Opinie użytkownika (32)

Dnia 07 maja...
Dnia 07 maja 2016 r. zakupiłem w sklepie buty sportowe marki Adidas po 104 złote. Buty były dla syna do szkoły. Przez kilka tygodni nie nosił butów bo chciał je zabrać na wakacje. Na wakacjach okazało się, że buty nawet przy niewielkich opadach przeciekają i w całym bucie jest woda. Dnia 18 sierpnia 2016 r. złożyłem buty do reklamacji w Deichmannie w Toruniu w Plazie. Po dwóch tygodniach okazało się, że reklamacji nie uznano bo (cytat): "W tym typie obuwia przeciekanie nie jest niezgodnością z umową. Naturalną cechą obuwia tekstylnego jest zmniejszona odporność na przeciekanie". Pani przy kasie wyjaśniła że: te buty sportowe Adidasa nie są przeznaczone na deszcz i będą zawsze przeciekać. Ewentualnie stosowanie środków do ochrony obuwia może nieco zwiększyć odporność tych butów na przeciekanie. I że jeśli chce to na deszcz najlepsze są kalosze, one na pewno nie przemakają. Podsumowując, gdyby przy zakupie butów dla syna powiedziano, mi że te buty nie odporne nawet na drobne opady to życiu bym ich nie kupił. Tymczasem sklep sprzedaje niepełnowartościowe buty, które przemakają podczas deszczu i ma gdzieś klienta. Byle tylko skasować te 104 złote. Zadowolenie klienta jest dla Deichmanna nieważne, liczy się pieniądz. Nie polecam zakupów w tym sklepie, sprzedają tam produkty butopodobne, biorą pieniądze jak za prawdziwe buty a potem unikają odpowiedzialności, za buty które sprzedali

humanista2

11.09.2016

DEICHMANN

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (0)
Byłem w Metropolis...
Byłem w Metropolis razem z narzeczoną i synem. Chcieliśmy zjeść jakiś makaron zapiekany i frytki. Byliśmy w restauracji około godz. 20. Złożyłem zamówienie na zapiekany makaron, pizze rodziną, frytki, deser lodowy i herbaty. Kelnerka była bardzo uprzejma. Jednak później zaczęła się masakra. Herbatę kelnerka przyniosła dopiero po 35 minutach, napoje też. Nie było żadnej przystawki na czas oczekiwania na zamówienie. Później po około 50 minutach dostaliśmy zapiekany makaron. Po godzinie dostaliśmy pizze. Na stole nie było nawet cukru, kelnerka nie przyniosła do stolika. Poprosiłem przełożoną kelnerek i zapytałem dlaczego musieliśmy czekać na zwykłe frytki 45 minut skoro w zwykłym fast foodzie frytki robią w 10 minut. Nie wspomnę, że wcześniej zgłaszałem kelnerce, że chciałbym szybciej frytki bo syn chciałby coś zjeść- i były po 45 minutach, bardzo długo kazali nam czekać na zwykłe frytki. Na karcie z menu w Metropolis pisze, że jeśli czekasz dłużej niż 30 minut na jedzenie to nie płacisz rachunku. Jednak w Metropolis się tego nie przestrzega, na moje pytanie czy w związku z długim oczekiwaniem na jedzenie dostaniemy jakiś rabat na desery lub całość rachunku. Pani przełożona kelnerek odpowiedziała że nie może dać rabatu, ani nawet zmniejszyć rachunku bo to nie wina Metropolis że tak długo podają jedzenie. Później czekałem trochę na rachunek, do tego doliczyli mi do rachunku opakowanie na pizzę. Obsługa w Metropolis przy ul. Podmurnej jest słaba, długo czeka się na jedzenie, przełożona kelnerek wykręca się od swoich zaniedbań i marnej obsługi klienta. Już tam nie pójdę, nie dostałe żadnego rabatu za złą obsługę i długie czekanie na jedzenie. W tej chwili gdy tam byliśmy wielu klientów wyszło bo czekali już ponad 80 minut i nadal nie mieli jedzenia. Nie polecam tego Metropolis, jest drogo i źle obsługują klienta.

humanista2

25.08.2015

Metropolis Pizzeria

Placówka

Toruń, ul. Podmurna 28

Nie zgadzam się (1)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu w CCC kupiłem buty zimowe ocieplane. Służyły mi jakiś rok z kawałkiem. Były bardzo wygodne i ciepłe. Jednak ostatniej zimy buty zaczęły przepuszczać wodę i włożyłem je do szafy. Kupiłem sobie nowe w innym sklepie. W sierpniu 2015 r. zaniosłem buty do sklepu CCC w Toruniu w Plazie. Obsługa przy przyjmowaniu reklamacji była bardzo sprawna. Ktoś ze sklepu szybko się odezwał i zakomunikowano mi że: reklamacja nie została uznana. Jakieś dwa tygodnie później pojechał do sklepu CCC sprawdzić jaki był powód nie uznania reklamacji i odebrać buty. Jakże zdziwiłem się jak dowiedziałem się że reklamacji nie uznano bo USZKODZENIE OBUWIA W CCC TRZEBA ZGŁOSIĆ W CIĄGU 2 MIESIĘCY OD ZAUWAŻENIA USZKODZENIA. JEDNAK jak kupuje się buty to sprzedawca w sklepie tego nie mówi. Mówią tylko, że gwarancja na buty wynosi 3 lata, nie mówią nic o 2 miesiącach na zgłoszenie uszkodzenia lub wady obuwia. Sieć sklepów CCC nawet nie zbadała dlaczego moje buty przepuszczają wodę, od razu odrzucili reklamację. A ostatnio wydałem w tym sklepie ponad sto złotych. Na moje pytanie dlaczego sprzedawczyni sklepu nie informuje klientów o 2 miesięcznym terminie zgłoszenia wady obuwia (uszkodzenia obuwia), sprzedawczyni odpowiedziała że nie musi o tym informować klientów. Nie kupię już w tej sieci żadnych butów. Sieć CCC oszukuje klientów i specjalnie nie informuje klientów o 2 miesięcznym terminie zgłaszania wadliwego obuwia. Nie polecam tego sklepu.

humanista2

25.08.2015

CCC

Placówka

Toruń, Broniewskiego 90

Nie zgadzam się (1)
Korzystałem z usług...
Korzystałem z usług serwisu przy okazji wymiany podzespołu w telefonie komórkowym- ekranu dotykowego. Serwis jako jedyny zaoferował mi szybką wymianę, niski koszt wymiany części oraz gwarancję za wymieniony podzespół. Na drugi dzień telefon był gotowy, informację o ukończeniu naprawy dostałem na maila i smsem. Pracownik serwisu był uprzejmy, wykazał się fachową wiedzą z zakresu ekranów dotykowych w LG (ekran oporowy) i doradził mi jak dbać o telefon i ustawić czułość ekranu, tak aby telefon działał sprawniej. Wcześniej korzystałem z usług serwisu przy okazji zdjęcia blokady simlock, czy wgrania polskiego menu do telefonu, przywiezionego z Anglii. Z usług serwisu jestem zadowolony w 100 %, fachowo wykonano usługę, tanio i szybko. Pełen profesjonalizm i wysoka jakość obsługi klienta to najlepsza wizytówka serwisu Mat GSM w Inowrocławiu. Polecam ten serwis, prawdziwi fachowcy.

humanista2

27.02.2012

Mat GSM Serwis

Placówka

Inowrocław, Toruńska 9

Nie zgadzam się (0)
Supermarket Carefour zajmuje...
Supermarket Carefour zajmuje małą powierzchnię, ale posiada bardzo dużo produktów w sprzedaży oraz usługi finansowe. Parking przed marketem jest duży i łatwo znaleźć miejsce do parkowania. W środku wszystko zorganizowano bardzo praktycznie. Jest tam nawet bankomat. Sala sprzedaży jest dosyć duża, co jakiś czas pracownicy zmieniają położenie różnych produktów, przenoszą regały. Rygorystycznie przestrzegana tam jest czystość, choć stan toalety dostępnej dla klientów wymaga wiele pracy. Są uszkodzone klapy na sedesach, brakuje ręczników, nie jest tam za czysto. Sklep oferuje wiele produktów, nie zawsze w najtańszej cenie- jest drożej niż w Polomarkecie, czy Biedronce. Ja skupiłem się głównie na sprzęcie RTV-AGD i akcesoriach do roweru. Pracownik sklepu- miła Pani na hali sprzedaży szybko wskazała mi produkt, którego szukałem i doradziła przy zakupie aparatu cyfrowego, karty pamięci. Niestety ceny akcesoriów rowerowych nie są niskie, a i wybór jest dość ograniczony. Niskie są ceny części akcesoriów do komputera. Pracownik sklepu dobrze doradził mi zakup sprzętu RTV-AGD. Inna rzecz to organizacja pracy kas. Tutaj przy większej ilości klientów można spotkać długie kolejki, ponieważ czynna jest tylko część kas, które obsługuje często pracownicy z agencji pracy tymczasowej lub świeże osoby.

humanista2

27.02.2012

Carrefour

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 10

Nie zgadzam się (0)
Supermarket Carefour zajmuje...
Supermarket Carefour zajmuje małą powierzchnię, ale posiada bardzo dużo produktów w sprzedaży oraz usługi finansowe. Parking przed marketem jest duży i łatwo znaleźć miejsce do parkowania. W środku wszystko zorganizowano bardzo praktycznie. Jest tam nawet bankomat. Sala sprzedaży jest dosyć duża, co jakiś czas pracownicy zmieniają położenie różnych produktów, przenoszą regały. Rygorystycznie przestrzegana tam jest czystość, choć stan toalety dostępnej dla klientów wymaga wiele pracy. Są uszkodzone klapy na sedesach, brakuje ręczników, nie jest tam za czysto. Sklep oferuje wiele produktów, nie zawsze w najtańszej cenie- jest drożej niż w Polomarkecie, czy Biedronce. Ja skupiłem się głównie na sprzęcie RTV-AGD i akcesoriach do roweru. Pracownik sklepu- miła Pani na hali sprzedaży szybko wskazała mi produkt, którego szukałem i doradziła przy zakupie aparatu cyfrowego, karty pamięci. Niestety ceny akcesoriów rowerowych nie są niskie, a i wybór jest dość ograniczony. Niskie są ceny części akcesoriów do komputera. Pracownik sklepu dobrze doradził mi zakup sprzętu RTV-AGD. Inna rzecz to organizacja pracy kas. Tutaj przy większej ilości klientów można spotkać długie kolejki, ponieważ czynna jest tylko część kas, które obsługuje często pracownicy z agencji pracy tymczasowej lub świeże osoby.

humanista2

12.07.2011

Carrefour

Placówka

Inowrocław, Wojska Polskiego 10

Nie zgadzam się (5)
Korzystałem z usług...
Korzystałem z usług serwisu przy okazji wymiany podzespołu w telefonie komórkowym- ekranu dotykowego. Serwis jako jedyny zaoferował mi szybką wymianę, niski koszt wymiany części oraz gwarancję za wymieniony podzespół. Na drugi dzień telefon był gotowy, informację o ukończeniu naprawy dostałem na maila i smsem. Pracownik serwisu był uprzejmy, wykazał się fachową wiedzą z zakresu ekranów dotykowych w LG (ekran oporowy) i doradził mi jak dbać o telefon i ustawić czułość ekranu, tak aby telefon działał sprawniej. Wcześniej korzystałem z usług serwisu przy okazji zdjęcia blokady simlock, czy wgrania polskiego menu do telefonu, przywiezionego z Anglii. Z usług serwisu jestem zadowolony w 100 %, fachowo wykonano usługę, tanio i szybko. Pełen profesjonalizm i wysoka jakość obsługi klienta to najlepsza wizytówka serwisu Mat GSM w Inowrocławiu. Polecam ten serwis, prawdziwi fachowcy.

humanista2

12.07.2011

Mat GSM Serwis

Placówka

Inowrocław, Toruńska 9

Nie zgadzam się (5)
W Inmedio dokonałem...
W Inmedio dokonałem zakupu prasy, a właściwie gazety z płytą CD z programem antywirusowym. Pani, sprzedająca w saloniku na moja prośbę zostawiła jeden egzemplarz gazety, a właściwie ściągnęła go z innego saloniku Inmedio, specjalnie dla mnie. Pracownicy byli bardzo uprzejmi, doradzili mi przy zakupie. Wnętrze saloniku było przytulne, ale praktyczne- klient może łatwo dotrzeć do każdego czasopisma, bez zbędnego szukania. Zauważyłem też, że ceny artykułów spożywczych, takich jak napoje były niskie. W środku było czysto i przestronnie. Byłem zadowolony z poziomu obsługi i pomocy, jakiej mi udzielono. Chciałbym być w każdym saloniku prasowym tak traktowany.

humanista2

12.07.2011

Inmedio

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Placówkę banku odwiedziłem...
Placówkę banku odwiedziłem w celu zdobycia informacji na temat kredytu hipotecznego. Bank chwali się, że wszystko załatwia za klientów. Pierwsze wrażenie w banku było pozytywne, wszystko ergonomicznie urządzone, czysto i ładnie. Powitał doradca ds. kredytów, szczegółowo przedstawił ofertę banku i korzyści, które oferuje bank. Poczęstowano mnie kawą, co jeszcze bardzo rzadko zdarza się w polskich bankach. Pod koniec wizyty doradca przekazał mi materiały informacyjne w teczce z logo banku oraz zapewnił, że zawsze mogę liczyć na pomoc banku. Umówione mnie na następne spotkanie z doradcą ds. nieruchomości, który może za mnie wszystko załatwić. Z wizyty w banku byłem zadowolony, potraktowano mnie poważnie i w pełni profesjonalnie. Obsługa klienta jest na najwyższym poziomie.

humanista2

12.07.2011
Nie zgadzam się (3)
Korzystałem z usług...
Korzystałem z usług Eurobanku przy okazji zakładania konta oszczędnościowego. Przy zakładaniu konta spotkałem się z bardzo serdeczną i dobra obsługą, pracownik obsługujący mnie zachowywał się empatycznie. Przed podpisaniem dokumentów wyjaśnił mi wszystkie zasady, właściwości oferty konta i cenniki oraz powiedział mi, jak mogę praktycznie z niego korzystać. Podobnie podczas zakładania kont pomocniczych. Pracownica banku wykazała się wiedzą na temat oferowanych produktów bankowych, zaoferowała mi usługi ułatwiające obsługę konta przez Internet. Pracownica pokazała mi jak korzystać z obsługi internetowej i obsługi tokena GSM. Bank posiada bardzo szeroki wachlarz produktów bankowych, obsługę klienta na dobrym poziomie i standartowe ceny usług, takie jak inne banki. Podoba mi się również organizacja pracy w placówce, nigdy nie spotkałem tam kolejek, bank ma bardzo dobrą organizację pracy. Pracownicy banku są uprzejmi, zawsze uśmiechnięci i potrafią fachowo doradzić każdemu klientowi.

humanista2

12.07.2011

Euro Bank S.A.

Placówka

Inowrocław, Królowej Jadwigi 1

Nie zgadzam się (0)
Firma świadczy usługi...
Firma świadczy usługi finansowe, w tym głównie kredyty. Skorzystałem z usług Sygmy bo szybko udzielali kredyt i załatwiali wszystkie formalności. Na początku obsługa była dobra, ale wszystko się skończyło w trakcie spłacania kredytu- chwilówki. Gdy skończył się okres spłacania kredytu Sygma Bank nadal naliczał mi opłaty za prowadzenie rachunku do kredytu, przez dłuższy czas nie odpowiadał na moje listy. Ponadto bank naliczał niesłusznie opłaty za upomnienia, które były bezpodstawne bo kredyt był regularnie spłacany. Sprawę załatwiła osobista wizyta w banku, gdzie wszystko wyjaśniłem, ale części niesłusznie pobranych opłat, np. za upomnienia, itd., nie odzyskałem. Nie polecam usług Sygma Banku, zwłaszcza tzw. chwilówek, opłaty są wyższe niż w umowie, obsługa klienta już po zawarciu umowy jest marna. Klient jest lekceważony.

humanista2

11.07.2011

Sygma Bank

Placówka

Inowrocław, al. Niepodległości 35

Nie zgadzam się (3)
Firma świadczy usługi...
Firma świadczy usługi stolarskie. Prowadzą też sklep z elementami do wyrobu mebli. Kupiłem tam zestaw mebli do kuchni i przedpokoju. Kupiłem meble dobrej jakości, solidnie zrobione i w rozsądnej cenie. Obsługa podczas przygotowywania projektu, jak i montażu mebli była bardzo dobra. Pracownicy konsultowali się ze mną w każdej ważnej sprawie. Nawet, gdy zmieniłem nieco projekt to firma bezpłatnie zmieniła układ szafek. Można też negocjować z nimi cenę, dostałem spory rabat na meble. Zapewnili również bezpłatny transport i montaż mebli. Mogę stwierdzić, że jest to solidna firma, szanująca klienta i mają umiarkowane ceny, dostosowane do możliwości finansowych klienta. Firma ma też szeroki wachlarz usług i artykułów stolarskich. Po prostu: FACHOWCY!

humanista2

11.07.2011

Fra-Ber

Placówka

Inowrocław, Farna 6

Nie zgadzam się (2)
Była to wizyta...
Była to wizyta informacyjna, tzn. chciałem dowiedzieć się czegoś więcej na temat konta osobistego. Pracownik banku udzielił mi wszystkich informacji, odpowiedział na moje pytania. Wykazał się profesjonalną wiedzą i znajomością oferty konkurencji. Wyposażenie banku jest ładne, a przy tym ergonomiczne. Klienci obsługiwani są w wygodnych stoiskach. Pracownik dał mi wszystkie materiały, informujące o koncie osobistym w Milenium Banku. Bank jest godny polecenia, choć ma dość standardową ofertą dla swoich klientów.

humanista2

11.07.2011

Bank Millennium

Placówka

Inowrocław, Solankowa 1

Nie zgadzam się (0)
Byłem tam przypadkiem,...
Byłem tam przypadkiem, chciałem tylko złożyć pismo i zapytać o informację. Cóż, nie spodziewałem się takiego potraktowania. Panie z Sekretariatu na moje dzień dobry, nie odpowiedziały ani słowem. Były nieuprzejme i założyły, że chcę złożyć jakieś odwołanie i chciały mnie wyprosić z pokoju. Widocznie Panie z Sekretariatu Powiatowego Zespołu Orzekania mają złe doświadczenia i przez to tak traktują interesantów. W końcu dowiedziałem się, tego o co pytałem, ale musiałem nieźle się zagadać. Nie chciałbym, aby traktowano tak innych interesantów. Poziom obsługi w tym urzędzie nie jest wysoki, a raczej jest niski.

humanista2

10.07.2011
Nie zgadzam się (8)
Sklep osiedlowy spożywczy....
Sklep osiedlowy spożywczy. Nie za duży, nie za mały. Różni się od dyskontów i marketów, jest lepszy. Panie, pracujące w sklepie traktują każdego klienta indywidualnie, każdy klient czuje się w nim jak u siebie w domu. Sklep ma w ofercie dużo produktów spożywczych, ceny są minimalnie wyższe (tylko ciutkę) niż w dyskontach typu Biedronka, czy Polomarket. Produkty, typu kwaszona kapusta, czy kiszone ogórki są zawsze świeże i dobre. Wielkim plusem sklepu jest też to, że jest czynny w święta, kiedy normalnie markety są pozamykane. Wnętrze sklepu jest przytulne, obsługa miła i profesjonalna. Lubię robić zakupy w tym sklepie. Taki zwykły, przytulny sklepik osiedlowy, taki swojski.

humanista2

10.07.2011

Finezja

Placówka

Inowrocław, Szarych Szeregów 23B

Nie zgadzam się (13)
Sklep ma dużą...
Sklep ma dużą ofertę osprzętu RTV (np. piloty, anteny, wzmacniacze) oraz obecnie sprzedają też ozdoby srebrne i świadczy usługi reklamowe. Zatrudnione tam osoby mają fachową wiedzę i doświadczenie, zawsze służą radą i potrafią doradzić. Kupowałem tam wzmacniacz do anteny telewizyjnej, bardzo dobrze mi doradzili, polecili tez fachowca, który ów wzmacniacz złożył i zainstalował. Ceny są niskie, a asortyment produktów jest szeroki. Można kupić wszystko. Sklep świadczy też usługi naprawy sprzętu, przegrywania filmów z taśm na płyty DVD. Sprzedawcy w sklepie są uprzejmi i pozytywnie nastawieni do klientów. Wnętrze sklepu składa się z dwóch części i jest zorganizowana bardzo praktycznie. Klient może obejrzeć towar. Sklep jest warty polecenia, ma niskie ceny i oferuje szeroką gamę produktów.

humanista2

10.07.2011

Natel Bis

Placówka

Inowrocław, Dworcowa 11

Nie zgadzam się (12)
W Inowrocławiu działają...
W Inowrocławiu działają może 4 kantory. Według mnie najlepiej obsługiwany byłem właśnie w tym, na ul. Poznańskiej. Można negocjować ceny, sprawdzić kurs telefonicznie, a przy większych kwotach udostępniają specjalne pomieszczenie, gdzie można spokojnie policzyć pieniądze. Pracownik kantora jest bardzo uprzejmy i sumienny. W kantorze dają najlepsze ceny, można zamówić sobie każdą ilość waluty, mają też drobne nominały. Ważne jest też, że kantor otwarty jest do godz. 18, a nie jak inne kantory do godz. 17. Polecam ten kantor, często korzystam z jego usług.

humanista2

10.07.2011

Kantor wymiany walut Poznańska

Placówka

Inowrocław, Poznańska 2

Nie zgadzam się (11)
Dyskont znajduje się...
Dyskont znajduje się na dużym osiedlu. Ceny w Biedronce są niskie, sklep posiada bardzo szeroki asortyment towarów. Obsługa działu sala sprzedaży zna towary, które są w ofercie dyskontu. Podczas zakupów jeden z pracowników bez większych problemów wskazał produkt, którego szukałem. Nieco gorsze noty dyskontowi mogę wystawić na organizację pracy na kasach (szybkość obsługi) i czystość w sklepie (np. nieporządne ułożenie towarów). Nie zawsze jest czysto w sklepie (hol, sala sprzedaży), wiele do życzenia ma też szybkość obsługi przy kasach. Przy większej ilości klientów, mała liczba pracowników i niedostateczne zorganizowanie powoduje, że czasami trzeba długo czekać w kolejce do kasy. I tak ceny są niskie, wszechstronny asortyment ale szwankuje trochę organizacja.

humanista2

10.07.2011

Biedronka

Placówka

Warszawa, Orląt Lwowskich 70

Nie zgadzam się (6)
Robię tu zakupy...
Robię tu zakupy kilka razy w tygodniu. Ostatnio kupowałem tutaj mięso i kiełbasę na grilla. Mają zawsze świeże mięso i wędliny, w dobrej cenie. Wiem, że zamawiają małe ilości, przez co codziennie mają nowe dostawy. Obsługa w sklepie jest szybka i sprawna, nawet jak są kolejki to pracownicy potrafią tak wszystko zorganizować, aby klient nie czekał zbyt długo w kolejce. Spodobało mi się, że w sklepie prowadzona jest selektywna zbiórka papieru i plastyku, przez co nie wyrzucają ich razem do zbiorczego pojemnika. Jest to jeden z lepszych sklepów mięsnych w Inowrocławiu, choć nie jest najtaniej, ale produkty są najwyższej jakości, a obsługa ma wiedzę potrzebną w sprzedaży. Potrafią doradzić jakie mięso można jak przygotować. Polecam ten sklep. Warto tu robić zakupy.

humanista2

10.07.2011

Koziegłowy

Placówka

Inowrocław, Solankowa 25

Nie zgadzam się (10)
Kupowałem tam kilka...
Kupowałem tam kilka drobnych rzeczy bo było blisko mojej uczelni. Market nie jest za duży. W środku przy samym wejściu są szafki, część z nich była uszkodzona. W sklepie panował porządek, wszystkie towary były poukładane. Zaskoczyły mnie pozytywnie niektóre promocje, np. 12 jajek rozmiar M za 2,70 złotych lub wafelki kakaowe- drugie opakowanie za pół ceny. Gdy zapytałem o jeden produkt to pracownik hali bez zwłoki, wskazał mi właściwą półkę. Schody zaczęły się, gdy stałem w kolejce do kasy. W markecie były 4 kasy, a tylko jedna była czynna. Do tego jeszcze Pani kasjerka, niezbyt sprawnie obsługiwała klientów. Parę razy odchodziła od kasy, przez co kolejka powiększyła się o następne 2 osoby. Podsumowując, gdyby nie długa obsługa przy kasie to wszystko byłoby dobrze.

humanista2

07.07.2011

Carrefour

Placówka

Toruń, Grudziądzka 45

Nie zgadzam się (7)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi