Opinie użytkownika (12)

Bardzo dobrze. Organizacja...
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi jest dobra.kontakt z pracownikiem jest dobry.Jakość produktu taka sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_126

01.08.2017

PROVIDENT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Organizacja obsługi...
Dobrze. Organizacja obsługi jest dobra.kontakt z pracownikami tez jest dobry.Jakość produktu jest dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Teresa_126

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Organizacja obsługi...
Dobrze. Organizacja obsługi jest dobra.kontakt z pracownikami jest dobry.Obsługa jest miła i kulturalna.Jakość produktu jest w miarę dobra . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_126

01.08.2017

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Organizacja obsługi...
Dobrze. Organizacja obsługi jest dobra.kontakt z pracownikami jest dobry.Jakość produktu i obsługi jest dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_126

25.07.2017

Orsay

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Organizacja obsługi...
Dobrze. Organizacja obsługi jest dobra.kontakt z pracownikiem jest dobry.Jakość produktu i usługi jest dobra. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_126

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Organizacja obsługi...
OK. Organizacja obsługi jest dobra.Kontakt z pracownikami jest w miarę dobry.Jakość produktu jest dobra i usług. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Teresa_126

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. organizacja...
Tak sobie. organizacja obsługi jest dobra.kontakt z pracownikiem również.Długo trzeba czekać na zamówienie.Jakość produktu taka sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_126

18.07.2017

Telepizza

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Organizacja obsługi...
Dobrze. Organizacja obsługi jest bardzo dobra.kontakt z pracownikiem jest dobry.Tylko za mało jest pracowników trzeba długo czekać na zamówienie.Jakość produktów pozostawia dużo do życzenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_126

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Organizacja obsługi...
OK. Organizacja obsługi jest dobra tylko zdecydowanie jest za mało pracowników.kontakt z pracownikiem jest dobry.Jakość produktów i usług jest dobra. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Teresa_126

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Organizacja...
Tak sobie. Organizacja obsługi jest dobra.kontakt z pracownikiem dobry.Jakość produktu w miarę dobra.Tylko cena wysoka. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Teresa_126

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Organizacja obsługi...
Dobrze. Organizacja obsługi jest w miarę dobra.Kontakt z pracownikami też jest dobry.Jakość produktów jest dobra.Tylko cena wysoka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi,

Teresa_126

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa w...
OK. Obsługa w tej firmie była by lepsza gdyby było więcej pracowników.Trzeba trochę poczekać aż obsługa zajmie się klientem.Kontakt z pracownikami jest w miarę dobry.Jakość produktów jest dobra tylko cena wysoka. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment.

Teresa_126

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi