Opinie użytkownika (19)

Fantastyczny nowy sklep...
Fantastyczny nowy sklep w łódzkiej Manufakturze, świetny asortyment, pomocni i życzliwi pracownicy, często tam wracam na zakupy

Magdalena_2452

12.02.2024

Primark

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
fatalna jakość sprzedawanego...
fatalna jakość sprzedawanego obuwia, odrzucane reklamacje

Magdalena_2452

12.02.2024

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
wciąż niedziałajace usługi...
wciąż niedziałajace usługi dodatkowe typu migawka, lotto, błędnie naliczane ceny

Magdalena_2452

12.02.2024

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
błędnie naliczane ceny,...
błędnie naliczane ceny, nie uznawane reklamacje

Magdalena_2452

12.02.2024

Delikatesy Centrum

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
błędnie naliczane ceny,...
błędnie naliczane ceny, nie naliczane promocje, odrzucane reklamacje, uznawane dopiero po interwencji UOKiK

Magdalena_2452

12.02.2024

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
niepotrafią od 3...
niepotrafią od 3 miesięcy rozpatrzeć reklamacji, udzielają bezsensownych odpowiedzi nie na temat

Magdalena_2452

12.02.2024

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kamieniarz, który zamiast...
Kamieniarz, który zamiast wywieźć stary pomnik, po postawieniu nowego, wkopuje go w grób, niestety okazuje się to dopiero po pewnym czasie. Trzeba uważać, gdyż przy pochówku w miesiącach zimowych może być problem z wykopaniem gruzu z zamarzniętej ziemi. Lepiej unikać, bo opłat za wjazd również nie reguluje w kancelarii i później trzeba się z tego tłumaczyć.

Magdalena_2452

13.07.2022

IMPAL - usługi kamieniarskie

Placówka

Łódź, Retkińska 85a

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam, od...
Nie polecam, od kilkunastu lat wymieniam w autach opony i to pierwszy warsztat w którym mam urwany wentyl czujnika ciśnienia w oponach przy wymianie dla mnie porazka, typowy mechanik który uważa że trafił na „blondynkę”, szkoda zdrowia, nerwów i czasu, 4 godziny wymiany opon to amator w ogródku da radę, dla mnie pseudo profesjonalista

Magdalena_2452

13.07.2022
Nie zgadzam się (0)
Zawsze profesjonalne podejście,...
Zawsze profesjonalne podejście, cudowna fryzjerka pani Agnieszka w salonie Port Łódź, która czaruje na głowie syna nawet najbardziej wyszukane pomysły z rewelacyjnym efektem. Miła obsługa, zawsze uśmiechnięta i życzliwa. Z przyjemnością się do nich wraca.

Magdalena_2452

13.07.2022

Fryzjerek

Placówka

Łódź, Pabianicka 245/(Port Łódź)

Nie zgadzam się (0)
Firma w której...
Firma w której trzeba upominać się o wypłatę za sprzedane książki, dziwne tłumaczenia ze przelew wyszedł ale nie dotarł, prośba o potwierdzenie wykonania przelewu pozostawiona bez echa. Pan nic nie wie, sprawę musi wyjaśnić księgowa. Paczka dotarła a oni dopiero po 4 dniach twierdzą ze ja dopiero otrzymali. Porażka! Nic nie zmienia sie pomimo upływu czasu, poza wymówkami. Jak nie błąd techniczny, to zaginiona paleta, to coś jeszcze innego.

Magdalena_2452

13.07.2022

SkupSzop.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się po odbiór zamówienia internetowego. Niestety pracownik wydający mi w/w zachowywał się skandalicznie. Począwszy od pytania na wstępie "Po co pani przyszła", po komentarz po transakcji "mam nadzieję, że więcej pani nie zobaczę". To już nie chodzi o niski poziom obsługi, to jest po prostu skandaliczne i żenujące zachowanie, które nie świadczy o żadnym standardzie i poziomie obsługi. Ja rozumiem, że każdy może mieć gorszy dzień niemniej teksty tej pani są nie do przyjęcie dla mnie jako klienta. Brak szacunku, pokazywanie swojej wyższości, totalny brak kultury, a na moja prośbę o obsługę bez zbędnego komentarza pani była wręcz oburzona.

Magdalena_2452

13.07.2022

Media Expert

Placówka

Łódź, Parkowa 10

Nie zgadzam się (0)
Niezwykle arogancki kurier,...
Niezwykle arogancki kurier, który twierdzi że on tu rządzi i zdziwię się jeśli doręczy przesyłkę w umówionym terminie.

Magdalena_2452

31.12.2021

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2452

30.08.2016
Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Magdalena_2452

30.08.2016

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2452

30.08.2016

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_2452

30.08.2016

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Magdalena_2452

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
kontaktowałam się z...
kontaktowałam się z biurem w sprawie wpłaty za fakturę i włączeniem numeru, pracownik przez kilka dni zwlekał z odpowiedzią i odsyłał, aby zadzwonić jutro, później stwierdził że w ciągu 7 dni Play odezwie się do mnie, jednak 7 dni minęło nikt nie zadzwonił, pracownik nie wie nic na temat przedmiotowej sprawy, a więc utknęła ona w martwym punkcie, Oferta operatora dobra poziom obsługi telefonicznej poniżej zera, wstyd

Magdalena_2452

23.05.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Magdaleno, pozwoliliśmy już sobie skontaktować się z Panią, aby wyjaśnić tę niedogodność, która spotkała Panią w kontakcie z naszą firmą. Nieustannie dążymy do tego, aby Pani i wszyscy nasi Klienci spotykali się z profesjonalizmem i otwartością. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne styczności z naszą firmą będą wyłącznie pozytywne.
telefoniczne zawarcie umowy...
telefoniczne zawarcie umowy ubezpieczenia samochodu, pracownik udzielił szczegółowej informacji dotyczącej zwieranej polisy i ewentualnych opcji dodatkowych, bardzo szybko przesłał niezbędne dokumenty mailowo, poinformował o możliwości zdobycia zielonej karty w razie potrzeby, odpowiedział na wszystkie zadane pytania, po otrzymaniu wpłaty przesłana została informacja smsem o wpłacie, polisa przyszła po 2 dniach od zaksięgowania pieniędzy na koncie, pełen profesjonalizm godny polecenia

Magdalena_2452

23.05.2012

AXA

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi