Opinie użytkownika (24)

Słabo. kiepska jakosć...
Słabo. kiepska jakosć wyrobów, każdyz akupiony w ciągu 6-10 miesięcy od zakupu uległ warii

Katarzyna_79

22.12.2017

Zelmer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. promocje nie...
Świetnie. promocje nie zawsze są promocjami-często przekreślona podwyższona cena, a promocjna cena jest tak naprawdę ceną któa była cały czas od kilku miesięcy

Katarzyna_79

22.12.2017

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. spora wiedza...
Świetnie. spora wiedza o produktach, prokliencko

Katarzyna_79

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. dość dobre...
Świetnie. dość dobre oferty handlowe

Katarzyna_79

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. bardzo dobre...
Świetnie. bardzo dobre myjnie

Katarzyna_79

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. miło, sprawnie,...
Świetnie. miło, sprawnie, komleksowo

Katarzyna_79

21.12.2017

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. nie...
Bardzo dobrze. nie każdy punkt franczyzowy jest schludny , czysty, a lody świeże

Katarzyna_79

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_79

21.12.2017

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_79

21.12.2017

FedEx

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Katarzyna_79

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. nie mozna...
Świetnie. nie mozna narzekać

Katarzyna_79

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. różnorodność, dobra...
Rewelacyjnie. różnorodność, dobra jakość choć wysokie ceny

Katarzyna_79

21.12.2017

Czas na herbatę

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. wysokie ceny...
Świetnie. wysokie ceny paliw w porównaniu z konkurencją

Katarzyna_79

21.12.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. szybka...
Bardzo dobrze. szybka obsługa

Katarzyna_79

21.12.2017

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. słabe promocje...
OK. słabe promocje dla przedłuzających umowę

Katarzyna_79

21.12.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. szeroki wybór...
Rewelacyjnie. szeroki wybór placówek medycznych

Katarzyna_79

21.12.2017

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. długie...
Bardzo dobrze. długie oczekiwanie na kontakz z infolinią, nahalność ofert, koszty obsługi rachunku

Katarzyna_79

21.12.2017

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Skuszona reklamami i...
Skuszona reklamami i gazetakamii, postanowiłam odwiedzić MM w celu zapoznania się z aktualnie obowiązującymi ofertami promocyjnymi na laptopy. Chadzając między regałami, przyglądając się cenom na wybrane modele, nawet się nie spostrzegłam, już przy mnie stał jeden z pracowników tegoż działu i zaproponował swoją pomoc. Oczywiście skorzystałam. Pracownik z wielkim zaangażowaniem pokazywał i porównywał kolejne modele z interesujacego mnie przedziału cenowego. Na 3 modele które najbardzije mi odpowiadały, wydrukował materiały informacyjne, dzieki czemu w domu szybciej mogłam podjąc dezyzje na jaką markę się zdecydować. Pracwonik poinformował mnie też, o aktualnej promocji, dotyczącej możliwości nabycia komputera w ratach 0%. Po uzyskaniu przeze mnie wyczerpujących informacji, poracownik grzecznie sie pożegnał i zchęcił do dokonania zakupu w MM. Uważam iż zostałam profecjonalnie obsłużona. Pracownicy Media Markt to dobrze wykwalifikowana kadra. Potrafiący doradzić. Zadają dodatkowe pytania, umożliwiające trafnie zdiagnozowac potrzeby klienta. Dzięki profesjonalizmowi z jakim się spotkałam, już następnego dnia nabyłam wybrany model. Wybór był trafny. Komputer w pełn dostosowany jest do moich potrzeb.Jestem zadowolonym klientem. Z pewnością będe dalej wpadać do MM, w celu nabycia wiekszego bądź mniejszego sprzętu RTV czy też AGD.

Katarzyna_79

24.11.2009

Media Markt

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (23)
Ponad rok temu,...
Ponad rok temu, zakupiłam wymarzone M. Nie obyło się bez zaciągnięcia kredytu pod hipotekę.W niepewnych czasach, bank zaproponował mi ubezpieczenie kredytu od utraty pracy. Niestety, całkiem niedawno od pracodawcy otrzymałam wypowiedzenie umowy i tym samym w obawie przed niemożliwością spłaty raty kredytowej, musiałam skorzystać z programu ubezpieczeniowego. Już od chwili zgłoszenia Compensie zaistniałej szkody, spotkałam się z uprzejmością osób tam pracujących. Po kilku dniach od zgłoszenia otrzymałam pisemną informację jakie dokumenty muszę zebrać, aby to ubezpieczyciel mógł spłacać za mnie kredyt. Na szczególną uwagę zasługuje Pani Barbara W. która z anielską cierpliwością odpowiadała na pytania i rozwiewała wszelkie wątpliwości. Profesjonalne podejście do klienta, informowanie telefoniczne o wysłanych, czy też otrzymanych przez firmę dokumentach. Według mnie firma rzetelnie podchodzi do swoich zobowiązań wobec klientów. Nie zwodzi, nie kombinuje. Jestem w trakcie rozmowy o nową pracę. Mam nadzieję że mimo pełnej pomocy ze strony TU, ich profesjonalizmowi obędzie się bez spłaty zaciągniętego kredytu przez Ubezpieczyciela i wciąż będę mogła sama spłacać raty. Jestem pewna iż zapoznam się z innymi usługami przez to Towarzystwo Ubezpieczeniowe i być może skorzystam z innych dodatkowych ubezpieczeń.

Katarzyna_79

09.09.2009

COMPENSA

Placówka

Nie zgadzam się (19)
Zimą br. znajomi...
Zimą br. znajomi bliscy znajomi mięli wypadek drogowy. Nie było problemów z wyceną szkody,ani wypłatą oszkodowania.Uszkodzony samochód sprzedali, a za pieniądze z ubezpieczenia (Uniqua) i oszczędności, nabyli nowy. Jednakże mimo fachowej obsługi postanoiwli zmienić uzbezpieczyciela. Głównym powodem jakim się kierowali była cena uzbezpieczenia. Tym razem zdecydowali się na ubezpieczenie w PZU. Telefon do agenta znaleźli w internecie. Po skontaktowaniu się z nowym agentem,otrzymali od niego wszystkie możliwe warianty składek OC, NW, AC. Umówili się na spotkanie i podpisanie umowy. Składka OC+NW podwyższona za spododowanie kolizji, była niższa od składki, jaką wnieśliby u poprzedniego ubezpieczyciela. Dodatkowo dla nowoprzystepujących otrzymali około 30%upustu od całkowitej ceny ubezpieczeń,wobec czego udało się zaoszczędzić znaczną sumę. Niestety pod koniec czerwca,swoim nowym autkiem uczestniczyli w kolejnej kolizji, w wyniku której, samochod został znacznie uszkodzony. Sprawca wypadku ubezpieczony również był w PZU, szkoda miała być zlikwidowana z jego polisy OC. Po oględzinach samochodu przez rzeczoznawcę z PZU, szkoda została określona jako całkowita. Samochód został wystawiony przez TU na aukcję, jednakże nie znalazł się nabywca. Nowego kupca znaleźli sami. Mimo "fachowej" obsługi, pomocy w odholowaniu samochodu, a także wypłaty w ciągu 30 dni odszkodowania, zadowolenie znajomych nie jest pełne. Spowodowane jest to zaniżeniem wyceny szkody. Wartość pojadu przed wypadkiem określona zaostała na 13 tyś. Wartość szkody oszacowana przez TU na 7,5 tyś. Pan rzeczoznawca z PZU, nie uwzględnił kilku b.ważnych uszkodzeń min. naruszonej konstrukcji dachu. Na korzyć PZU przemawia szybkie i bezproblemowe załatwienie formalności i zlikwidowanie szkody w wysokości naliczonej prze nich.

Katarzyna_79

01.09.2009

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi