Jakość Obsługi

Allegro.pl

( 4.37 )

Allegro to jedna z największych platform handlowych - obecnie na portalu zarejestrowanych jest ponad 20 mln użytkowników. Na początku Allegro miał być serwisem aukcyjnym, jednak z czasem stał się ogromną, internetową platformą handlową. Obecnie 90% ofert wystawionych na Allegro to oferty z opcją Kup Teraz. Każdego dnia w serwisie Allegro sprzedaje się ponad milion przedmiotów, a klienci mogą wybierać sposób 90 milionów ofert.

Opinie (2915)

wszystko w jednym miejscu

allegro teraz to nie to co kiedyś - nie boje się, że trafię na oszusta, że paczka nie dojdzie lub będę na nią czekać 2 tygodnie. Nie mam obaw, że kupię jakiś bubel czy opinie klientów są fałszywe. No i cenię sobie łatwy kontakt ze sprzedającymi.

Spam na skrzynce pocztowej

Ciągle wysyłane oferty przez portal notorycznie spamują skrzynkę. Oferty nie są jakąś fantastyczną okazją tylko kolejną niepotrzebną wiadomością.

Super obsługa

Obsługa super, problem rozwiązany momentalnie. Pan bardzo uprzejmy, rzetelny i obeznany. Nie ma się do czego przyczepić

Super bardzo zadowolona

Wszystko co zamawiam przez allegro.pl zawsze przychodzi na czas,jest wszystko ładnie opakowane,obsługa jest super,dostawa jest z allegro smart za darmo.Jestem bardzo zadowolona.Polecam do skorzystania z allegro wszystkim.

portal gdzie SPRZEDAJĄCY nie mają żadnych praw

jak w opisie sprzedający w dyskusji mają czas na odp 24 h po przekroczeniu owego czasu wszystko pozytywnie jest rozstrzygane na korzyść Kupującego a najlepsze iż Kupujący ma czas na odp BEZ OGRANICZEŃ ????? jakaś farsa

Super

Świetna obsługa klienta, profesjonalne rozwiązywanie problemów. Bezpieczne zakupy.

Super

Tutaj można znaleźć dosłownie wszystko. Do tego ceny są bardzo atrakcyjne. Super strona!

Uwielbiam !

Jeżeli potrzebuję czegoś , czego nie mogę znaleźć nigdzie indziej to tutaj to znajdę ! Na tej stronie jest wszystko czego potrzebujesz ! Duży plus za ceny w większości aukcji. Są tutaj rzeczy nowe i używane, które możesz kupić od razu lub wylicytować.

Bardzo dobra obsługa!

Jeśli nie chcesz wychodzić z domu, na tym portalu znajdziesz szeroki wybór produktów, które można zamówić z dostawą do domu. Dużo filtrów, które ułatwiają poszukiwanie. Ceny w porządku i nie raz można znaleźć taniej niż w sklepie stacjonarnym.

super

perwzy raz płyn przyjechał uszkodżony, zadarmo dodalą eszcze jeden nowy

super

paczki sa dostarczane w szybkim terminie, produkt pasuje do opisu

Sprzedaż

Portal na super poziomie. Kontakt że sprzedającym super.

Świetna, szybka obsługa w kluczowym problemie.

Popełniłem błąd przy podawaniu danych co prawie uniewaznilo mi konto. Po odrzuceniu pierwszego wniosku wyjaśniłem dokładnie sytuację, dzięki czemu pewna miła pani z obsługi błyskawicznie rozwiązała mój problem, za co serdecznie dziękuję.

Szybkie rozwiązanie problemu.

Zrobiłem problem w wypełnianiu formularza co wiązało się z podaniem błędnych danych. Teoretycznie poprawa tych danych nie jest możliwa, jednak po wyjaśnieniu sytuacji zrobiono w tym względzie wyjątek dzięki czemu problem został rozwiązany błyskawicznie. Obsługa nie zajęła więcej niż 24h za co jestem serdecznie wdzięczny.

Odwiedzałeś ostatnio Allegro.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • platforma internetowa
  • portal internetowy
  • aukcje

Podobne firmy w okolicy

ceneo.pl

(4.27 )

Interia.pl

(1.50 )

Golden Line

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem