Opinie użytkownika (10)

Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu potrzebowałam kupić domofon a ponieważ kompletnie się na tym nie znam poprosiłam pracownika Castoramy o pomoc. Pan był bardzo uprzejmy i cierpliwie pokazywał mi każdy wybrany przeze mnie domofon mimo, że wiązało się z to wchodzeniem na drabinę by go sięgnąć. Po konsultacji wybrałam jeden i udałam się do kasy. Następnego dnia okazało się, że domofon nie pasuje a osoba go montująca zniszczyła opakowanie. Na szczęście zniszczone opakowanie nie stanowiło żadnego problemu i osoba obsługująca dział zwrotów i reklamacji przyjęła go z uśmiechem na twarzy. Oceniam pozytywnie obsługę sklepu. Można liczyć na dobrą radę a w razie czego zawsze oddać zakupiony produkt.

Paulina_669

05.06.2012

Castorama

Placówka

Konin, Ogrodowa 31a

Nie zgadzam się (0)
4 czerwca udałam...
4 czerwca udałam się do POLO MARKETU, który znajduje się w pobliżu mojego miejsca pracy. Planowałam zakup mleka i pieczywa. Zarówno przed sklepem jak i wewnątrz było czysto i schludnie. Przechodziłam obok regałów z warzywami i owocami wszystko było ładnie ułożone i uporządkowane. Wybrałam potrzebne mi produkty i udałam się do kasy. Obsługiwała mnie miła kobieta z uśmiechem na twarzy. Miło, że jest ktoś kto nie traktuje pracy jako kary i potrafi być życzliwym dla klienta.

Paulina_669

05.06.2012

POLOmarket

Placówka

Nie zgadzam się (0)
25 maja wybrałam...
25 maja wybrałam się na zakupy typowo spożywcze na majowego grilla. Parking przed marketem był obstawiony. Wokół terenu było czysto a w gablotach wisiały aktualne plakaty z promocjami. Po wejściu do sklepu zauważyłam że ruch jest bardzo wzmożony. Zapakowałam artykuły, które chciałam kupić z wyjątkiem 2, których nie mogłam odnaleźć. Błądziłam chwilę po sklepie gdyż nie było nikogo z obsługi by mi pomóc. Jeden artykuł odnalazłam dzięki życzliwości innego klienta. Natomiast z drugim miałam cały czas problem. Postanowiłam poczekać przy wejściu na magazyn, aż jakiś pracownik się wyłoni i tak się stało. Wyszedł młody mężczyzna, którego od razu poprosiłam o pomoc. Pan udał się szybko do miejsca by wskazać mi produkt. Miałam wrażenie, że spieszył się jakby był na wyścigach. Nie zważał na to, że mam zastawiony po samą górę wózek, którym ciężko się manewruje i zanim ja zdążyłam ruszyć to jego już nie miałam w polu widzenia. Na szczęście dotarłam do szukanego produktu i zakupy zakończyłam. Na koniec obsługiwała mnie przemiła kobieta przy kasie, która spokojnie zaczekała, aż spakuje cały towar, co zawsze mnie irytuje gdy kasjer wraz z następnymi klientami pogania tego dopiero pakującego się.

Paulina_669

03.06.2012

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
31 maja odwiedziłam...
31 maja odwiedziłam siedzibę banku PKO SA z myślą o skorzystaniu z nowej promocji banku a więc przekształceniu mojego konta studenckiego w konto dla młodych. Chodziło mi głównie o to, iż nie będąc już studentem moje konto mogło przejść na normalne konto a to wiązało się ze sporymi kosztami co miesiąc czego chciałam uniknąć. Zostałam poproszona do okienka w których znajdowała się Pani wyglądająca na osobę z wieloletnim stażem. Niestety kobieta nie umiała odpowiedzieć na co drugie moje pytanie. Plus w tym, że sięgała do materiałów by tą odpowiedź odnaleźć. Gdy trwało to czasami dłużej prosiła koleżankę obok, by ta jej pomogła. Koniec końcem uzyskałam odpowiedź na większość pytań po czym przystąpiłyśmy do czynności formalnych. Procedury w banku zazwyczaj trwają dość długo i ta niestety też. Byłam zaskoczona bo to przecież jedynie przeniesienie konta z zachowaniem numeru. Szczęśliwa, że wszystko się udało wróciłam do pracy. Po 2 godzinach otrzymuję telefon z banku, że muszę dowieść ksero legitymacji studenckiej. Tłumaczę, iż przecież informowałam, że nie jestem już studentem dla tego zmieniałam konto Student na konto dla Młodych. Pani przeprosiła mówiąc, że w takim razie nic już więcej nie potrzebują i że wszystko jest dobrze. Po kolejnych 2 godzinach otrzymałam od tej samej osoby, że jednak muszę się pojawić w banku i złożyć oświadczenie, ze jestem absolwentem szkoły wyższej. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby poproszono mnie o to na miejscu od razu przy podpisaniu umowy. A w takiej sytuacji fatygowano mnie ponownie do banku choć mieszkam 20km od siedziby w dodatku zaparkowanie w pobliżu banku jest bardzo utrudnione. Wyszła tu kolejna niekompetencja banku. Nadmienię również, iż Pani w banku podsunęła mi do podpisu umowę na nowe konto nie informując, że podpisuję również tytuł egzekucyjny w razie gdybym zerwała umowę przed upływem 2 lat zostanę obciążona kwotą 750zł. Uważam brak tej informacji za niedopuszczalny. Obiektywnie muszę zaznaczyć, iż przy całej tej sytuacji obsługa była bardzo miła.

Paulina_669

03.06.2012

PKO BP

Placówka

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Stacja paliwowa czysta....
Stacja paliwowa czysta. Jak tylko podjechałam od razu podszedł do mnie młody chłopak, który zaoferował pomoc w zatankowaniu samochodu. Udałam się do kasy a tam bez kolejki zostałam od razu obsłużona przez sympatyczną Panią, która starała się podtrzymać rozmowę w czasie gdy mój samochód był tankowany. Zaproponowała również jakieś dodatki ale nie skorzystałam. Podziękowała za wizytę i zaprosiła ponownie. Obsługa uśmiechnięta i przyjazna. Polecam

Paulina_669

26.07.2011

Shell

Placówka

Konin, Poznańska

Nie zgadzam się (3)
Wybrałam się wraz...
Wybrałam się wraz z tatą do Alior Banku by pomóc mu w decyzji o zmianie banku wiodącego. Pierwsze wrażenie bardzo dobre. Lokal nowy, dobrze wyposażony, czysty. Później euforia opada gdyż nikt do nas nie podchodzi. Stanowisk bardzo dużo, człowiek czuje się zagubiony bo nie wie czy ma gdzieś podejść czy jakiś pracownik się do nas pofatyguje. I tak przez 5 minut. Aż wreszcie na moją prośbę czy ktoś się nami zainteresuje podchodzi Pani, wita się z nami podając dłoń i przedstawia się z imienia i nazwiska. Takim zachowaniem pokazuje profesjonalizm i zmniejsza barierę między nią a klientem. Zaprosiła nas do swojego stanowiska pracy i przedstawiła ofertę swojego banku. Wiedzę miała dużą natomiast umiejętność jej dalszego przekazania pozostawia wiele do życzenia. Bez wielu pytań dopytujących niewiele więcej byśmy się dowiedzieli niż podstawowe informacje z ulotki.

Paulina_669

26.07.2011

Alior Bank

Placówka

Łódź, Wyszyńskiego 29

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duży asortyment,...
Bardzo duży asortyment, wszystko uporządkowane. Zawsze można znaleźć wszystko to, co jest oferowane w gazetce. Nie ma żadnego problemu z odnalezieniem potrzebnych produktów. Kasy zawsze czynne w wystarczającej ilości. Obsługa pomocna choć nie zawsze uprzejma. Stanowisko pracy mogłoby wyglądać schludniej.

Paulina_669

26.07.2011

Kaufland

Placówka

Skierniewice, Kardynała Wyszyńskiego 13/15

Nie zgadzam się (4)
Wizyta w lokalnym...
Wizyta w lokalnym oddziale GETIN BANKU w celu założenia lokalu. Kiepska organizacja pracy, czas obsługi bardzo długi. Na 5 stanowisk obsługiwały jedynie 2. Kolejka oczekujących bardzo długa. Znaleźli się tacy, którzy postanowili oszukać stojących w kolejce i podeszli do stanowiska obsługi. Osoba obsługująca nie zareagowała, że obowiązuje pewne zachowanie i należy poczekać cierpliwie na swoją kolej. Koniec końcem czas oczekiwania 60 minut i 20 minut na załatwienie sprawy. Wiedzę personelu oceniam wysoko. Sympatyczna Pani potrafiła doradzić korzystną dla mnie opcję.

Paulina_669

25.07.2011
Nie zgadzam się (2)
Wygląd salonu: czysto,...
Wygląd salonu: czysto, szeroki wybór modeli telefonu, dobra aranżacja wnętrza, duża przestrzeń. Obsługa: elegancki wygląd, schludność, serdeczność i życzliwość sprzedawcy, chęć fachowego doradzenia. Wiedza na temat produktu: wiedza na temat telefonu znakomita, wiedza na temat proponowanych wariantów abonamentowych dobra do czasu. Niestety po podpisaniu umowy i uruchomieniu numeru okazało się, że zaproponowane przez sprzedawcę pakiety dodatkowe nie mogą ze sobą współistnieć, co spowodowało, że ostateczny wariant nie był już tak atrakcyjny dla mnie na tle konkurencji. Sprzedawca przeprosił za zaistniałą sytuację a także bardzo zaangażował się aby zaproponować inne równie korzyste rozwiązanie więc ogólne wrażenie oceniam dobrze.

Paulina_669

01.09.2010

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (23)
Wisyta na serwisie...
Wisyta na serwisie samochodowy. Samochód został przyjęty na serwis bez wypisania zlecenia, bez wcześniejszego oglądu auta. Serwis przetrzymał samochód przez 4 godziny po czym oddzwoniono, iż auto gotowe jest do odebrania. Na miejscu okazało się, że nie znaleziono usterki. Osoba wydająca kluczyki stwierdziła, że pracownik zmarnował tylko czas za darmo. Stan paliwa nieznacznie zmalał. Wizytę zaliczam jako nieudaną. Mimo, iż pracownik obsługi klienta wyglądał schludnie i starał się być uprzejmy to problem z jakim odwiedziłam serwis został nierozwiązany.

Paulina_669

01.09.2010

Citroen

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi