Opinie użytkownika (43)

Dobrze.
Dobrze.

Anna_5975

27.12.2017

Lotto

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_5975

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Anna_5975

22.12.2017

Zelmer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_5975

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Anna_5975

22.12.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Anna_5975

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Anna_5975

22.12.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Anna_5975

21.12.2017

Platforma Canal+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Anna_5975

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Anna_5975

21.12.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5975

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Anna_5975

01.08.2017

PROVIDENT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Anna_5975

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5975

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5975

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. może być...
Słabo. może być Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment,

Anna_5975

25.07.2017

Solar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. może...
Tak sobie. może być Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Anna_5975

25.07.2017

WITTCHEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Anna_5975

25.07.2017

RYŁKO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. może być...
Słabo. może być Na plus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Anna_5975

25.07.2017

VENEZIA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. może...
Tak sobie. może być Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment,

Anna_5975

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi