Opinie użytkownika (5)

Byłem klientem powyższej...
Byłem klientem powyższej firmy pierwszy raz i jeśli chodzi o serwis to chyba ostatni. Sklep i serwis znajduje się w dobrej lokalizacji i jest dobrze oznaczony. Wewnątrz sklepu jest kilka pomieszczeń, trochę chaotycznie urządzone a osobiście byłem obsługiwany "na odległość", gdyż pan siedział sobie w innym pokoju i z tamtego miejsca dopytywał o co chodzi, choć może to robić przy biurku przed klientem. Dużym plusem są oferowane ceny na części do aut i dość szybki czas realizacji, więc sam sklep działa dość dobrze. Jednak korzystałem również z serwisu, który tu oceniam (czyt. jednostanowiskowy garaż z kanałem na tyłach sklepu). Przesuwanie terminów i brak organizacji narzędzi pracy (panowie w trakcie naprawy na poczekaniu, jeżdżą do sklepu bo brakuje jakiegoś klucza). Wymiana prostej części miała trwać pół godziny a skończyła się po prawie dwóch. Oczywiście nie wolno wejść do warsztatu. Do tego efekt wymiany: źle uszczelniony przewód w trakcie naprawy spowodował, że następnego dnia straciłem płyn w pompie sprzęgła (więc i sprzęgło) i stanąłem w środku pola. Pan mechanik założył stary o-ring (koszt nowego- kilkadziesiąt groszy). Może to pojedyncza wpadka, ale serwisu osobiście nie polecam. Niska cena usługi powiększyła się o kosztowne wzywanie mechanika na trasie (w sobotę wieczór), holowanie i koszty naprawy.

Marcin_1253

30.12.2011

Auto Hurt

Placówka

Poznań, Źródlana 32

Nie zgadzam się (5)
Oddział banku jest...
Oddział banku jest bardzo mały i niestety niewiele w nim miejsca na obsługę, ale znajduje się w centrum. Pomieszczenie jest wykorzystane maksymalnie i w miarę przyjazne dla petenta. Jednocześnie już od samego wejścia zostałem powitany i dopytany o cel wizyty. Pomimo ciasnych warunków doradca klienta, pani, która mnie obsługiwała wręcz błyszczała swym optymizmem i sympatią a uśmiech nie schodził jej z twarzy. Wszystko powoli i kompetentnie wytłumaczyła i nie zostawiła cienia wątpliwości. Pracownik bardzo pomocny przy doborze usług i dba o interesy klienta. Świetny kontakt z doradcą jak i z kierownictwem oddziału. Po takiej wizycie żal ogarnia, że nie wszędzie tak obsługują.

Marcin_1253

08.11.2011

BNP Paribas

Placówka

Poznań, Libelta 6

Nie zgadzam się (3)
Z parkingu dla...
Z parkingu dla klientów do biura jest spora odległość. Same biuro było czyste, ale znajdowało się w nim mnóstwo nieuporządkowanych papierów, dokumentów oraz jedzenie i napoje obsługi. Panowie obsługujący klientów pracowali opieszale, w międzyczasie jedząc i popijając colę jak i odbierając prywatne telefony. Brak zainteresowania klientem, trzeba samemu się wpraszać w dyskusję i dopytywać. Inni pracownicy hali stali bezczynnie w czasie, gdy w biurze czekało kilka osób na obsługę. Poza tym nie pełen asortyment, jak na tak dużą firmę trudno dostać wiele części a ceny niektórych używanych części mocno zawyżone.

Marcin_1253

31.08.2011

Auto-Handel-Centrum Krotoski-Cichy

Placówka

Poznań, Skórzewska 8

Nie zgadzam się (3)
W sklepie panowała...
W sklepie panowała przyjemna woń świeżo parzonej kawy. To sprawia, że miło się kojarzy. Jednak nie zauważyłem ani jednego ochroniarza na sklepie (podobno ich rolą jest witanie gości i obecnością odstraszać potencjalnych kieszonkowców i nie tylko. Na sklepie była niewielka część obsługi, a ruch był duży. Na półkach w sekcji szkolnej panował istny bałagan, wysypujące się przedmioty na podłogę oraz pomieszane i porozrzucane. Byłem tam około 20 minut i nikt w tym czasie nie zjawił się aby choćby spojrzeć co się dzieje. Centralne alejki z książkami tzw topowymi miały znośny wygląd pod względem ułożenia, ale mogłoby być lepiej. Ogólnie sklep był czysty, kasy i blaty uporządkowane, a obsługa miła i schludnie ubrana, plakietki z imionami dobrze widoczne.

Marcin_1253

29.07.2011

empik

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (2)
Wszystko pięknie, dopóki...
Wszystko pięknie, dopóki nie próbuje się znaleźć kogoś z obsługi. Pani przy kasie z rozbrajającą szczerością i niezbyt miłą odzywką oświadczyła, że mam poszukać kogoś w żółtej koszuli, aby uzyskać informacje o towarze. Nieważne, że od 10 minut próbowałem kogokolwiek znaleźć na sklepie. A w tym czasie była tylko jedna osoba! I w dodatku w obsłudze przesyłek.Po 15 minutach udaje mi się złapać pracownika, który poprawia moją ogólną ocenę sklepu swoimi kompetencjami i miłym podejściem. Sklep ogólnie czysty, ale trochę zalegających pudeł i palet w dziale lodówek utrudnia przejście. Ilość towaru jak i ceny są godne zainteresowania.

Marcin_1253

15.07.2011

RTV EURO AGD

Placówka

Poznań, Aleja Solidarności 42

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi