Opinie użytkownika (9)

Gdy zajechałam na...
Gdy zajechałam na stacje nie było innych klientów. Podjechałam pod dystrybutor z gazem ale nikt nie podszedł. Patrzyła się na mnie pani która była przy kasie ale nikogo nie poinformowała że przyjechałam. Sama poszłam po kogoś z obsługi ale gdy weszłam do budynku stacji nikogo nie było. Powiedziałam głośno dzień dobry ale dopiero po około 30 sekundach wyszła pani z zaplecza odpowiedziała dzień dobry i ustała za kasą. W budynku stacji było czysto i schludnie. Ceny widoczne ale w porównaniu np ze stacja BP wyższe. Podeszłam do kasy i poprosiłam o kogoś z obsługi o zatankowanie samochodu gazem za kwotę 30 zł. Pani poszła na zaplecze i po ok 10 sekundach wyszedł pan który bez słowa poszedł w stronę mojego samochodu.Obsługa stacji ubrana była standardowy strój stacji Bliska. Podeszłam jeszcze do stoiska z olejami silnikowymi. Koszt oleju porównując ze stacją BP wysoki. Różnica na 1 litrze 3,50zł. Wzięłam olej z półki i podeszłam do kasy. Pani z uśmiechem na twarzy mnie obsłużyła proponując wafelki z promocji. Gdy wychodziłam powiedziałam do widzenia a pani odpowiedziała do widzenia i zapraszamy ponownie. Idąc w stronę samochodu minęłam pana z obsługi który nawet na mnie nie spojrzał. Powiedziała do niego dziękuję za obsługę do widzenia a on powiedział do widzenia i odszedł. Oceniam moją wizytę za raczej nieprzyjemną.

Małgorzata_1718

06.07.2012

BLISKA

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wczoraj podczas wizyty...
Wczoraj podczas wizyty w stacji Paliw BP gdy płaciłam rachunek za gaz zapytałam panią która mnie obsługiwała o zasady wymiany punktów z kart BP gdyż wymieniając punkty na nagrody przez internet nie otrzymałam zamówionej nagrody ani nikt nie skontaktował się ze mną w tej sprawie. Pani wytłumaczyła mi że mam zadzwonić na numer który mi podała, oraz że mam poprosić o anulowanie zamówienia. Następnie pokazał mi nagrody które oni mają na swojej stacji oraz poprosiła mnie abym się zastanowiła na jaką nagrodę chcę wymienić punkty. Powiedziała że jak już zdecyduję się na którąś nagrodę ma się do nich zgłosić. Uważam że Pani podeszła do mojej sprawy bardzo profesjonalnie.

Małgorzata_1718

03.07.2012

BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Gdy podjechałam pod...
Gdy podjechałam pod supermarket Lidl było wolne miejsce parkingowe. Wózek był czysty i było ich jeszcze dużo dla innych klientów. Przy wejściu aktualna gazetka. Sala duża a informacje gdzie jaki jest asortyment bardzo czytelne. Przy pieczywie oraz warzywach były reklamówki jednorazowe. Personel ubrany był w koszulki Lidl-a. Asortyment z gazetki był dostępny dla klientów w cenie jakie były w gazetce. Podczas moich zakupów otwarte były trzy kasy co umożliwiło szybką obsługę klientów i nie stanie w kolejkach. Pani przy kasie przywitała mnie, głośno powiedziała ile mam zapłacić oraz ile wyda mi reszty. Pożegnała mnie mówiąc do widzenia i zapraszam ponownie. Jedyną negatywną rzeczą w trakcie moich zakupów była brudna szyba która rzucała się w oczy stając przy kasie.

Małgorzata_1718

02.07.2012

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dziś podczas wizyty...
Dziś podczas wizyty w stacji Paliw BP gdy płaciłam rachunek za gaz zapytałam panią która mnie obsługiwała o zasady wymiany punktów z kart BP gdyż wymieniając punkty na nagrody przez internet nie otrzymałam zamówionej nagrody ani nikt nie skontaktował się ze mną w tej sprawie. Pani wytłumaczyła mi że mam zadzwonić na numer który mi podała, oraz że mam poprosić o anulowanie zamówienia. Następnie pokazał mi nagrody które oni mają na swojej stacji oraz poprosiła mnie abym się zastanowiła na jaką nagrodę chcę wymienić punkty. Powiedziała że jak już zdecyduję się na którąś nagrodę ma się do nich zgłosić. Uważam że Pani podeszła do mojej sprawy bardzo profesjonalnie.

Małgorzata_1718

02.07.2012

BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Byłam na zakupach...
Byłam na zakupach w biedronce i co pozytywnie mnie zaskoczyło to profesjonalna obsługa. Gdy potrzebowałam pomocy personel zajął się mną perfekcyjne. Na stoisku były świeże owoce co ważniejsze poukładane. Wszędzie widoczne ceny i co najważniejsze niskie ceny. W reklamie nie kłamią- codziennie niskie ceny:)

Małgorzata_1718

27.06.2012

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W hipermarkecie carrefour...
W hipermarkecie carrefour w toruniu nie powinny być podzielone kasy tylko wszystkie dla wszystkich ponieważ i tak nie jest zwracana uwaga na przypisane miejsca przy kasach. Byłam w ciąży nigdy nie byłam obsłużona prędzej rzadna kasjerka nie poprosiła mnie pierwszą. Tak jest również teraz kiedy mam małe dziecko. trzymam dziecko na rękach wykładam zakupy mały krzyczy wszystko wokół bierze w ręce a przede mną mężczyzna w całym wózkiem zakupów i nikt nie zwraca mu uwagi że to jest kasa z pierszentwem dla kobiet w ciąży z dzieckiem i osób niepełnosprawnych. Nie wiem czym jest to spowodowane. Przemęczeniem personelu złym przeszkoleniem- nie wiem ale tak być nie powinno.

Małgorzata_1718

27.06.2012

Carrefour

Placówka

Toruń, Olsztyńska 8

Nie zgadzam się (0)
Na trzy okienka...
Na trzy okienka czynne przyjmowała tylko jedna Pani która oprócz obsługiwania klientów wykonywała inną pracę związaną z pocztą. Nie wiedziała jak przyjąć paczkę. Stałam trzecia w kolejce obsłużona byłam po 20 minutach a chciałam tylko jeden znaczek pocztowy. Pan listonosz który odbierał paczkę urwał drzwirki przy okienku ponieważ nie potrafił ich otworzyć.

Małgorzata_1718

27.06.2012

Poczta Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sobotę 9...
W sobotę 9 czerwca byłam z mężem i synem w restauracji stopklatka w wąbrzeźnie. Obsługa była bardzo miła. Dania podane bardzo ładnie a w tle muzyka filmowa umilała nam posiłek. Jest wytyczone miejsce dla dziecka do zabawy co jest bardzo rzadko spotykane. Ceny też bardzo przystępne. Restauracja warta polecenia

Małgorzata_1718

14.06.2012

Stopklatka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pani siedząca przy...
Pani siedząca przy okienku była bardzo oburzona faktem że moje półtora roczne dziecko nie czeka grzecznie w kolejce tylko chodzi po banku. Syn mój nie przeszkadzał nikomu ponieważ nie odzywał się a Pani odsługująca klientów wstała i powiedziała mi że mam uciszyć dziecko ponieważ przeszkadza jej w pracy.

Małgorzata_1718

14.06.2012

Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości

Placówka

Wąbrzeźno, plac jana pawła II

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi