Opinie użytkownika (19)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Piotr_2002

27.12.2017

Lotto

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Piotr_2002

22.12.2017

vivus.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Piotr_2002

22.12.2017

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Piotr_2002

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Piotr_2002

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Piotr_2002

22.12.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Piotr_2002

22.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Piotr_2002

21.12.2017

K-EX

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Piotr_2002

21.12.2017

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Piotr_2002

21.12.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Piotr_2002

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Piotr_2002

21.12.2017

Citi Handlowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Piotr_2002

21.12.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2002

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2002

27.07.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2002

27.07.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2002

27.07.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Piotr_2002

27.07.2016

PSB Mrówka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
WitamObsługa w Leroy...
WitamObsługa w Leroy Merlin na Medweckiego 2 pozostawia wiele do życzenia.1.Doradcy nie są zainteresowani klientami2.Zgodnie ze standardami doradca ma podejść do klienta w ciągu 5 min.Tutaj jednak klient czeka dłużej niż 5 min i doradca nie podchodzi z pomocą to klient musi podchodzić po długim okresie czasu i prosić o pomoc3.Brak powitania i pożegnania przez doradce4.Dało się odczuć że doradcy chcą jak najszybciej pozbyć się klienta by mieć święty spokój5.Doradcy nie proponowali usług dodatkowych i produktów komplementarnychStanowisko kasowe czyste.Kolejki do 4 osóbKasjer miły,uśmiechnięty,Pierwszy powitał klienta lecz brak pożegnalnego zwrotu grzecznościowego:"dziękuję, do widzenia i zapraszam ponownie"W sklepie czysto i porządek na regałach i ekspozycjach.

Piotr_2002

26.05.2013

Leroy Merlin

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi