Opinie użytkownika (29)

Strona nie czytelna,...
Strona nie czytelna, długo sie ładująca. Oferta jest ciężka do zrozumienia i ciężko znaleźć numer infolinii na telefon stacjonarny

Tomasz_1236

19.12.2017

Netia

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1236

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1236

01.08.2017

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Na...
Fatalnie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1236

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Tomasz_1236

18.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus:

Tomasz_1236

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Tomasz_1236

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Tomasz_1236

18.07.2017

Stacje paliw E.Leclerc

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Tomasz_1236

18.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.

Tomasz_1236

18.07.2017

BLISKA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Tomasz_1236

12.12.2016

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Tomasz_1236

12.12.2016

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Tomasz_1236

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Tomasz_1236

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Tomasz_1236

12.12.2016

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Tomasz_1236

12.12.2016

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Tomasz_1236

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Tomasz_1236

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Tomasz_1236

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Tomasz_1236

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi