależy na zdrowiu. Pomieszczenie samo w sobie jest bardzo eleganckie i przyjemne, ale kompetencje pracowników pozostawiają wiele do życzenia.

Anna_2938

12.01.2013

Centrum Rehabilitacji Bemowo

Placówka

Warszawa, Powstańców Śląskich 103

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi