Aero2

( 3.50 )

Opinie (3)

Darmowej sieci Aero2 używam od roku

Darmowej sieci Aero2 używam od roku. Na początku skuszony zostałem darmowym internetem o prędkości 512 kbps. Przeszedłem żmudny proces rejestracji, opłacania kaucji. Nie było najgorzej jak dla mnie pod względem złożoności tego procesu jednak wielu osobom musiałem pomagać by sprawnie złożyły zamówienie. Internet początkowo działał niestabilnie (jesień 2013) w mojej lokalizacji, gdzie go użytkowałem. Potem nastąpiła poprawa i nie myślałem o tym by wspierać się dodatkowo komercyjnym internetem. Z czasem sporym problemem w użytkowaniu Aero2 zaczęło sprawiać przerywanie co godzinę połączenia co spowodowało wiele sytuacji, kiedy moje maile nie dochodziły do odbiorców itp. oraz pojawiła się konieczność restartowania modemu, który wcześniej musiałem ustawić specjalnym programem na tryb pracy sieci Aero2. Wielokrotnie wydzwaniałem na infolinię w celu uzyskania pomocy, śledziłem fora internetowe a rozwiązywanie problemów z Aero2 stało się dla mnie niemal obsesją. Jeżeli chodzi o prędkość internetu do często nie wynosi ona nawet tych 512 kbps, co sprawia, że internet darmowy staje się bezużyteczny. Internet nadaje się do sprawdzenia wiadomości na www, maila, czasem posłuchania radia internetowego. Problemy są z pobieraniem większych załączników oraz załączaniem plików (wysyłanie danych). Czyli przy założeniu że prędkość wynosi 512 kbps można wykonywać podstawowe zadania w internecie oraz trzeba przestrzegać wyłączania się internetu co godzinę by nie utracić danych. Do tego wszystkiego ostatnio doszedł mechanizm Captcha, co sprawiło, że oprócz cogodzinnego restartowania się połączenia należy zatwierdzać je niewyraźnymi kodami, które są długie i uciążliwe, zbyt często trzeba je wpisywać. Aby Aero2 zyskało większe uznanie wśród użytkowników powinno zrezygnować z restartowania połączniea co godzinę a co najmniej co 3 h (ze względu na aspekty prawne dostęp darmowy nie może być ciągły-więc przerywania nie da się uniknąć) i usunąć mechanizm Catcha, koniecznie!

W punkcie sprzedaży Sferia dokonałam zakupu karty SIM

W punkcie sprzedaży Sferia dokonałam zakupu karty SIM darmowego internetu firmy Aero2 (Sferia jest dystrybutorem). Przy odbiorze karty nie było możliwości uzyskania żadnych dodatkowych informacji, regulamin był wyłożony na ladę tylko do wglądu na miejscu. Po włożeniu karty do komputera miałam problem z uruchomieniem internetu, więc zadzwoniłam do firmy Aero2, aby uzyskać informację o aktywacji. Niestety, firma Aero2 podaje swoje telefony na stronie internetowej tylko po to, aby dzwoniący klienci mogli usłyszeć nagrany komunikat, że wszystkie informacje mogę uzyskać korzystając z poczty mailowej. Tak więc telefon stacjonarny do biura i infolinia jest na dobrą sprawę kompletnie bezużyteczny dla klientów. Postanowiłam znaleźć odpowiedź na swoje pytanie o dystrybutora, czyli w Sferii. Okazało się, że Sferia jest jedynie dystrybutorem i nie ma żadnej wiedzy odnośnie sprzedawanego za swoim pośrednictwem produktu. Na moje pytanie, czy mają świadomość czy w ogóle sprzedają coś co działa, uzyskałam odpowiedź, że klienci korzystają z tego internetu. Zostałam odesłana do firmy Aero2. Na mój brak możliwości nawiązania połączenia telefonicznego z firmą Aero2, przedstawiciel Sferii nie potrafił udzielić informacji. Nie mogę zrozumieć, jak można powierzyć dystrybutorowi sprzedaż usługi, nie udzielając podstawowych informacji o jej działaniu. A z drugiej strony, jak można zlecić sprzedaż i całkowicie odciąć się od nabywców, którzy mają dodatkowe pytania, pozostawiając im tylko suche dane regulaminowe. Na dobrą sprawę nie wiadomo, która z firm okazała się bardziej niekompetentna, chyba należy postawić znak równości pomiędzy nimi.

Odwiedzałeś ostatnio Aero2?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.13 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem