Opinie użytkownika (46)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_359

01.09.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
14.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna i nieustannie nad nią pracujemy. Miło nam będzie, jeżeli odwiedzi Pani naszą placówkę ponownie. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_359

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
16.04.2022
Odpowiedź firmy
Aleksandra, dziękujemy za Twoją ocenę - bardzo nas ucieszyła. Robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_359

30.08.2016

Euro Bank S.A.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Aleksandra_359

30.08.2016

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_359

30.08.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aleksandra_359

30.08.2016

Nationale-Nederlanden

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Do podanej pizzeri...
Do podanej pizzeri udałam się z koleżankami na babskie pogaduchy, lokal z zewnątrz ładnie i kolorowo oświetlony, nazwa lokalu duża i czytelna. Po wejściu do pizzeri, podeszłyśmy do lady po menu, za ladą przywitala nas młoda, uśmiechnięta Pani, miała na sobie fartuch. Usiadlyśmy przy wolnym stoliku. W wolnym czasie rozejrzałam się po lokalu, który nie byl bardzo duży, jednka stoliki były tak rozmieszczone, że klienci nawzajem sobie nie przeszkadzali, aczkolwiek stolików było dużo. Wystrój lokalu, mily i wyciszający. Drewniane stoły i krzesła. A w tle spokojna muzyka. Przejrzałyśmy menu, wybór posiłków duży a ceny zadowalające. Dużo gratisów, np. przy zakupie powyżej 30zł, bułeczki z sosem czosnkowym gratis. Wybrałyśmy, dużą pizzę serową (dużo różnych serów), dwa piwa Lech oraz piwo Karmi. Poszłyśmy złożyc zamówienie do lady. Pracownica podala cenę, podala piwo i z uśmiechem powiedziala, żeby usiąść i poczekać na bułeczki. Na gratis, nie czekałyśmy długo, jednak oczekiwanie na pizzę pozostawiało dużo do życzenia, przy prawie minimalnym ruchu, 25 minut czekania to zdecydowanie za długo. Pani podała nam pizzę, sztućce i życzyła smacznego. Na szczęście smak pizzy nadrobił długie oczekiwanie :). Przed wyjściem z lokalu udalam sie do toalety, która była bardzo nowoczesna, czysta i zadbana. Wszystko na swoim miejscu, mydło, papier toaletowy. Jestem zadowolona z wizyty w tej pizzeri i gorąco ją wszystkim polecam.

Aleksandra_359

06.02.2010

Pizzeria Pepino

Placówka

Chorzów, Aleja Bojowników o Wolność i Demokrację 60

Nie zgadzam się (19)
Do drogerii udałam...
Do drogerii udałam się, gdyż usłyszałam od koleżanki, że mają tam tanie mleko, które pije mój syn. Po wejściu do sklepu przywitał mnie uśmiechnięty ochroniarz. Rozejrzałam się po sklepie, który był czysty i zadbany. Towary były pooukładane, przy każdym z nich były ceny. Na dziale z artykułami dla dzieci, znalazłam mleko, które rzeczywiście było tańsze niż w marketach. Wzięłam mleko i udalam się do kasy. Siedząca przy kasie młoda pracownica, przywitała mnie z uśmiechem. Była ubrana w bialy fartuch z logo drogerii. Zeskanowała towar, przyjęła gotówkę, poczym wydała resztę i paragon. Pożegnała mnie slowami "do widzenia i zapraszam ponownie". Miło wspominam wizytę w tej drogerii

Aleksandra_359

01.02.2010

Schlecker

Placówka

Chorzów, Wolności

Nie zgadzam się (23)
W Saturnie chciałam...
W Saturnie chciałam rozejrzeć się za odtwarzaczami mp3. Kiedy zacząłem oglądanie poszczególnych modeli, podeszła do mnie pani i zaczęła.. "Jeżeli mogę przeszkodzić i coś doradzić.." i zaczęła miłą rozmowę. uśmiech sprzedawczyni i prawdziwa pomoc, a nie wciskanie czegokolwiek (byle sprzedać) spodobały mi się niezmiernie. Pracownica ubrana w koszulę z logo sklepu, doradziła mi, na co zwracać uwagę przy wyborze odtwarzacza, dodała, że nie tylko marka się liczy. Ceny nie były zbyt zadowalające ale wybór duży, przy każdym produkcie, była plakietka z nazwą i ceną towaru. Nie było luk na pólkach a podłogi były czyste. Obsługa jednak to bardzo istotna rzecz - w tym przypadku kompetentna, miła i kulturalna -i tutaj z pewnością bardzo duży plus. Nie zakupiłam odtwarzacza ale ciesze się, że uzyskałam fachową pomoc.

Aleksandra_359

21.01.2010

Saturn

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (14)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się z bratem w celu zakupienia bagażnika na dach. Sklep jest dobrze oznakowany i dojazd niego jest łatwy, zatem problemów z trafieniem nie ma żadnych. Sam sklep urządzony jest w taki sposób, że nie trudno znaleźć odpowiedni dział, czy produkt. Wybór, jest dość duży, w znacznej rozpiętości cenowej jak i jakościowej. Zachowanie personelu jest bardzo przyzwoite - zainteresowanie klientem bez nachalności. Również wiedza na temat produktów na niezłym poziomie i informacje uzyskiwane od personelu były rzeczowo i przystępnie udzielane, zrozumiałe nawet dla totalnych laików. Zakupy udały się a sam sklep jak i pracownicy zrobili na nas dobre wrażenie.

Aleksandra_359

14.01.2010

Norauto

Placówka

Katowice, trasa Nikodema i Józefa Renców 26

Nie zgadzam się (24)
Po wejściu do...
Po wejściu do kina, rzuciło się w oczy mało otwartych kas. Bilety można było kupić tylko w 2 kasach. Kasjerka jednak pomogła mi wybrać atrakcyjne miejsca, wytłumaczyła dokładnie jak dojść na salę, w której będzie pokazany film.. Sam zakup biletu bardzo sprawny i szybki a obsługa była miła i sympatyczna..sala kinowa była czysta i zadbana natomiast osoba sprawdzająca bilety, prezentowała się bardzo schludnie i przyjemnie. Cena biletu nie była zadowalająca (20zł). Po zakończeniu seansu oświetliła się droga do wyjścia z sali, a pracownica kina stojąca przy drzwiach zapraszała ponownie i żegnała gości z uśmiechem. Ogólnie oceniam kino Cinema City w Katowicach dobrze.

Aleksandra_359

08.01.2010

Cinema City

Placówka

Katowice, ul. Gliwicka 44

Nie zgadzam się (16)
Sklep jest ten...
Sklep jest ten jest dobrze wyposażony, można w nim kupić wszystko, np. nabiał, pieczywo alkohol, produkty drogeryjne. Zaletą tego sklepu jest przedewszystkim brak kolejek oraz możliwość samoobsługi. Ceny są przystępne a i czasem jakieś promocje się trafią. Obsługa sklepu jest miła i kompetentna, pracownice ubrane są w fartuchy granatowo-żółte z logo sklepu. Plusem również są godziny otwarcia sklepu. Sklep jest zawsze czysty, nie ma luk w towarach na półkach, przy każdym z nich są ceny. Podłogi są czyste. Lubię robić zakupy w tym sklepie.

Aleksandra_359

29.12.2009

Lewiatan

Placówka

Chorzów, Stefana Batorego 64

Nie zgadzam się (26)
Do sklepu udałam...
Do sklepu udałam się wraz z koleżanką aby doradzić jej, który komputer ma kupić. Zastanawiała się nad dwoma opcjami. Po wejściu do sklepu ekspedientki przywitały się z nami. Ponieważ jednego modelu nie było na wystawie zapytałyśmy czy w ogóle model ten znajduje się w sklepie. Ekspedientka potwierdziła i na nasze życzenie przyniosła nam nowy komputer z magazynu, rozpakowała go i pokazała nam z bliska, jednocześnie prosząc abyśmy go nie dotykały. Gdy zapytałam o parametry tego komputera Pani wydrukowała mi dane z ich strony internetowej. Wydrukowała również dane drugiego z komputerów. Niestety nie potrafiła odpowiedzieć na kilka moich pytań. Zaproponowała nam również dodatkowe rozwiązanie. Ponieważ koleżanka zdecydowała się na pewien model a miała w planach zakupić go następnego dnia zarezerwowała ten komputer. Gdy zapytałam o możliwość przedłużenia gwarancji, ekspedientka nie potrafiła mi udzielić odpowiedzi na pytanie o koszt takiej usługi. W sklepie nie było nikogo poza nami. Więc nie było żadnego tłoku, ani kolejek. Ceny również były w porządku. Sklep był czysty i zadbany, półki i gablotki były oświetlone. Ogólnie oceniam wizytę w tym sklepie dobrze, jednak uważam, że personel powinien mieć większą wiedzę na temat sprzedawanych produktów i usług.

Aleksandra_359

19.11.2009

Komputronik

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (24)
Będąc na zakupach...
Będąc na zakupach w CH SILESIA, postanowiłam coś zjeść. Udałam się więc w miejsce, gdzie znajduje się wiele lokali, min. KFC, Chińska restauracja, ja jednak udałam się do stanowiska "maca". Ludzi przy kasie nie było więc zaraz po podejściu do lady, przywitala mnie słowami "dzień dobry, co podać?" młoda, uśmiechnięta dziewczyna. Miała na sobie czerwoną koszulkę i plakietkę ze swoim imieniem (Monika). Zamówiłam cheseburgera, frytki małe i colę. Dziewczyna przyjęła zamówienie, poprosiła o cierpliowść i powiedziała, że zaraz będzie moje zamówienie. W wolnym czasie rozejrzałam się jak pracują młodzi ludzie, byli uśmiechnięci, z kulturą odnosili się do klientów jak i do siebie nazwajem. Kiedy pracownik miał wolną chwilę, przecierał ladę i układał tace. Po ok.3 minutach pracownica podala mi moje zamówienie i życzyła smacznego. Jedzenie było ciepłe i świerze. Ciesze się, że tak miło i szybko zostałam obsłużona.

Aleksandra_359

14.11.2009

McDonald's

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (26)
Postanowiliśmy z mężem...
Postanowiliśmy z mężem i synkiem wybrac się na weekend odpocząć. Tydzien przed planowanym wyjazdem, zadzwoniłam aby zarezerwować pokój 2-osobowy. Byłam kilkanaśic elat temu na koloniach w tym ośrodku i bardzo mi się tam podobało. Pani z którą rozmawiałam przez telefon byla bardzo miła i życzliwa, cierpliwie odpowiadała na moje pytania. Dokonałam rezerwacji na dwie doby. Ok. godziny 11 wysiedliśmy z pociągu i udaliśmy się do domu wczasowego. Po wejściu na recepcję, przywitała nas młoda Pani, załatwiliśmy wszelkie formalności i Pani zaprowadziłan nas do naszego pokoju, wskazała, gdzie znajduje się bar, restauracja oraz opowiedziała nam o atrakcjach z jakich możemy skorzystać. Dom był czysty i świeżo wyremontowany, na ścianach wisiały plakietki które wskazywały w jakim kieruniku udąc sie do pokoi. Pokój nasz był czysty i wywietrzony, znajdował się w nim telefon, telewizor i łóżeczko turystycne dla dziecka. Pościel była czysta i pachniała. Korzystaliśmy z obiadów, które były dobre i sycące, dla dziecka podano nam krzesełko do karmienia. Obsługa kuchni była bardzo miła i uprzejma. W niedzielę, udaliśmy się do domu, wypoczęci i zrelaksowani.

Aleksandra_359

10.11.2009

Dom wczasowy Sasanka

Placówka

Ustroń, Turystyczna 8

Nie zgadzam się (17)
Przed sklepem czysto,...
Przed sklepem czysto, nie widać śmieci, zmiętych paragonów. Szyby wystawowe czyste, ekspozycja bardzo skromna, ale ciekawa. Zdobi ją duże zdjęcie składające się z dziewięciu mniejszych z hasłem MY ECOO. Po wejściu do sklepu zobaczyłam poukładane obuwie na regałach. Nie ma luk, wszystko jak należy. Wszystkie buty mają ceny na małej karteczce przyczepione do zamków. Na półkach nie ma kurzu. Podłoga w sklepie czysta, lada również. Po wejściu przywitało mnie dwóch pracowników, układali towar. Mili i uśmiechnięci, jeden z nich zapytał w czym może pomóc. Gdy wybrałam interesujące mnie buty, przyniesiono mi je do przymierzenia. Bardzo duże zaangażowanie pracowników w obsługę klienta. Gdy zdecydowałam się na zakup, zaproszono mnie do kasy. Kasjer poinformował mnie o dwuletniej gwarancji na obuwie i zaproponował bez nacisku preparat do ich konserwacji. Towar można zwrócić do siedmiu dni roboczych. Paragon i kartę gwarancyjną zapakował do pudełka z butami, które jest warunkiem przyjęcia zwrotu. Bardzo miło mnie pożegnano i zaproszono ponownie. Sklep ma bardzo duży wybór butów dla dorosłych i dzieci

Aleksandra_359

09.11.2009

ECCO

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (23)
Udałam się do...
Udałam się do perfumerii, ponieważ chciałam kupić perfum. Spodobał mi sięzapach perfum mojej koleżanki, ale nie potrafiła ona mi podać jego nazwy. Powiedziałam o tym pracownicyi, która po chwili od wejścia do sklepu podeszła do mnie. Pracownica ta ubrana była w błękitna bluzkę z logo perfumerii, odpowiedziała ona na moja prośbę poszukania perfumu, że nie ma problemu i że pomoże mi go znaleźć. Pracownica była młoda i uśmiechnięta, miała przypięty do piersi identyfikator z nazwą perfumerii i swoim imieniem. Razem próbowałyśmy kilku rodzajów i marek perfum, aż w końcu udało nam się odnaleźć ten właściwy. Trwało to jakieś 20 minut, ale sprzedawczyni wykazała się naprawdę dużą cierpliwością i była bardzo pomocna. Sklep bardzo mi się podobał. Panował w nim porządek i spokój. Na półkach nie było kurzu, wszystkie produkty były równo ustawione, a do każdego z nich byla przypięta cena. Podłogi były czyste. Jestem zadowolona z wizyty w tej perfumerii.

Aleksandra_359

06.11.2009

DOUGLAS

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (21)
Do podanego sklepu...
Do podanego sklepu udałam się aby rozejrzeć się za nowym telewizorem. Po wejściu do sklepu zabralam ze stojaka jedyną gazetkę jaka się w nim znajdowała. Przejrzałam ją, jednak nic ciekawego w niej nie znalazłam. Udałam się więc w kierunku telewizorów, które były pooukladane na półkach, po drodze oglądalam inne towary, których było mało, przy wielu z nich nie było cen oraz opsiów tychże towarów, a pólki były zakurzone. Miejsce, w którym poustawiane są telewizory, blisko jest lady, gdzie nie było żadnego pracownika. Zajęłam się więc oglądaniem telewizorów i czekaniem aż jakiś praocwnik do mnie podejdzie. Zdążyłam obejrzeć wszystkie marki, choć wybór nie był duży, zainteresował mnie jeden model, ale nie było przy nim żadnej plakietki z ceną oraz opisem, czekalam więc dalej na pracownika. Po ok.15 minutach podeszła do mnie młoda dziewczyna, odziana w jasnozielony golf i dżinsy, gdyby nie to, że miała przypięty identyfikator z nazwą sklepu, to nie poznałabym, że to pracownica sklepu. Zapytala od niechcenia czy w czymś pomóc. Odpowiedziałam, że interesuje mnie ten telewizor ale chciałam zapytać o cenę i prametry tego sprzętu. Dziewczyna podał mi cenę i w dwóch słowach podała rozdzielczość ekranu oraz gniazda jakie się w nim znajdują. Zapytała czy jeszcze coś chce wiedzieć, odechciało mi się zakupów więc odpowiedziałam, że to już wszystko i podziękowałam. Dziewczyna nic nie mówiąc odwróciła się na pięcie i udała się na tył sklepu. Myślę, że to była moja ostatnia wizyta w tym sklepie i szczerze odradzę go znajomym oraz rodzinie.

Aleksandra_359

05.11.2009

Mix electronics

Placówka

Chorzów, UL.PARKOWA 20

Nie zgadzam się (31)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani Aleksandro. Jest nam niezmiernie przykro, że taka sytuacja miała miejsce w naszym salonie. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne zdarzenie nie powtórzyło się w przyszłości.
Na stację udałam...
Na stację udałam się z bratem w celu zatankowania samochodu. Wszystkie dystrybutory były sprawne, nie było wiele aut. Brat podjechał pod dystrybutor i rozpoczął tankowanie, gdy skończył, ja udałam się do kasy zaplacić. Na stacji panował porządek zarówno na dworze, nie bylo żadnych papierków jak i w sklepie było czysto, podłogi powycierane, towary na półkach pooukładane. Podeszlam do kasy, młody pracownik ubrany w t-shirt zółto-czerwony z logo stacji, przywital mnie z uśmiechem slowami "dzień dobry", podałam numer dystrybutora, chłopak podał kwotę do zaplaty, poczym przyjął odemnie gotówkę oraz wydał resztę i paragon, żegnając mnie słowami "do widzenia i życzę miłego dnia". Samo tankowanie pojazdu jak i tranzakcja zaplaty za paliwo przebiegły szybko i sprawnie.

Aleksandra_359

29.10.2009

LOTOS

Placówka

Chorzów, ks. Gałeczki 46

Nie zgadzam się (27)
Do marketu udalam...
Do marketu udalam się na małe zapkupy. Nie zabralam więc wózka klientowskieg, niestety po wejściu do sklepu okazało się, że koszyków ten sklep nie posiada. Weszłam więc na salę sprzedaży bez niczego. Udałam się na dzial z chrupkami kukurydzianymi, chcialam się upewnić, czy ide w dobrym kierunku więc zapytałam wykładającą towar na dziale z kosmetykami, młodą pracownice ubraną w czerwony fartuch z logo sklepu, w którym kierunku mam się udać. Młoda i uśmiechnięta pracownica zaprowadziła mnie na dzial z chrupkami. Podziękowalam, na co pracownica odpowiedziala mi "proszę uprzejmie, zawsze służę pomocą". Wzięłam towar, który chciałam zakupić i udalam się do kasy. Kolejek nie było wcale, po dwie osoby przy kasie a było ich otwartych trzy. Podeszłam więc i wyłożyłam towar na taśmę, która była czysta, pod taśmą znajdowały się reklamówki płatne. Gdy nadeszła moaj kolej, kasjerka, która również ubrana była w czerwony fartuch z logo sklepu, przywitala mnie z usmiechem, słowami "dzień dobry". Szybko i sprawnie zeskanowała towary, poczym podała kwotę do zaplaty, wydała resztę i paragon, żegnając mnie słowami "do widzenia i zapraszam ponownie". Dobrze wspominam wizytę w tym sklepie.

Aleksandra_359

28.10.2009

Kaufland

Placówka

Busko-Zdrój, Bohaterów Warszawy 114

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi