Opinie użytkownika (16)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

RENATA_634

15.01.2018

skapiec.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

RENATA_634

15.01.2018

ceneo.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

RENATA_634

15.01.2018

Allegro

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Szybka i...
Świetnie. Szybka i sprawna obsługa. Przybywająca ilość skrzynek inpost w okolicy. Paczka oczekuje na odbiór przez kilka dni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Obsługa sklepu...
Źle. Obsługa sklepu zadowalająca tylko jeśli zakup okaże się trafiony i zgodny z opisem. W ostatnim czasie jednak otrzymałam towar uszkodzony. Sklep zapewnia o możliwości darmowego zwrotu i wymiany w ciągu 30 dni. W tym sklepie termin 'wymiana' funkcjonuje tylko w teorii. Nie dość, że sklep nie wywiązał się z umowy zawartej na odległość wysyłając mi wadliwy towar to przez tydzień prowadził ze mną korespondencję odmowną w sprawie wymiany. Ostatecznie w tym sklepie nie ma możliwości wymiany towaru. Byłam zmuszona złożyć nowe zamówienie, za które musiałam znów zapłacić i czekać na zwrot kosztów za odesłaną, uszkodzoną parę. Ponieważ wcześniej zakupiłam towar z wykorzystaniem bonu rabatowego musiałam dosłownie walczyć o naliczenie mi rabatu i odjęcie kosztów wysyłki, które zostały mi bezczelnie doliczone. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

RENATA_634

28.10.2016

eobuwie.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Ekspresowa realizacja...
Świetnie. Ekspresowa realizacja zamówienia. Nigdy nie miałam żadnych problemów z tym sklepem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

28.10.2016

eMAG (dawniej Agito.pl)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

27.07.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

27.07.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

27.07.2016

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na plus:...
Słabo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

RENATA_634

27.07.2016

Koleje Śląskie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

RENATA_634

30.06.2016

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

RENATA_634

30.06.2016

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się po konkretną książeczkę dla dzieci.Ekspedientka zaproponowała pomoc i przyniosła mi książkę do kasy. Miły, uśmiechnięty i kompetentny personel. Sklep charakteryzuje się wysoką estetyką i przyjazną atmosferą. Ceny co prawda nie są w salonach Empik niskie, ale zawsze można złożyć zamówienie przez internet aby zaoszczędzić kilka złotych.

RENATA_634

14.10.2015

empik

Placówka

Tychy, al. Jana Pawła II 16

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi